Advertentie | |
|
![]() |
|
nee zo is het uitgedacht...
Niet begrepen, wel te verstaan, (verstaan is geen begrijpen) ... Om niet gehoord te kunnen worden, (Spreken is geen horen) ... Te laten horen dat ik er ook ben. (ik laat mezelf horen, verklaar niet dat ik werkelijk gehoord word)
|
![]() |
Niet begrepen, wel te verstaan, (verstaan is geen begrijpen)
... Om niet gehoord te kunnen worden, (Spreken is geen horen) ... Te laten horen dat ik er ook ben. (ik laat mezelf horen, verklaar niet dat ik werkelijk gehoord word) De eerste is te verdedigen, de tweede en derde zijn dat niet. Je haalt het nooit uit het gedicht en als je je laat horen betekent dat iemand een teken waarneemt, waarschijnlijk geluid, dat jij voortbrengt.
||
Citaat:
|
Erg mooi. En over die drie zinnen:
Dat niet gehoord worden kun je ook uitleggen als: Ik spreek het niet; ik schrijf het. Ik vind alleen het laatste vers wat... hobbelend klinken in mn gedachten als ik het oplees.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Flora & Fauna |
Ik zag laatst toen ik op weg ging naar mijn tante.. *~*DutchGirl*~* | 22 | 03-04-2002 09:14 | |
Flora & Fauna |
Esther mijn Shetlander die ik verzorg heeft problemen ! XxRachelxx | 2 | 31-01-2002 19:03 | |
Flora & Fauna |
*Ben ik de enige?* Larah17 | 49 | 24-01-2002 16:40 | |
Flora & Fauna |
Aaargh ik word gek van... Blink182meisje | 4 | 20-01-2002 16:45 | |
Flora & Fauna |
*wat heb ik nodig als.....* Janet | 5 | 19-01-2002 15:33 | |
Flora & Fauna |
ik ween om bloemen... de abt van sion | 10 | 15-01-2002 14:16 |