Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
In principe heb je nog genoeg aan je GeForce 2. Als je echt van de nieuwste technieken gebruik wilt maken (vertix shader, pixel shader, enviroment bumpmapping enz) moet je gaan voor een GeForce 3 of 4. Kijk uit dat je geen MX neemt omdat dit gewoon een snellere GeForce 2 is (is namelijk niet volledig direct X8 compatible). Wacht anders even en koop een GeForce 4TI4200. Deze is waarschijnlijk goedkoper dan een GeForce 3TI500 en nog sneller ook. Deze wordt verwacht in mei.
Mathel. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Nee, integendeel. Gamesfabrikanten kunnen de vooruitgang die (o.a.) NVidia te bieden heeft totaal niet beantwoorden met adequate software die de nieuwe hardware volledig benut. Wanneer jij nou nog lekker kunt gamen, zou ik écht geen snellere kopen. Pas wanneer er spellen komen waarbij je merkt dat je qua resolutie/grafische opties écht een stapje terug moet doen omdat je framerate onder pijl is, dán zou ik gaan overwegen over te stappen naar iets nieuwers. |
![]() |
||
Citaat:
Bovendien, zijn al die grafische geintjes dan echt noodzakelijk? Lekker gamen doe je op een Pc die jouw voldoende fps geeft om soepel te kunnen gamen. Grafische zooi is leuk, maar verre van noodzakelijk. Echte gamers (en dan bedoel ik de meer 'proffesionele gamers' hebben ook de meeste details uitgeschakeld staan. Dat leidt minder af, en zorgt bovendien voor een soepelere gameplay. Laatst gewijzigd op 20-04-2002 om 21:16. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Medal of Honor: Allied Assault bijvoorbeeld; op een GF2MX'je trekt-ie 't niet echt jofel op 1280x1024 met alle grafische hoogstandjes voluit. Een GF3 doet 't met 2 vingers in de neus. Maar ga je met die GF2MX op 1024x768 zitten, en je dimt wat met de toeters en bellen is het héél aangenaam spelen. Het ligt er maar helemaal aan wat jij van een kaart wilt. Laten we overigens wél wezen, ik neem aan dat "professionele gamers" ook wel van eyecandy houden. Dan zetten ze die eyecandy misschien wel uit, maar je maakt mij niet wijs dat ze het niet prettig vinden ook fijn te kunnen spelen mét eyecandy. Mits niet in een tournament. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
nouja, daar gaan we weer,
net zoasl iedereen denk ik dat het vooral ligt aan wat je met je videokaart wil gaan doen. flink gamen, en je houdt er van dat het er mooi uit ziet?? dan moet je het doen... maar als je niet zo'n fanatieke gamer bent dan zou ik zeggen doe ut niet, ga je geld ergens anders leuk aan uitgeven ![]() ![]() -de postbode- ps, heb een beetje het gevoel als of dit topic niet echt veel nut heeft... volgens mij ging het niet zo om de spelling van Iiyama ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() -de postbode-
||
Citaat:
die hele mx serie is gewoon een verkoop truuk van Nidva (een goede verkoop truuk, maar niet zo'n nette) -de postbode- edit (bron en typo)
||
Citaat:
Merk maakt voor zover ik weet weinig uit, het draait om de chip die erop zit...
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[Videokaart] GF4 Ti4680 langzaam met UT2k3 ratsja | 39 | 08-06-2003 16:32 | |
Software & Hardware |
Beste drivers voor Geforce 4 Purgatori | 2 | 09-03-2003 12:53 | |
Software & Hardware |
Problemen Xp + Geforce 4 Purgatori | 3 | 07-03-2003 15:53 | |
Software & Hardware |
[raidion 9700 en geforce 4 ti4600 ] melkunielsie | 17 | 02-10-2002 20:32 | |
Software & Hardware |
[Video Kaarten] Zit er verschil tussen de verschillende Geforce's? Verwijderd | 14 | 20-09-2002 22:15 | |
Software & Hardware |
[3d kaart] ik krijg schokken in mijn beeld met me nieuwe kaart (Geforce 4) Verwijderd | 22 | 29-08-2002 02:01 |