Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-09-2003, 11:24
whoz
whoz is offline
Ik doe een soort van onderzoek naar wat de jeugd mist in een trendy kledingzaak...een voorbeeld wat je steeds vaker ziet in een kledingzaak is een kapper erbij of wat al wat langer is schoenen in de kledingzaak..
Maar wat missen jullie nou nog in een kledingzaak of vinden jullie dat wel meer in een kledingzaak aanwezig mag zijn, soort van uitbreiding van de collectie in tastbare of niet-tastbare producten(diensten)..Zie graag jullie 'enthousiaste' reactie tegemoet..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-09-2003, 11:52
Roxy
Roxy is offline
Nou ik hoef niet naar de kapper, manicure, zonnebankstudio of weet ik veel wat als ik kleren ga kopen, schoenen zijn inderdaad wel handig in een kleding winkel kun je meteen iets kopen wat bij elkaar past, en dingen als riemen, tassen, lingerie zou eventueel nog wel leuk zijn..
Oud 16-09-2003, 11:59
Verwijderd
Cappucino automaat (bij Tribute in Arnhem) best een leuk idee opzich.
Bij Pak in Arnhem zit een kapsalon, maar daar laten alleen dikke negerinnen hun haar invlechten. (Ik generaliseer)
Je ziet ook steeds vaker een soort van lounge-plek met banken in kledingwinkels.
Met citaat reageren
Oud 16-09-2003, 12:10
Marshall
Marshall is offline
whoz,... wij weten allebei dat ieder kind een DJ in een kledingzaak nodig heeft om goed te kunnen shoppen

neem pardoel maar als voorbeeld (met zn chillout DJ periode)
Met citaat reageren
Oud 16-09-2003, 12:12
Verwijderd
Citaat:
whoz schreef op 16-09-2003 @ 12:24:
Ik doe een soort van onderzoek naar wat de jeugd mist in een trendy kledingzaak...een voorbeeld wat je steeds vaker ziet in een kledingzaak is een kapper erbij of wat al wat langer is schoenen in de kledingzaak..
Maar wat missen jullie nou nog in een kledingzaak of vinden jullie dat wel meer in een kledingzaak aanwezig mag zijn, soort van uitbreiding van de collectie in tastbare of niet-tastbare producten(diensten)..Zie graag jullie 'enthousiaste' reactie tegemoet..
Tja, neem een voorbeeld aan die nieuwe winkel in de Leidsestraat, ik ben de naam eventjes kwijt helaas, maar ze verkopen er evisu, hugo boss, de hippe kledinglijk van nike en nog een aantal merken. Je kunt er ook je haren laten knippen en ze verkopen ook wat cdtjes. Misschien zou je in een kledingzaak ook wat vogues, elles en andere modetijdschriften kunnen neerleggen. Een paar relaxte banken zijn ook wel fijn voor klanten met aanhang bijvoorbeeld. Misschien zou je ook wat prullaria kunnen verkopen zoals kussentjes, kaarsjes etc, net als bij de sissy boy in de kelder van magna plaza. En oja, draai GEEN harde dance muziek zoals in de men at work, ik kan daar dus echt niet tegen en ik ren altijd zo snel mogelijk weer naar buiten...
Met citaat reageren
Oud 16-09-2003, 12:36
Pan Am
Pan Am is offline
Ik was in de Flagship Store van Diesel aan 60th and Lexington Ave in NYC, en daar hadden ze
a) Een DJ
b) Een broodjesbar waar je allerlei hippe en gezonde broodjes kon halen. Ook voor drankjes (Geniale vondst vond ik, ik zag namelijk de mannen die werden meegesleurd door hun vriendin om te winkelen relaxed aan die bar hangen terwijl hun vriendin zich suf winkelde)
c) Alleen maar knap personeel

En niet te vergeten; hippe kleding
Met citaat reageren
Oud 16-09-2003, 13:49
Marshall
Marshall is offline
ja, vind de chill out van de bijenkorf echt wel een goed voorbeeld, voor de cd's & accesoires die ze daar af en toe verkopen zijn erg .... en ook dat idee van kapper, schoenenzaak, DJ ...
Met citaat reageren
Oud 16-09-2003, 14:02
Pan Am
Pan Am is offline
Ik begin Urban Outfitters nu te waarderen;

