![]() |
|
![]() |
Ik heb een extreem droge huid en heb dus pukkeltjes daardoor op mn bovenarmen en mn benen.. je ziet het bijna niet maar je voelt wel dat het ruw is. Ik smeer het dus vaak in en als iemand mn arm beetgrijpt en het opmerkt zeg ik altijd 'ja, kippenvel'..
![]() Naja, mij zie je dus NOOIT in een korte broek op straat en nooit in een kort rokje (tenzij met panty en laarzen) want ook al valt het niet zo op ik vind het vreselijk.. ik heb het trouwens al zolang als ik me kan herrinneren.. dus laten we zeggen zo'n 14 jaar ![]() Zon helpt bij mij ook wel een beetje (mits goed insmeren) ![]() Naja.. liever nog een te droge huid dan overal dikke puisten ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
Ehm ja ik heb het ook. Maar dat komt vooral omdat ik een overgevoelige huid heb en dit dus nogal snel krijg. Ik smeer het regelmatig in met bodylotion en dat soort dingen, het helpt wel maar het gaat nooit helemaal weg. ( ik weet trouwens niet of ik hetzelfde als jij hebt, bij mij heeft het volgens mij ook een beetje met droge huid te maken)
|
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
![]() het lijkt me logisch dat je pukkletjes en dat soort dingen niet scrubt...dan gaan ze open..of iig, ze beschadigen... heb je ruwe huid, met wel bobbeltjes enzo maar geen echte pukkels/uitstekende puntjes, dan kan scrubben op zich wel maar niet met te grove scrubgel.... of kom ik nou weer te bijdehand over...nogmaals ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar mn zus had het ook (niet zo erg als bij mij) en bij haar is het overgegaan door te scrubben maar ik hoor dan weer heel veel mensen zeggen dat je juist NIET moest scrubben, duz ik dacht..misschien heeft iemand hier een gouden tip ![]()
||
Citaat:
|
heb ik ook!
en ik wilde er jusit zelf een topic over gaan openen, ik wist wel dat ik niet de enige was, wnat ik heb 't wel bij andere gezien ook. ik heb 't al zo lang als ik me herinneren kan! soms erger dan andere keren, maar altijd zit er wel wat! ik vind het ook superlelijk, invetten kan in ieder geval geen kwaad, maar of het d'r weg van gaat.. nee....
||
Citaat:
Bij mij helpt het enorm. Gatara |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Dramaz in GTsaaiT #1835 Chick Rock | 500 | 06-06-2013 18:28 | |
Lichaam & Gezondheid |