| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
| Advertentie |
|
|
|
|
||
|
Citaat:
.
|
|
|
|
Al dat drama om een paar ijsjes! En dan het idee... 7 zonden. jemig, hoezo afgezaagt, wat krijgen we hierna? 10 geboden milkshakes?
|
|
|
Verwijderd
|
mm... *krijgt zin in ijs*
Het schijnt dat het lust-ijsje eigenlijk alleen maar roze is. Gewoon vanille-ijs met roze witte chocola er om heen. Dat zei tenminste een vriend van me... klinkt nogal saai (het ijsje, niet de vriend).Maar ehm... magnums zijn te groot, tegen de tijd dat ik de ene helft heb opgegeten is de andere helft gesmolten. Dus niets voor mij
|
|
|
|
|
Als ze allemaal tegelijk op de markt zouden komen en je kan er niet vanaf blijven dan werk je dus ongeveer (want met die verschillende vullingssoorten is het natuurlijk anders) 7 pakjes boter naar binnen......yuck.
Verder vind ik eigenlijk dat ze bij 'vraatzucht'aangekomen ze ze allemaal tegelijk even op de markt moeten brengen, waarom heet het anders vraatzucht? |
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
[afbeelding]Magnum Hebzucht
Tiramisu-ijs + koffiesaus, omhuld met melkchocolade, hazelnoot-, amaretti-, merinque- en wafelstukjes. [afbeelding] Magnum Vraatzucht Chocolade-ijs, omhuld met melkchocolade en witte chocolade. [afbeelding] Magnum Jaloezie Pistache-ijs, omhuld met melkchocolade en pistachenootjes. [afbeelding] Magnum Lust Roomijs, omhuld met aardbeiensmaak. [afbeelding] Magnum Wraakzucht Vanille-ijs met rode vruchtensaus, omhuld met pure chocolade. [afbeelding] Magnum IJdelheid Vanille-ijs met champagnesaus, omhuld met witte chocolade en suikerballetjes. [afbeelding] Magnum Luiheid Vanille-ijs met karamelsaus, omhuld met melkchocolade en pindanootjes.
Laatst gewijzigd op 28-03-2003 om 14:04. |
|
|
|
||
|
Citaat:
Ik heb ze ook nog niet in de winkels gezien.
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Eten & Drinken |
Ben jij wel eens iets vreemds in je eten tegengekomen? Auntie M | 123 | 08-02-2004 13:44 | |
| De Kantine |
Sperma invriezen Talon | 33 | 27-12-2003 15:38 | |
| Eten & Drinken |
lekkerste ijsje? Verwijderd | 89 | 04-08-2003 14:11 | |