Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Even een artikeltje
Volgens mij kan Rusland dat nooit betalen. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Eh, ja, wat heb je daar nou weer aan? Willen ze de energie via radioberichten gaan versturen ofzo?
![]() ![]() ![]()
|
tsja... De russen die een Kerncentrale openen. Dat lijkt me nou toch echt een heel domme zet. Dat land heeft lang niet genoeg geld om dat ding goed te onderhouden. Maargoed... Koelen moet indrdaad wel kunnen(anders gebruik je het 'ijs' op de poolkappen.
Verstiren van energie via radiogolven )oid) daar wordt al mee geëxperimenteerd dus dat zou best kunnen (je hebt geen ;last van overvliegende vliegtuigen enzo die je per ongeluk kunt raken)
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
Kerncentrale lijkt me sterk, in de Science stond een artikel over het plan om in 2018 een raket naar Mars te sturen.
Dit omdat de positie van Mars ten opzichte van de aarde optimaal is. Er zullen dus ook mensen in de raket zitten.
|
Verwijderd
|
In dat artikel staat trouwens dat de kerncentrale in 2030 gerealiseerd moet worden. Maar volgens mijn Natuurkundeboek wordt rond diezelfde tijd een op grote schaal bruikbare kernfusiemethode verwacht. Niet dat ik dat laatste geloof, maar mocht het waar zijn dan is die kerncentrale op Mars ook overbodig.
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Niet dat het ze gaat lukken, geloof nooit dat ze een straals zo goed kunnen focussen en richten. Volgens dat artikel is het ook bedoeld om een kolonie daar van energie te voorzien. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
rusland is echt niet zo blut als je zou denken hoor.... als dat zo was, waarom doen ze dan nog aan ruimtevaart? de russen zijn de enige die het ISS nog bevoorraaden, die amerikanen doen helemaal niks meer, omdat hun speessjuttel is geraakt door een stukkie piepschuim, en hij kon daar blijkbaar niet tegen.
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
uuuhhhm..... Nederland heeft ook geld nodig, maar dan is nederland nog niet meteen arm.. als ze ect zo arm waren als we denken, waarom hebben ze dan een enorme vloot kernonderzeeërs operationeel, een gigantische hoeveelheid kernbommen waar ze niks mee kunnen, en een leger dat alleen maar uit zijn neus eet, behalve de dienstplichtigen, die worden door hun kop geschoten in tsjetjenie... wat trouwens ook een hoop geld kost, en in dat land is toch niks (meer) te halen... en rusland is een oliegigant, waar alleen saoedi-arabie aan kan tippen, dus ze hebben een enorme potentiele geldbron...
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Clinton spreekt geen Russisch Gatara | 7 | 10-03-2009 11:27 | |
Botsing Georgische en Ossetische troepen hhendrikxx | 500 | 02-10-2008 22:01 | |
Eerste Russische homodemonstratie eindigt in gewelddadige chaos Martiño | 23 | 30-05-2006 20:05 | |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah' naam onbekend | 501 | 26-11-2005 23:55 | |
Algemene schoolzaken |
Staatsexamen taal (Russisch) reminiscent | 4 | 18-06-2005 11:45 |