Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Meestal: met Charlotte
mijn ouders hebben verschillende achternamen omdat mijn moeder haar meisjesnaam wilde houden en ik heb geen zin om elke keer die zielige stotterende mensen uit te gaan liggen dat er ook een [achternaam van mijn moeder] in huis woont omdat zij haar eigen naam heeft gehouden Maar wanneer ik zie wie het is ook wel eens met: Hoi *naam wie er belt* Mn mobiel neem ik altijd heel geïrriteerd op, geen idee waarom. denk aan; '' wat nu weer? '' *vooral als het mijn ouders zijn en in de trant van '' hoe waagt iemand het mij te storen ![]() |
![]() |
|
Ik alleen met m'n voornaam. Tenzij ik de tel van m'n vader op neem, anders snappen ze het niet.
Dus dat wordt dan: met Sandra of met Sandra [achternaaaaaaaaaaaaam] M'n achternaam is vrij lang, en omdat het meestal bekenden zijn die bellen, ben ik het zat om steeds m'n achternaam te zeggen. ![]()
|
Mobiel:
-Speak!! -heey beebie!! -eeeeeen, GO! -met mij, waarop vaak als antwoord "met juni" ![]() -houw aar joe doeing?? -haaj -hoi -vertel! -[voornaam] thuis: [voornaam][achternaam] of *giechelgiechel* [voornaam][achternaam] (als ik melig ben ofzo) werk: Goeiiiiiiiiiiieeeeeen(morgen, middag, avond) broodafdeling albert heijn, u spreekt met [voornaam] en dan sluit ik af met: Komt voorrrr de bakkerrr
||
Citaat:
nee, ff zereneus: - huize [oppas-mama/papa-achternaam] - met de oppas van familie [achternaam] - met het automatische ophang apparaat van [achternaam] ze zijn eventjes niet bereikbaar...en dan de hoorn erop. (nee, dis ook geintje ![]()
||
Citaat:
ze merken vanzelf wel dat paps en mams van het huus er niet zijn |
![]() |
|
Verwijderd
|
mwha als ik melig ben zeg ik altijd zoiets van: een hele goede middag u spreekt met .....
of meestal is ut toch een bekende en ist van: yo of jaaaa? zowiezo nooit mun achternaam en op mobiel al helemaal geen namen.... Hehe kom je ook best wel eens domme situaties tegen, belt de school, zeg ik: een hele enerverende middag, u spreekt met huize ..... wat ken ik voor u betekene?! of belt een vriendin van me mutti, zeg ik: WASAAAAAGH? ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
oewja , kheb ook eens en hele week voor en weddencshap opgenomen met :
wie heb ik aan de lijn , hallo hallo , waar ben je dan ..... m'n teleromeo , ... enzovoorts jnatuurlijk die met wie ik een weddnschap had om het uur wel eens bellen om zich dan slecht te lachen ![]() en soms ook met : good meurning (allo allo) |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
"Met huis van de familie ..." ![]()
||
![]() |
Citaat:
Huistelefoon: Met Kamilla [achternaam]. Mobiel, ligt eraan wie er belt, wil ook nog wel is verschillen. Als het een onbekend nummer is of geheim: Met Kam(illa). |
![]() |
|
dat soort junk, nooit egt super nice
![]() Bij beneden telefoon: Met Sara. ((braaf ![]() Bij boventelefoon soms zonder achternaam. Als t me broertje/vader is, dan ist: ja wat moet je/wat heb je nou weer te zeuren/moet je mamma hebben/hey/hoi/flikker op ![]() ![]() Offtopic: wat n leuke smileys (whatever) ![]() ![]() ![]() en de standaar eindelik ok: ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 20-05-2013 om 09:53. |
![]() |
|
Thuis/mobiel "Met Robbert-Jan"
op m'n werk (binnenlijn) "UL-afdeling, met Robbert-Jan", buitenlijn "*bedrijfsnaam* UL-afdeling met Robbert-Jan"
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Stel een vraag aan de forummer onder je #514 Verwijderd | 500 | 10-02-2012 12:22 | |
De Kantine |
Stel een vraag aan de forummer onder je # Veel 7 Edelweiss | 500 | 02-01-2012 16:36 | |
Verhalen & Gedichten |
De laatste keer.. PooW | 83 | 02-12-2005 14:36 | |
Verhalen & Gedichten |
Weten jullie nog... Vlooienband | 146 | 02-12-2004 13:50 | |
Verhalen & Gedichten |
Nina & Sara Giles | 18 | 24-07-2003 22:37 | |
ARTistiek |
Vuur (verhaal) | 4 | 09-07-2001 16:34 |