Advertentie | |
|
![]() |
|
GeForce 4 is niet specifiek genoeg, er bestaat namelijk een zéér groot verschil tussen een GeForce 4 MX en een GeForce 4 Ti (Titanium).
De GeForce FX familie gaat alle bestaande kaarten opvolgen: GeForce FX 5200 is de opvolger van de GeForce 4 MX GeForce FX 5600 is de opvolger van de GeForce 4 Ti GeForce FX 5800 is de tegenhanger van ATi Radeon 9700 GeForce FX 5900 is de tegenhanger van ATi Radeon 9800 Pro Als er normaal een GeForce 4 MX inzat in je comp (wat uitermate traag is voor een €1300 kostend systeem, daar verwacht ik ALLERMINST een GeForce 4 Ti in, en dat vind ik dan nog raar voor die prijs), is een GFFX net iets beter, maar ik zou hevig protesteren als je normaal een GF4 Ti zou krijgen. Dan hoor je minimaal een GeForce FX 5600 te krijgen.
|
![]() |
j0 koen,
Je kan die Pc gewoon terug brengen en een nieuwe kaart vragen. Als je em wil tweaken moet je ff powerstrip downloaden en op Tweakers.net kijken wat de marge is qua overklokken. Kind Regards, NocturaL
|
voglens de ad zou er een geforce 4 mx440 in moten zitten, dus t klotp wel, maar ik kan m mayB verkopen en dan koop ik wel een ati 9600 of 9700 pro, maar wete iemand een naam van een prog om geforcefx kaart te overklokken?
|
De originele snelheden van kaart:
clock: 250 memory: 330 ik heb nu op clock:285 memory 380 is dit geoorloofd denken jullie, ik heb namelijk geen last van witte stippen of iets anders en ik merk wel vershil! en kan ik gewoon steeds wisselen tussen de orignele settings en deze wanneer ik wil, of moet ik m nu zo late nstaan, omdat wisselen bijvoorbeeld slecht zou zijn?!
|
Verwijderd
|
Het is verstandig om eerst in de PriceWatch van tweakers.net te kijken waar verschillende componenten het goedkoopst zijn...http://www.tweakers.net/
Verder heb ik zelf heel goeie ervaringen met MaXpert in Zutphen (en ik ben niet de enige, de t.net Shop Survey staat bol van de positieve reacties - goede kwaliteit spullen, alles keurig retail, vriendelijk en vakkundig personeel en erg goedkoop ![]() |
![]() |
|
wintelco ook goede shop, 1to0 (hebben alleen niet veel assortiment) ennuhm.. gistron en salland kun je ook kijken.
Maar persoonlijk is FCC de enige webshop voor mij. ![]() www.funcomputer.de
|
![]() |
|
|