Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
*heeft gewoon allergisch haar... ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
Mijn kapper zei tegen mij dat ik met borstelen beter een kam kon pakken en dan onderaan eerst de knopen eruit kammen en dan rustig aan naar boven toe...Dus niet met een borstel door je haren heen rossen
Sja en ik heb ook lang haar dus het is wel wat werk maar het is dan wel stijler als normaal..
|
![]() |
mja, ik probeer ook van alles om dat pluishaar tegen te gaan..
bij mij werkt gladmakende melk van fructis goed..als mn haar van tevoren tenminste wel een beetje nat is.. verder gebruik ik veel producten van redken (is wel erg duur..maar ik heb de mazzel dat mn moeder hetzelfde soort haar heeft en best wel dure producten koopt ![]() verder gebruik ik vaak ook nog even wat goedkope mousse, van de etos..zo'n extra strong iets..wat er voor zorgt dat mn haar echt blijft zitten. ja. veel gedoe..maar (bij mij) wel effectief.. misschien heb je er iets aan ![]()
|
Je kan het ontkrullen.. Werkt heel goed.. Ontkrulspul is van Keune en kan je gewoon bij een kappersbenogigdhedenzaak krijgen...
![]() Ennuh als je droog haar ofzow hebt: Ga naar een surinaamswinkeltje, daar hebben ze heel fijn spul waar je haar wat vetter van wordt! ![]() Ennuh.. ik spreek uit ervaring (heb nl surinaams kroesjuhs haar!) ![]() ![]()
|
![]() |
Ik heb precies datzelfde probleem en het is gewoon een 'ranzig-mijn-laatste-wasbeurt-was-in-december' gezicht terwijl het juist gaat pluizen na het douchen. En als ik eens me haar 3 dagen niet heb gewassen (Ik zou het bij mezelf niet kunnen voorstellen als het huis uitga
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Iki wetie nie jij hiermee kunen vergelijken maar: - Als ik vet in me haar doe dan wordt al mijn haar platgedrukt tegen me kop BEHALVE het pluis en verder heb ik er absoluut geen zin in om me haar in een wet-look-coupe of hoe je het wil noemen te zien en voelen, blegh Er zijn verschillende redenen opgenoemd en die van mij is dus afgebroken tot kort wat is dan een oplossing? Behalve knippen natuurlijk( Ik heb het ooit echt superkort gehad en het was bullshit makkelijk uittekammen dat wel, maar zo...onvrouwelijk o shit dit is niet het woord, want soms zie ik er ook uit als een vent, maar anders kan ik het niet zeggen...spijtig) En stijl zou ik absoluut niet willen (had ik vroeger wel) voor het geval dat fohnen wordt voorgesteld. HELUP!! ------------------------------------------------------------------------------------ Sowy voor het sjoow stout doen, maar lola isj boowsj ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|