Ook een DJ, veel prullaria voor je huis, hippe kadootjes, en leuke kleding. Ook een 2e hands afdeling met geweldige leren jasjes en überstrakke roze Lacoste polootjes En heb daar laatst geweldige truckerspetjes gezien, met teksten als "Jesus Loves You" er op (zeeeer toepasselijk ). Hip!
Met citaat reageren
Oud 16-09-2003, 14:05
€v€li€n
€v€li€n is offline
Citaat:
Marshall_Mathers schreef op 16-09-2003 @ 14:49:
ja, vind de chill out van de bijenkorf echt wel een goed voorbeeld, voor de cd's & accesoires die ze daar af en toe verkopen zijn erg .... en ook dat idee van kapper, schoenenzaak, DJ ...
Dat inderdaad wel, alleen de kleding is daar de laatste tijd een beetje schrali..veel te veel only (wowie wat een smile ..) en gsus (wat ik nu ook echt een kutmerk vind)
Met citaat reageren
Oud 16-09-2003, 14:18
Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
€v€li€n schreef op 16-09-2003 @ 15:05:
Dat inderdaad wel, alleen de kleding is daar de laatste tijd een beetje schrali..veel te veel only (wowie wat een smile ..) en gsus (wat ik nu ook echt een kutmerk vind)
Precies, plus dat ik vind dat die kledingrekken lijken op afdankertjes van Vögele mode. Alles hangt door elkaar en in eerste instantie lijkt het er meer op alsof je in Second Hand Rose, Second Hand Clothes staat. Of Goodwill ofzo Oooooeh, Ik vind die nieuwe smiley nu al geweldig!
Met citaat reageren
Oud 16-09-2003, 14:27
€v€li€n
€v€li€n is offline
Citaat:
ADHD schreef op 16-09-2003 @ 15:18:
Precies, plus dat ik vind dat die kledingrekken lijken op afdankertjes van Vögele mode. Alles hangt door elkaar en in eerste instantie lijkt het er meer op alsof je in Second Hand Rose, Second Hand Clothes staat. Of Goodwill ofzo Oooooeh, Ik vind die nieuwe smiley nu al geweldig!

Al is er nu wel een verbouwing, ik geef ze nog 1 kans ..
Met citaat reageren
Oud 16-09-2003, 14:29
Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
€v€li€n schreef op 16-09-2003 @ 15:27:

Al is er nu wel een verbouwing, ik geef ze nog 1 kans ..
Zodra ze G-sus er uit flikkeren! Meer Indian Rags op de herenafdeling please
Met citaat reageren
Oud 16-09-2003, 14:32
€v€li€n
€v€li€n is offline
Citaat:
ADHD schreef op 16-09-2003 @ 15:29:
Jep gsus is een kutmerk geworden, heel boers nederland loopt erin
Met citaat reageren
Oud 16-09-2003, 14:34
Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
€v€li€n schreef op 16-09-2003 @ 15:32:
Er zitten heel soms wel eens leuke dingen tussen. Als ze dat lelijke merk nou niet eens zo belachelijk groot er op zouden zetten! G-sus had een aantal jaren terug leuke dingen. Toen kon je het alleen nog maar krijgen in alto wikels enzo Tenminste, waar ik woonde wel
Met citaat reageren
Oud 16-09-2003, 14:44
Verwijderd
Citaat:
ADHD schreef op 16-09-2003 @ 13:36:
Ik was in de Flagship Store van Diesel aan 60th and Lexington Ave in NYC, en daar hadden ze
a) Een DJ
b) Een broodjesbar waar je allerlei hippe en gezonde broodjes kon halen. Ook voor drankjes (Geniale vondst vond ik, ik zag namelijk de mannen die werden meegesleurd door hun vriendin om te winkelen relaxed aan die bar hangen terwijl hun vriendin zich suf winkelde)
c) Alleen maar knap personeel

En niet te vergeten; hippe kleding
Ja inderdaad, ik wil echt niet geholpen worden door lelijke verkopers!
Met citaat reageren
Oud 16-09-2003, 14:52
---Lisette99---
---Lisette99--- is offline
Het is misschien niet helemaal wat je bedoelt...maar met gewoon spiegels iun de pashokjes ben ik al blij!

