Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() of was die post voor Wade? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
http://dictionary.reference.com/search?q=whoever
Laatst gewijzigd op 20-09-2003 om 16:22. |
![]() |
||
Citaat:
http://dictionary.reference.com/search?q=who (dat stukje eronder bij Note) Maar je zal wel gelijk hebben. ![]()
|
Verwijderd
|
In beginsel pleit ik altijd VOOR partitioneren. Waarom? Dat zal ik vertellen. In de eerste plaats heb je voor je OS slechts èèn relatief kleine partitie nodig. 4 of 5GB in 't geval van Windows XP is meer dan genoeg, de overige partitie mag de rest van de schijf zijn wat mij betreft.
Nu, de applicaties die dynamisch zijn, zoals je emailclient of programma's die vrij lastig te configureren zijn en hun configuratiebestanden netjes in hun eigen folder houden (of gedeeltelijk in 't registry), installeer je overal behalve op C. Statische software, zoals Paint Shop Pro of 't van Dale woordenboek, kun je wèl op C installeren (in Program Files). De Mijn Documenten-folders laat je verwijzen naar een folder op een andere partitie; zo hou je die ook buiten schot tijdens het terugzetten van een image. Bovendien hou je zo de boel lekker overzichtelijk. Als je dat allemaal netjes ZO geinstalleerd hebt is het namelijk een koud kunstje om je Windows-installatie helemaal knispervers terug te zetten door middel van een image zonder dat je dingen hoeft te kopieëren of opnieuw installeren. Dit scheelt een hele, maar dan ook een hele boel tijd. Van slechts èèn partitie kun je namelijk niet lokaal een image maken. Da's klote. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[Win 98] win.com ontbreekt bamiPoep | 9 | 12-12-2004 11:01 | |
Software & Hardware |
[HD] nieuwe met win98 SCREAM! | 17 | 18-02-2004 18:48 | |
Software & Hardware |
Dos Pasboy | 35 | 16-05-2003 17:35 | |