Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() het is natuurlijk erg wat er gebeurd is, maar zo stond vandaag in de krant, elf september voor andere landen heeft een hele andere betekenis... is met politiek ofzo... ik weet niet meer... ook gebeuren er veel meer andere erge dingen op de wereld die niet herdacht worden. Maar zouden we dat ook gaan doen, moeten we elke dag treuren... dus of alles, wat niet gaat... of we houden het bij dodenherdenking. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Toch weer iemand die het wèl begrijpt.. Jaja, lieve kijkbuiskindertjes, jullie kunnen nog wat van nare man leren!
||
Citaat:
Tsja. zag vanmiddag een absurde uitzending. Ik dacht: "wat is dit voor een onzin?". Was het de herdenking... ![]()
|
Ja, als de dag waarop Anna Lindh gestorven is
![]() (lees: laat me met rust met die egocentrische herdenkingsshit. Dat de VS t wil herdenken: prima - dat is hun goed recht -, maar dat het notabene LIVE door de NOS werd uitgezonden gaat me echt te ver.)
||
Citaat:
Op zich logisch dat ze herdenken ed, maar mij raakt het niet heel erg, heb geen behoefte aan uitgebreide verslagen ed iig.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
11 september 2001, wat klopt er wel/niet nachtmens | 251 | 24-12-2012 22:27 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Hypocriet: 7085 mensen gedood door aanslagen sinds 11 september. niceman1984 | 41 | 27-04-2004 12:09 | |
11 september fraude Isa | 62 | 26-09-2003 13:25 | |
Moet nederland plat liggen op 11 september? madmax | 21 | 06-09-2002 12:58 | |
Fransen in de ban van ontkenning '11 september' Isa | 3 | 09-04-2002 10:47 | |
Verhalen & Gedichten |
11 September bracelance | 7 | 22-09-2001 17:57 |