Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-09-2003, 09:17
Some
Some is offline
Hoiiii het is vrijdag uitgegaan zoals jullie denk inmiddels weten... na bijna 7 maanden. Maar zaterdagavond de dag erna belde me vriendin en wilde ze dat het weer aan ging. Ze zag toen pas in wat ze allemaal misde. Nu vond dr moeder da te snel gaan en het beter is als we elkaar een week niet spraken op msn en telefoon enz. Dat wilde ik eigenlijk ook wel toen ze me belde omdat het me anders te snel ging. Maar ik kan het gewoon niet... steeds heb ik de neiging om tegen dr te spreken als ze online is. Ik moet het uithouden tot vrijdag En de laatste tijd is ze nog veel meer online ook dan voorheen hoe kan dit??

Om te checken of ik er op zit ofzo? Of heeft ze iemand anders waarmee ze nu online lekker mee zit te chatten?? Want ik weet wel dat een aantal jongens van haar klas dr leuk vinden maar zelf zei ze tegen mij dat ze die jongens heel lelijk vond...
Wat moet ik nou geloven en doen?? Afwachten maar tot vrijdag zoals de afspraak was??

Ben bang dat ze me dan niet meer wil over dr verdriet heen is .. maarja als ze me dan ECHT nog wilde wil ze me vrijdag ook nog wel neem ik aan..
help..... kheb het er moeilijk mee.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-09-2003, 09:26
liefblondje85
liefblondje85 is offline
Probeer je moeder duidelijk te maken dat je graag bij je vriendin (ex) wilt zijn. ik las duidelijk dat ze je erg mist!
waarom zou je niet geloven dat ze je vertelt dat ze de jongens niet aantrekkelijk vindt! ze kiest dus voor je.
ik zou ook ff een afstand nemen zodat jullie kunnen zien wat het beste voor jullie is.
Ik wens jullie met alle sterkte toe.

greetzz ilse
Met citaat reageren
Oud 24-09-2003, 09:53
miro
miro is offline
Oke, in het andere topic vroeg je je af of je nog verder wilde gaan met haar (toch?) ik was een van de mensen die zei dat je verder moest.

Maar duidelijk is dat je haar wel terug wil, zoals je in deze topic kan lezen. Dat je haar eigenlijk heel vaak wil spreken Waarom zou je dan wachten? Omdat haar moeder het zegt? Als jij denkt dat deze relatie kans van slagen heeft en je weet dat zij je terug wil, waarom zou je dan wachten? Het is of het een of het ander. In deze topic is t heel duidelijk wat jij wil ( Ben bang dat ze me dan niet meer wil over dr verdriet heen is .. ")

Maar das mijn mening
Met citaat reageren
Oud 24-09-2003, 11:19
Verwijderd
Om geen-contact makkelijker te maken: block haar op msn voor een weekje . Je hebt er een goede reden voor, dus ze zal het je vast niet kwalijk nemen.
Dat ze meer online is dan eerst, komt misschien doordat ze nu minder tijd met jou bezig is en dus meer tijd heeft om online te zijn... of misschien zoekt ze afleiding omdat ze anders steeds aan jou denkt.

Als jullie met elkaar hebben afgesproken om met contact hebben te wachten tot vrijdag, dan kun je je daar beter aan houden, ja. Komop, t is nog maar twee en een halve dag . Als jullie dat alleen met haar moeder hebben afgesproken en zelf allebei contact willen, dan lijkt het mij niet zo'n belangrijke afspraak.
Met citaat reageren
Oud 24-09-2003, 12:06
Sangria
Sangria is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 24-09-2003 @ 12:19:
Om geen-contact makkelijker te maken: block haar op msn voor een weekje . Je hebt er een goede reden voor, dus ze zal het je vast niet kwalijk nemen.
gooi dr liever uit je lijst, als je dr blockt zie je dr nog wel online komen namelijk. En daar merkt ze niks van

