Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
merleyn zit in de hertogstraat, naast de 24-7 skateshop
gonzo in de molenstraat... tussen pinochio en een andere ballentent ( te herkennen aan de ster) doornroosje zit buiten het centrum, is een cultureel centrum. dollars zit in de grotestraat geloof ik....bij het nijmeegs jopie iig extase, idem en de ambassadeur zit op het koningsplein, dat plein met die kleine waterstraaltjes ohja...de opera is ook nog wel ok...zit op hetzelfde plein als de ambassadeur
||
Citaat:
![]() www.doornroosje.nl voor het wat en wanneer Diogenes (www.diogenes.nu) in die straat van keizerkarelplein naar station. Is alleen voor studenten, collegekaart is verplicht. Meestal wordt het pas laat leuk, dus eerst ergens anders heen en dan dansen in dio. Er zijn ook regelmatig films, cabaret enz. |
![]() |
||
Citaat:
oftopic: ga jij de 26e naar de jungle?
Laatst gewijzigd op 16-09-2003 om 13:14. |
![]() |
||
Citaat:
m'kay.... ik niet denk ik... k vind er de laatste tijd niet zoveel aan... ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
maar als we met veel mensen naar de jungle gaan is het altijd wel tof...
||
Citaat:
|
![]() |
|
Doornroosje is echt het einde
probeer d'r bijvoorbeeld 27 sept heen te gaan, dan treed agoria op... oh nee, jij hield niet van techno enzo nou ja doornroosje is gewoon ook een poppodium waar andere dingen staan dan alleen house en dingen, maar de planet rose avonden zijn echt geweldig als je wel van house houdt
||
Citaat:
![]()
|
jonge... planet rose vind ik serieus de beste technoavond van heel nederland
keer op keer weet darko boeiende onbekende grootheden op de line-up te zetten die vrijwel nog nooit in nederland opgetreden hebben en dat al jaren lang steeds weer komen ze met verassingen de sfeer is buitengewoon goed het is VET goedkoop en dat geld niet alleen voor de entree, maar ook voor de drank ze hebben de coolste toiletjuffrouw van heel nederland de garderobe is gratis en en en en en... tja... het is echt de shit
|
ik weet niet waar je van houdt..
maar kijk anders op: www.kroegenweb.nl (en dan rechts op Nijmegen klikken) Staan verschillende kroegen incl. adres/foto's op
|