Advertentie | |
|
![]() |
|
Probeer gewoon jezelf te zijn.
Ga jezelf niet aanpassen aan de "eisen" (om het maar even zo te zeggen) van anderen. Anderen moeten jou gewoon accepteren zoals je bent, en misschien moet jij dat ook proberen, jezelf accepteren zoals je bent! En weetje, als je je wat meer vertrouwd voelt met die klas en de mensen kom je misschien van zelf wel wat losser. Forceer het maar niet! Stapje voor stapje meis! Dat je al praat 1 op 1 is toch al hardstikke goed?!! Sterkte! Liefs, Dashja
|
Hey iedereen,
Bedankt voor de reacties. Naar een andere klas gaan is om verschillende redenen absoluut niet mogelijk. 't is een heel raar systeem bij ons op school. Ik kan gelukkig wel met die ene opvoedster praten en ook met die 2 die in mijn hart zitten. Alleen, door omstandigheden zie ik die niet zo vaak. Maar ik heb wel veel steun aan hun. Ik voel me een beetje een klein kind dat zich aanstelt omdat mijn verhaal niks is vergeleken met problemen van sommige anderen hier. Maar ik moest het echt even kwijt daarstraks. Groetjes Magicflower
||
Citaat:
Het is toch alleen maar sterk om hulp te vragen?!! Take care!
|
Ik zal een een poging wagen..
Ik geloof dat je moet proberen om erachter te komen waarom je nu precies dicht klapt. Of 'op slot zit' wat jij wil. Is dat omdat je 'bang' bent voor de reactie vaan een ander? dat je niet geaccepteerd zult worden? Of juist vanwege iets anders? Want het is natuurlijk nergens voor nodig om maar niets te zeggen! Als je in een nieuwe klas komt is het - denk ik- wel belangrijk dat je uitstraalt 'er bij te willen horen'. Als jij met een lang gezicht in de klas gaat zitten, knoopt een ander niet snel een gesprekje aan. Bovendien is het een kwestie van proberen. Als jij iemand ziet zitten, schiet je die aan en begin je over iets nutteloos, het weer ofzo. Als het klikt, dan merk je dat heus wel. En er zitten vast wel mensen tussen die 'bij je passen' of die jou interresant vinden. Wat je volgens mij niet moet gaan doen, is je zelf afsluiten, en bij de pakken neer gaan zitten. Want dan straal je dat ook uit. Misschien heb je er niets aan, en heb je het al 100 keer gehoord. Hoe dan ook, succes! |
![]() |
|
Hey pinksterhaas,
Ik heb met sommige van mijn huidige klas nu al 3 jaar in dezelfde klas gezeten. Vorig jaar werd ik voor een stukje geaccepteerd zoals ik ben. Waarom loopt het nu dan fout? ik heb echt geen flauw idee. Ik werd in mijn eerste jaar gepest. Die pesterijen zijn begin vorig jaar opgehouden maar mss heb ik door het gepest onbewust een slot gebouwd. Hoe graag ik ook wil, het lukt me echt niet om het open te breken. Groetjes Magicflower
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Wees zuinig op die mensen waar je je verhaal bij kwijt kunt ed. Voor de rest: ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Knie op slot? nienke123 | 5 | 24-01-2011 11:51 | |
Psychologie |
herken je dit? magicflower | 27 | 27-01-2004 14:57 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Niet verplaatsen op slotje op zetten: Antwoord voor Machiavelli i.v.m ik als premier Verwijderd | 4 | 10-11-2003 10:04 | |
Algemene schoolzaken |
Lokalen op slot Tjkmjt | 49 | 09-04-2003 19:17 |