ik denk dat het wel goed is om een weekje te wachten, ik heb het ook een keer té snel weer aangemaakt (niet lullig bedoeld) namelijk de 2e dag nadat het uit was gegaan omdat ik opeens besefte wat ik had gedaan.. Achteraf gezien had ik misschien beter ff kunnen wachten en goed nadenken over waarom ik het uit had gemaakt, want de eerste paar weken nadat het weer aan was waren wel leuk, maar na een tijdje kwamen de ergenissen weer terug. En om het zo snel erna weer uit te maken is dubbel zo pijnlijk
Oud 24-09-2003, 13:01
[D0RIEN]
[D0RIEN] is offline
tja, als ik het was en ik had echt zo'n behoefte om met haar te praten dan zou ik dat gewoon doen, maar ik ben ook iemand die moeite heeft met rationele beslissingen en meer op haar gevoel afgaat. Tuurlijk, je loopt een risico dat het alsnog mis gaat, maar dat risico loop je in iedere relatie elke dag. Het leven vallen en opstaan en als je het vallen niet leuk vind, dan kan je er net zo goed mee ophouden .
Oud 24-09-2003, 13:06
Some
Some is offline
Ik heb besloten dat ik wel ga wachten tot vrijdag, dat hebben we eenmaal zo besloten en anders kom ik misschien weer te vlug over. Misschien heeft ze die 2 dagen nog wel nodig om na te denken ofzo en dan wil ik dr niet mee lastig vallen. Verder toen ze me belde omdat ze weer wilde dat het aan ging zei ik ook van "misschien beter als we elkaar even niet spreken" De volgende dag vond haar moeder het allemaal nogal snel gaan dat het weer aan was. Daarom zei ze misschien beter als jullie elkaar een weekje niet spreken enz.
Zelf gaat deze week me moeilijker af dan ik had verwacht. Maar waar ik bang voor ben is dat ze dalijk dus over d'r grote verdriet heen is en ze zegt van 'misschien beter dat het uit is want misschien gaat het toch weer de oude kant op' Toen ze me belde wilde ze me wel terug maar misschien kwam dat omdat haar verdriet nog groot was. (dag nadat het uitging) Nu heeft ze beter na kunnen denken. Maarja dan kan ik het vandaag haar wel vragen maar als ze echt nog verliefd op me is wil ze vrijdag ook nog wel dat het aan gaat denk ik dan bij mezelf, toch? Als dat niet zo is dan is het maar beter dat het die keer niet aan ging omdat ze LIJKT MIJ dan te weinig van me hield.
Met citaat reageren
Oud 24-09-2003, 13:42
Luna
Luna is offline
Citaat:
Some schreef op 24-09-2003 @ 14:06:
Maar waar ik bang voor ben is dat ze dalijk dus over d'r grote verdriet heen is en ze zegt van 'misschien beter dat het uit is want misschien gaat het toch weer de oude kant op' Toen ze me belde wilde ze me wel terug maar misschien kwam dat omdat haar verdriet nog groot was. (dag nadat het uitging) Nu heeft ze beter na kunnen denken. Maarja dan kan ik het vandaag haar wel vragen maar als ze echt nog verliefd op me is wil ze vrijdag ook nog wel dat het aan gaat denk ik dan bij mezelf, toch? Als dat niet zo is dan is het maar beter dat het die keer niet aan ging omdat ze LIJKT MIJ dan te weinig van me hield.
Je zegt zelf al dat het maar beter is dat het uitblijft als ze vrijdag over haar grootste verdriet heen is. Ik denk niet dat ze dat dan al is, een week is zo kort en ik denk dat ze veel aan je denkt. Het verwerken van zoiets kost wel wat meer tijd dan een week, dus daar zou ik me geen zorgen over maken
Verder succes met het 'wachten'. Nog maar 2 daagjes!
Oud 24-09-2003, 14:01
Some
Some is offline
Citaat:
vizz schreef op 24-09-2003 @ 14:42:
Je zegt zelf al dat het maar beter is dat het uitblijft als ze vrijdag over haar grootste verdriet heen is. Ik denk niet dat ze dat dan al is, een week is zo kort en ik denk dat ze veel aan je denkt. Het verwerken van zoiets kost wel wat meer tijd dan een week, dus daar zou ik me geen zorgen over maken
Verder succes met het 'wachten'. Nog maar 2 daagjes!
Thnxxx jullie horen het van me....
zelf heb ik er weinig vertrouwen in, weet niet waarom.
Met citaat reageren
Oud 24-09-2003, 19:48
Some
Some is offline
ik kon het niet laten maar heb het er vandaag gevraagd wat ze wil.

Ze wil het niet meer
Ze is erachter gekomen dat ze geen realtie meer wilt. ze is nog jong en wil een beetje genieten zei ze. Ze mist niets speciaals eigenlijk nu dat het uit is.
Wat moet ik ermee
ik heb het moeilijk.
Met citaat reageren
Oud 24-09-2003, 19:53
Verwijderd
Citaat:
Some schreef op 24-09-2003 @ 20:48:
ik kon het niet laten maar heb het er vandaag gevraagd wat ze wil.

