Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
tja, als ik het was en ik had echt zo'n behoefte om met haar te praten dan zou ik dat gewoon doen, maar ik ben ook iemand die moeite heeft met rationele beslissingen en meer op haar gevoel afgaat. Tuurlijk, je loopt een risico dat het alsnog mis gaat, maar dat risico loop je in iedere relatie elke dag. Het leven vallen en opstaan en als je het vallen niet leuk vind, dan kan je er net zo goed mee ophouden
![]()
|
Ik heb besloten dat ik wel ga wachten tot vrijdag, dat hebben we eenmaal zo besloten en anders kom ik misschien weer te vlug over. Misschien heeft ze die 2 dagen nog wel nodig om na te denken ofzo en dan wil ik dr niet mee lastig vallen. Verder toen ze me belde omdat ze weer wilde dat het aan ging zei ik ook van "misschien beter als we elkaar even niet spreken" De volgende dag vond haar moeder het allemaal nogal snel gaan dat het weer aan was. Daarom zei ze misschien beter als jullie elkaar een weekje niet spreken enz.
Zelf gaat deze week me moeilijker af dan ik had verwacht. Maar waar ik bang voor ben is dat ze dalijk dus over d'r grote verdriet heen is en ze zegt van 'misschien beter dat het uit is want misschien gaat het toch weer de oude kant op' Toen ze me belde wilde ze me wel terug maar misschien kwam dat omdat haar verdriet nog groot was. (dag nadat het uitging) Nu heeft ze beter na kunnen denken. Maarja dan kan ik het vandaag haar wel vragen maar als ze echt nog verliefd op me is wil ze vrijdag ook nog wel dat het aan gaat denk ik dan bij mezelf, toch? Als dat niet zo is dan is het maar beter dat het die keer niet aan ging omdat ze LIJKT MIJ dan te weinig van me hield. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Verder succes met het 'wachten'. Nog maar 2 daagjes!
||
Citaat:
zelf heb ik er weinig vertrouwen in, weet niet waarom. |
![]() |
|
ik kon het niet laten maar heb het er vandaag gevraagd wat ze wil.
Ze wil het niet meer ![]() ![]() Ze is erachter gekomen dat ze geen realtie meer wilt. ze is nog jong en wil een beetje genieten zei ze. Ze mist niets speciaals eigenlijk nu dat het uit is. Wat moet ik ermee ![]() ik heb het moeilijk. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
ja weet je wat het punt is
als je nu eerder was komen vertellen wat er loos was dan had ik je misschien wel t een en ander aan je hoofd kunnen timmeren ik blijf totaal bij wat ik zei in dat ene topic waarin je vroeg of je moest veranderen en dat jij je zo opvreet van onzekerheid en jaloezie en ook dat je wel opvliegerig bent en alles, is geheel de oorzaak van dat alles niet meer gaat, ik snap het kind goed, ze heeft er gewoon geen zin in op die manier het is ook goed voor jou dat het uit is, ja, je zou er zelfs blij om kunnen zijn want nu heb je tijd om te werken aan jezelf en tevreden te worden met jezelf en alsjeblieft... wacht ook met het nemen van een neiuwe relatie totdat je al je eigen problemen opgelost hebt, want je kan wel je storten in het leven van een ander, maar als het in je eigen leven eraan schort zal de ander daar snel genoeg van krijgen, je mag me altijd pmmen als je nog iets van me wilt weten of als je iets wil vragen ik sta altijd klaar voor tips en truuks en dingen en lalala want ik heb het idee dat ik wel een goed idee heb van hoe het zit en ik wil je best helpen groetjes
||
Citaat:
Het is misschien maar beter zo, de afstand was te groot het ging niet meer en we zijn blijkbaar niet voor elkaar gemaakt. Alleen ik vind het zo moeilijk om los te laten en ja het zal allemaal wel slijten met de tijd. Dat hoop ik maar ik dat geloof ik ook wel. Als ze online is weet ik niet of ik moet praten. Ik wil het wel en ik vind dat het moet kunnen want we hebben een leuke tijd gehad dus om nou elkaar te blocken of niet aan te spreken vind ik ook weer zo hard. En een andere vriendin zit ik niet zo op te wachten voorlopig. Maar dat zeg ik nu misschien... |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Eten & Drinken |
Hoe word ik vet?? saartjeh | 63 | 31-10-2005 13:22 | |
Liefde & Relatie |
Uit vanwege m'n depressie llosh | 15 | 05-05-2004 21:03 | |
Liefde & Relatie |
gooit hij het zomaar weg?? smilegirl | 17 | 15-06-2003 13:41 | |