Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-09-2003, 18:26
ne onozele zot
ne onozele zot is offline
mijn vriendin en ik zijn nu ongeveer 2maanden samen. sinds begin deze week zit zij op kot maar ik ben bang dat het plots uit zal raken. ik ken het studentenleven totaal niet maar vrees het ergste omdat we elkaar in de week niet zien alleen maar in het weekend dus. en ze is van nature uit al geen uitgaanderstype en dan plots iedere dag uit. ben echt bang haar te verliezen. hebben jullie hier soms ervaringen mee?
Oud 24-09-2003, 18:28
Some
Some is offline
heb er weinig over te zeggen maar als ze genoeg van je houdt doet ze dat niet, verder begrijp ik je angst.
Met citaat reageren
Oud 24-09-2003, 18:38
pyres74
pyres74 is offline
hoe weet je nou zeker dat ze elke dag uit zal gaan? ik bedoel: ze studeert en je wilt je studie toch wel halen? er zijn maar weinig studenten die elke dag uitgaan en hun studie halen. je moet er niet gelijk slecht over denken alleen maar omdat ze op kamers gaat. ik snap wel je onzekerheid maar ik denk niet dat het terecht is. mijn vriend gaat binnenkort ook op kamers maar ik ga hem zeker wel vaak in de gaten houden

het is een kwestie van vertrouwen
en als jij haar niet kunt vertrouwen dan moet je het maar uitmaken
Met citaat reageren
Oud 25-09-2003, 10:28
MUBA
MUBA is offline
Citaat:
pyres74 schreef op 24-09-2003 @ 19:38:
en als jij haar niet kunt vertrouwen dan moet je het maar uitmaken
Da's duidelijk.
*MUBA fully agrees.
Oud 25-09-2003, 10:34
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
MUBA schreef op 25-09-2003 @ 10:28:
iets
Jouw sig!
Oud 25-09-2003, 10:37
MUBA
MUBA is offline
Citaat:
Qimm schreef op 25-09-2003 @ 11:34:
Jouw sig!
Offtopic: Die heb ik al ongeveer sinds het begin dat ik hier zit hoor. Maarja, ik post natuurlijk niet zo vaak
Maar ja, hij is goed he?
Oud 25-09-2003, 10:51
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
MUBA schreef op 25-09-2003 @ 10:37:
Offtopic: Die heb ik al ongeveer sinds het begin dat ik hier zit hoor. Maarja, ik post natuurlijk niet zo vaak
Maar ja, hij is goed he?
Offtopic: Mja je was me ook nog nooit opgevallen Maar heb je dat van Robin Williams, of heeft hij dat gewoongebruikt Ik ken het namelijk uit een van zijn cabaretstukken
Oud 25-09-2003, 10:56
MUBA
MUBA is offline
Citaat:
Qimm schreef op 25-09-2003 @ 11:51:
Offtopic: Mja je was me ook nog nooit opgevallen Maar heb je dat van Robin Williams, of heeft hij dat gewoongebruikt Ik ken het namelijk uit een van zijn cabaretstukken
Offtopic: Als ik me niet vergis, heb ik het oorspronkelijk op een t-shirt zien staan, maar ik weet wel dat ik daarna 2x bevestiging heb gezien dat Ghandi dat gezegd heeft. Dus ik denk dat Williams het gewoon gebruikt heeft, hoewel ik dat niet met absolute zekerheid durf te zeggen.
Oud 25-09-2003, 11:56
Verwijderd
Het spijt me voor je, maar je kunt er vergif op innemen dat ze binnen een paar weken met een of andere vierdejaars ligt te neuken. Als ze op kamers gaan weet je wel hoe laat het is, studentenleven en een relatie zijn gewoon niet goed te combineren. Tough luck.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2003, 12:20
Verwijderd
Ik begrijp dat je daar bang voor bent, de afgelopen tijd zijn er ook veel topics over geweest.
Maarjah.. je kunt er zo weinig aan doen. Natuurlijk zal ze veel andere jongens ontmoeten, enz. Maar als ze echt gek op jou is en echt voor je kiest, dan blijft ze bij je.
Het is wel moeilijk, omdat jullie pas 2 maanden wat hebben. Maar aan de andere kant zegt dat ook weer nix, omdat er ook relaties van een jaar of langer door dit soort dingen stukgaan.

Als je haar echt vrij laat (daarmee bedoel ik niet dat ze met andere jongens mag zoenen ofzo), ze gaat gewoon uit en alles, ziet genoeg van de wereld, ziet genoeg andere jongens, maar ze blijft toch bij jou, dan weet je dat het goed zit.

Moeilijk over dat soort dingen gaan doen werkt averechts, want je kunt iemand nou eenmaal niet in een kooitje stoppen. Dat bedoel ik niet lullig, ik heb er zelf nl soms ook moeite mee om de situatie (de relatie) niet onder controle te hebben. Maar als iemand altijd maar veilig bij je thuis zit dan weet je nooit wat er zal gebeuren als diegene ineens wel mensen gaat ontmoeten.

Dit is dus eigenlijk beter voor je relatie. Het is een soort test. En tsja, dit klinkt zo lullig.. Maar als er iets gebeurt (als ze bijv. een andere jongen ontmoet) dan kun je daar toch niets aan doen. Probeer er gewoon het beste van te maken. Jij bent nu haar vriendje, ze heeft een paar maanden geleden dus iig voor jou gekozen! Als het goed is was dat niet zomaar..
Probeer dat in gedachten te houden.

Studentenleven of niet, als ze echt gek op je is komt ze echt niet in de verleiding om iets raars te doen, want dan bestaat die "verleiding" gewoon niet!

succes

xx
Met citaat reageren
Oud 25-09-2003, 15:02
Verwijderd
Als ze geen uitgaanstype is, waarom gaat ze dan in vredesnaam elke dag uit?
Met citaat reageren
Oud 25-09-2003, 15:30
ne onozele zot
ne onozele zot is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 25-09-2003 @ 16:02:
Als ze geen uitgaanstype is, waarom gaat ze dan in vredesnaam elke dag uit?
mss is dit omdat het maar de eerste week is ofzo . maar als de andere studenten van haar kot uitgaan en ze vragen ga je mee zal ze waarschijnlijk toch geen neen zeggen . wat moet je anders meer dan een halve dag voortdurend alleen op je kamer zitten doen .
Reageren

Regels voor berichten