Ze wil het niet meer
Ze is erachter gekomen dat ze geen realtie meer wilt. ze is nog jong en wil een beetje genieten zei ze. Ze mist niets speciaals eigenlijk nu dat het uit is.
Wat moet ik ermee
ik heb het moeilijk.
Even wat afleiding zoeken.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2003, 18:50
godroeptu
godroeptu is offline
Focus je op andere dingen even!

Alles komt goed!
Oud 25-09-2003, 18:58
maanmeisje17
maanmeisje17 is offline
Nou je zegt het zelf al..
als ze vrijdag al over haar verdriet heen is zegt dat genoeg
dan is ze je echt niet waard...
gewoon rustig afwachten dus....
Dan kom je er tenminste achter wat je echt aan haar hebt
afleiding zoeken inderdaad in de tussen tijd
Met citaat reageren
Oud 25-09-2003, 19:42
Last Resort
Last Resort is offline
msn heeft zo'n uiterst nuttige blok-functie
Oud 26-09-2003, 00:31
coecie
coecie is offline
ja weet je wat het punt is
als je nu eerder was komen vertellen wat er loos was dan had ik je misschien wel t een en ander aan je hoofd kunnen timmeren

ik blijf totaal bij wat ik zei in dat ene topic waarin je vroeg of je moest veranderen en dat jij je zo opvreet van onzekerheid en jaloezie en ook dat je wel opvliegerig bent en alles, is geheel de oorzaak van dat alles niet meer gaat, ik snap het kind goed, ze heeft er gewoon geen zin in op die manier

het is ook goed voor jou dat het uit is, ja, je zou er zelfs blij om kunnen zijn want nu heb je tijd om te werken aan jezelf en tevreden te worden met jezelf en alsjeblieft... wacht ook met het nemen van een neiuwe relatie totdat je al je eigen problemen opgelost hebt, want je kan wel je storten in het leven van een ander, maar als het in je eigen leven eraan schort zal de ander daar snel genoeg van krijgen, je mag me altijd pmmen als je nog iets van me wilt weten of als je iets wil vragen
ik sta altijd klaar voor tips en truuks en dingen en lalala want ik heb het idee dat ik wel een goed idee heb van hoe het zit en ik wil je best helpen

groetjes
Oud 26-09-2003, 08:29
Some
Some is offline
Citaat:
coecie schreef op 26-09-2003 @ 01:31:
ja weet je wat het punt is
als je nu eerder was komen vertellen wat er loos was dan had ik je misschien wel t een en ander aan je hoofd kunnen timmeren

ik blijf totaal bij wat ik zei in dat ene topic waarin je vroeg of je moest veranderen en dat jij je zo opvreet van onzekerheid en jaloezie en ook dat je wel opvliegerig bent en alles, is geheel de oorzaak van dat alles niet meer gaat, ik snap het kind goed, ze heeft er gewoon geen zin in op die manier

het is ook goed voor jou dat het uit is, ja, je zou er zelfs blij om kunnen zijn want nu heb je tijd om te werken aan jezelf en tevreden te worden met jezelf en alsjeblieft... wacht ook met het nemen van een neiuwe relatie totdat je al je eigen problemen opgelost hebt, want je kan wel je storten in het leven van een ander, maar als het in je eigen leven eraan schort zal de ander daar snel genoeg van krijgen, je mag me altijd pmmen als je nog iets van me wilt weten of als je iets wil vragen
ik sta altijd klaar voor tips en truuks en dingen en lalala want ik heb het idee dat ik wel een goed idee heb van hoe het zit en ik wil je best helpen

groetjes
aha thnxxxxx ja het andere topic ook al gelezen van dat het voorgoed uit is...?
Het is misschien maar beter zo, de afstand was te groot het ging niet meer en we zijn blijkbaar niet voor elkaar gemaakt. Alleen ik vind het zo moeilijk om los te laten en ja het zal allemaal wel slijten met de tijd. Dat hoop ik maar ik dat geloof ik ook wel. Als ze online is weet ik niet of ik moet praten. Ik wil het wel en ik vind dat het moet kunnen want we hebben een leuke tijd gehad dus om nou elkaar te blocken of niet aan te spreken vind ik ook weer zo hard. En een andere vriendin zit ik niet zo op te wachten voorlopig. Maar dat zeg ik nu misschien...
Met citaat reageren
Oud 27-09-2003, 10:33
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
zeg haar gewoon dat je d'r mist en graag terug wilt. Het is duidelijk dat je haar mist en wat haar moeder betreft; wat heeft het nou met haar te maken? Het is jullie liefde!

suc6 ermee!
Reageren

Regels voor berichten