Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Ik begrijp dat je daar bang voor bent, de afgelopen tijd zijn er ook veel topics over geweest.
Maarjah.. je kunt er zo weinig aan doen. Natuurlijk zal ze veel andere jongens ontmoeten, enz. Maar als ze echt gek op jou is en echt voor je kiest, dan blijft ze bij je. ![]() Het is wel moeilijk, omdat jullie pas 2 maanden wat hebben. Maar aan de andere kant zegt dat ook weer nix, omdat er ook relaties van een jaar of langer door dit soort dingen stukgaan. Als je haar echt vrij laat (daarmee bedoel ik niet dat ze met andere jongens mag zoenen ofzo), ze gaat gewoon uit en alles, ziet genoeg van de wereld, ziet genoeg andere jongens, maar ze blijft toch bij jou, dan weet je dat het goed zit. ![]() Moeilijk over dat soort dingen gaan doen werkt averechts, want je kunt iemand nou eenmaal niet in een kooitje stoppen. Dat bedoel ik niet lullig, ik heb er zelf nl soms ook moeite mee om de situatie (de relatie) niet onder controle te hebben. Maar als iemand altijd maar veilig bij je thuis zit dan weet je nooit wat er zal gebeuren als diegene ineens wel mensen gaat ontmoeten. Dit is dus eigenlijk beter voor je relatie. Het is een soort test. En tsja, dit klinkt zo lullig.. ![]() ![]() Probeer dat in gedachten te houden. Studentenleven of niet, als ze echt gek op je is komt ze echt niet in de verleiding om iets raars te doen, want dan bestaat die "verleiding" gewoon niet! ![]() succes ![]() xx |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |