|
|
Bekijk resultaten poll: Wat gaan we met de wedstrijd doen? | |||
optie één. |
![]() ![]() ![]() ![]() |
1 | 5.88% |
optie twee. |
14 | 82.35% |
het kan me absoluut niks schelen. |
2 | 11.76% |
Aantal stemmers: 17. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik ben ook voor optie 2.
Het zou leuk zijn als je hetzelfde verhaal voor alletwee de wedstrijden zou mogen gebruiken. Het is toch een andere jury.
||
Citaat:
|
De plannen voor de eerste wedstrijd, waar via de poll gestemd kan worden:
De verhalen kunnen, voorzien van (forum-)naam, gemaild worden naar letteren@hotmail.com. Marieke en ik zullen de verhalen dan zonder naam op het forum posten, op onze eigen accounts. Dit zodat mensen niet een op een schrijver stemmen, in plaats van hun verhaal. Nog vragen? ![]()
|
Ja, zijn er dan geen regels?
Ik bedoel...ik heb nu al mijn kortverhaal van 3000 woorden geschreven, ben er best tevreden over...is de wedstrijd nu plots niet meer beperkt tot zo'n verhaal van 3000 woorden? Of is het gelijk hoe, wat, hoe lang enz je verhaal is? Er moet toch een lijn inzitten, in de verschillende verhalen? greetz
|
Wat ik ook een klein hiaat vind in het poll-systeem, misschien zijn er wel (zielige) mensen die allemaal vriendjes gaan optrommelen om in de poll te komen stemmen op hun verhaal...
|
Maximum van 3.000 woorden, er hoeft geen speciale verhaallijn in te zitten, geen speciaal onderwerp én: bij de poll moet gemotiveerd worden. Wordt er bij de poll niet gemotiveerd, zijn er dus meer stemmen dan motivaties, zullen marieke en ik de ongemotiveerde stemmen weghalen.
Een eind-opstuurdatum... hm... iets van.. woensdag één oktober?
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhalenwedstrijd] Het plan flyaway | 0 | 22-05-2012 22:15 | |
Verhalen & Gedichten |
Daar is hij dan: De winnaar van de verhalenwedstrijd is... Ieke | 28 | 16-11-2009 20:45 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Vervlogen dromen. Ieke | 0 | 08-04-2004 20:05 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Wie moet er door naar de finale? Deel 2. Ieke | 24 | 23-03-2004 18:04 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: te simpel Ieke | 0 | 31-01-2004 14:59 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: 2x een polly Ieke | 0 | 07-12-2003 18:38 |