Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-09-2003, 17:59
November
November is offline
Hey hey,

Gisterennamiddag kwam m'n vriend langs, en hebben we seks gehad, *kuch*nogal veel*kuch*.maar niet aan één stuk
Maar op den duur begon m'n vagina pijn te doen, dus is ie gestopt, maar ook dan deed het nog pijn (branderig gevoel).
Als ik naar de toilet ging, brandde het ook, en nu nog steeds...
Dus nam ik daarstraks een spiegeltje en keek wat er aan de hand was (hehe, word zo maar eens betrapt, zou best beschamend zijn )
en ik zag dat ie een (piep)kleinbeetje blauwig zag (iig niet perfect roze).
Dan begon ik te voelen om te zien waar de pijn zat, en idd,het zag daar een klein beetje rood, en al sik niet verkeerd zag, een klein schaafwondje...

nu... is het ernstig...? Genees het snel? Kan ik er iets aan doen om het sneller te doen genezen?
En op pijnloze seks zal ik dan wel nog even moeten wachten zeker?
Met citaat reageren
Oud 11-09-2003, 18:20
Lorelei
Lorelei is offline
Het zal wel genezen. Maar als je inderdaad een wondje hebt, dan zal het inderdaad wel even pijn doen.

Edit: je kan het het beste gewoon even met rust laten en het wondje onder de douche goed schoon maken.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2003, 19:02
LoeLoe
LoeLoe is offline
In het begin heb ik dat ook weleens gehad (en als het er een beetje wild an toe gaat nog wel) maar het gaat als het goed is na een paar daagjes weer over. Gewoon de boel even de boel laten en dan komt het wel weer goed
Oud 11-09-2003, 19:53
November
November is offline
Citaat:
LoeLoe schreef op 11-09-2003 @ 20:02:
In het begin heb ik dat ook weleens gehad (en als het er een beetje wild an toe gaat nog wel) maar het gaat als het goed is na een paar daagjes weer over. Gewoon de boel even de boel laten en dan komt het wel weer goed
Sheisse, hij komt slapen in't weekeind, hoop dat dan beter is
Met citaat reageren
Oud 11-09-2003, 20:04
Luna
Luna is offline
ik heb het ook weleens gehad. Bij mij ging het branderige gevoel vanzelf weg (binnen een paar uur) en ik heb er verder niets aan gedaan. Ik denk dat het kwam omdat het niet vochtig genoeg was (denkik). Weet niet of dat bij jou ook het geval is...?
Oud 12-09-2003, 07:34
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
als het goed is geneest zoiets bij je vagina ontzettend snel. net zoals wondjes in je mond snel genezen. dr zitten daar meer van die bepaalde enzymen of wat dan ook (vorig jaar zoiets met bio gehad ).
ik heb dat branderige gevoel ook een keer gehad toen ik bovenop mn stang van mn mountainbike knalde. autsj maar dat was ook binnen 2 dagen over.
Met citaat reageren
Oud 12-09-2003, 07:59
[D0RIEN]
[D0RIEN] is offline
heb ik ALTIJD last van na veel seks en vooral als die seks wat heftig was, wat meestal toch wel het geval is. Soms is het gewoon een beetje gevoelig, maar soms ook inderdaad een wondje en het is dan ook best vervelend als je dan naar huis moet fietsen
Ik ben wel vochtig genoeg, maar ja, je loopt na zoveel seks (en zo hard) toch wel een beetje een irritatie/beschadiging op, die op zich niet ernstig is, maar wel vervelend.
Ik wacht normaal dan gewoon een dagje met seks als ik er de volgende dag nog last van heb, en de dag daarna is het dan alweer over.
Oud 12-09-2003, 18:06
psychobunny
psychobunny is offline
ik heb altijd wel wat last van irritatie als we echt grove sex hebben gehad
Oud 23-09-2003, 13:06
mammie_yvonneke
mammie_yvonneke is offline
Ik heb er sinds mijn bevalling wel ietsjes meer last van maaar niet noemenswaardig veel...
Oud 23-09-2003, 18:23
liefblondje85
liefblondje85 is offline
hoi!
Ik heb er ook last van gehad. maar gaat wel snel weer over. min paar dagen maximaal 1 of 2 weken.
sterkte!!

greetz
Met citaat reageren
Oud 24-09-2003, 11:03
Verwijderd
Ja, dat zal een beetje kapot gegaan zijn door de vele sex . Gewoon even met rust laten tot het geen pijn meer doet, dan kun je weer...

Als je binnenste schaamlippen blauwig/paarsig zijn is dat niet zo heel vreemd hoor, het ziet er alleen niet zo appetijtelijk uit . Maar dat komt dan doordat de huid daar erg dun is, en als je opgewonden bent stroomt er een hoop bloed naartoe.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten