![]() |
|
Ja, ik dacht al zoiets. Helaas zijn ogen en oren verschillend. Volgens mij kunnen oren zich wat dat betreft niet aanpassen, maar ogen wel. Ofzoiets. Ik weet ook niet precies eigenlijk, maar zoiets heb ik bij biologie geleerd.
Het werkt in ieder geval niet helemaal hetzelfde. Het verhaal dat Nanaki vertelt klinkt redelijk logisch. Maar dan is het denk ik nog selectiever luisteren in plaats van dat je echt beter (en dus meer) hoort.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Ik denk dat je voor het verbeteren van je zicht en waarschijnlijk ook gehoor het beste hele snelle actiespellen kan gaan spelen
![]() Voor zicht is in elk geval al aangetoond dat je sneller kleine details ziet, en wat ook zeker is is dat je hand / oog / oor coordinatie beter wordt ![]() Duzz, doktersadvies: gamen ![]() [edit] Bovendien neem ik aan dat het je om het samenwerken van dit alles gaat?... De onderdelen werken bij elkaar nog altijd beter dan los van elkaar... ![]()
|
![]() |
je kunt je gehoor niet echt verbeteren, het aantal cellen dat prikkels doorgeeft wordt niet groter, zeker niet als je al vrijwel uitgegroeid bent. Je kunt je gehoor uiteraard wel trainen, of het anders gebruiken, maar echt verbeteren kan niet
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
ik zal maar ff vertellen over mezelf. ik ben namelijk slechthorend en weet hoe het nou in elkaar zit! beter gaan horen door een blinddoke dragen is echt een flauwe kul. je zult ook niet es beter horen als je blinddoek draagt!
ik krijg binnenkort een spannende tijd. ik word dan geopereerd aan mn oren. er is een operatie zoals cochleaire implantaat! dat houdt in dat ik wat beter ga horen. ik hoor op dit moment nu 30% in het algemeen en verstaanbaar! wel erg minder. als ik geholpen wordt ga ik 10 % meer horen of ik ga tot 90% procent horen. dat is echt een geweldige nieuws. nu maar ff afwachten wat t wordt! groetjes ilse |
![]() |
||
Citaat:
![]() Liefblondje: waarom is het onzin? Vanwege eigen ervaringen (Die ook ngo eens subjectief zijn) ? |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Duits | Verbeteren tekst noisy103 | 2 | 29-09-2013 17:45 | |
Muziek |
[mp3]Swanchair (w.i.p.) botulismf | 7 | 24-05-2007 16:34 | |
Games |
Wat zou jij verbeteren? Menahem | 28 | 11-07-2005 21:42 | |
Software & Hardware |
[geheugenkaart] de sims 2 Biertank 52 | 15 | 19-12-2004 12:28 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Gooise 'r' Emilia | 29 | 13-01-2004 16:42 | |
Liefde & Relatie |
wat moet je met een vriend die niks van zich laat horen?? blackwitch | 4 | 22-03-2002 15:40 |