Maar zo'n bar zoals al eerder werd omschreven lijkt me ook wel chillie.
Met citaat reageren
Oud 16-09-2003, 14:56
Otis
Otis is offline
Betere verlichting zou wat zijn , zodat je én de kleren goed kan zien én dat je kan zien of het je daadwerkelijk zo leuk staat...
Niet dat als je thuis bent opeens blijkt dat je geen groen maar oranje truitje hebt!
Met citaat reageren
Oud 16-09-2003, 15:00
Marshall
Marshall is offline
Citaat:
ADHD schreef op 16-09-2003 @ 15:29:
Indian Rags maakt erg leuke dingen idd ,ben alleen wel een beetje bang dat het de opvolger van g-sus gaat worden aangezien ze echt snel aanslaan...
Met citaat reageren
Oud 16-09-2003, 15:00
Roxy
Roxy is offline
relaxte bar en banken enzo is ook wel erg fijn lijkt me.. maar dat zou dan idd voor de vriend die meegesleurd word door zijn vriendin zijn, want ik zelf als ik ga winkelen ga ik winkelen en niet na mijn aankoop nog uitgebreid een magazine zitten lezen met een bakje capuchino...
Oud 16-09-2003, 15:04
Verwijderd
Citaat:
freakyGMC schreef op 16-09-2003 @ 15:56:
Betere verlichting zou wat zijn , zodat je én de kleren goed kan zien én dat je kan zien of het je daadwerkelijk zo leuk staat...
Niet dat als je thuis bent opeens blijkt dat je geen groen maar oranje truitje hebt!
Bij de h&m mogen de lampen van mij best iets minder fel anders! De kleur van het truitje wil ik best graag zien, maar in je ondergoed in tl licht is ook niet alles!

(<-- die wou ik gewoon even gebruiken)
Met citaat reageren
Oud 16-09-2003, 15:06
IloveTECHNO
IloveTECHNO is offline
glazen pashokjes vind ik wel wat
Met citaat reageren
Oud 16-09-2003, 15:11
Otis
Otis is offline
Citaat:
Noé schreef op 16-09-2003 @ 16:04:
Bij de h&m mogen de lampen van mij best iets minder fel anders! De kleur van het truitje wil ik best graag zien, maar in je ondergoed in tl licht is ook niet alles!

(<-- die wou ik gewoon even gebruiken)
Argghh jah de lampen bij de H&M zijn ook echt een uitzondering...die maken je echt lelijk
Met citaat reageren
Oud 16-09-2003, 15:15
Verwijderd
Citaat:
freakyGMC schreef op 16-09-2003 @ 16:11:
Argghh jah de lampen bij de H&M zijn ook echt een uitzondering...die maken je echt lelijk
Misschien moet je dat probleem eens bij jezelf zoeken, ik bedoelde alleen dat die lampen pijn aan je ogen doen...

and again -->
Met citaat reageren
Oud 16-09-2003, 15:18
Otis
Otis is offline
Citaat:
Noé schreef op 16-09-2003 @ 16:15:
Misschien moet je dat probleem eens bij jezelf zoeken, ik bedoelde alleen dat die lampen pijn aan je ogen doen...

and again -->
Heey wijffie , je ken beter uit gaan kijken , ik weet op welluk trailerpark jij staat ... trouwens , hoe weet jij dat van de H&M ? Jij shopt toch alleen op ''de markt''

Met citaat reageren
Oud 16-09-2003, 15:24
Verwijderd
Citaat:
freakyGMC schreef op 16-09-2003 @ 16:18:
Heey wijffie , je ken beter uit gaan kijken , ik weet op welluk trailerpark jij staat ... trouwens , hoe weet jij dat van de H&M ? Jij shopt toch alleen op ''de markt''

Je hebt me door!

-->
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-09-2003, 15:25
Otis
Otis is offline
Citaat:
Noé schreef op 16-09-2003 @ 16:24:
Je hebt me door!

-->
Maak niet uit , heb zelf laatst ook een Miss Sexy truitje op de markt gehaald , 5 euro maar je blijft mun PoeSZ NatAs

Met citaat reageren
Oud 16-09-2003, 15:26
Machiavelli
Machiavelli is offline
Ik mis de normale kleding
Met citaat reageren
Oud 16-09-2003, 15:27
IloveTECHNO
IloveTECHNO is offline
denk eens aan een cliniclown
Met citaat reageren
Oud 16-09-2003, 15:31
Marshall
Marshall is offline
Citaat:
Noé schreef op 16-09-2003 @ 16:24:
Je hebt me door!

-->
heb je die sportsokken nou nog voor me gehaald ??
Met citaat reageren
Oud 16-09-2003, 15:32
koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
van mij hoeft al die poespas in een kledingzaak niet hoor! Wat wel relaxed is is als er zo'n mineraalwaterautomaat staat zoals in de forecast in Utrecht
Oud 16-09-2003, 15:34
Otis
Otis is offline
Citaat:
koekiemonstertje schreef op 16-09-2003 @ 16:32:
van mij hoeft al die poespas in een kledingzaak niet hoor! Wat wel relaxed is is als er zo'n mineraalwaterautomaat staat zoals in de forecast in Utrecht
Ohja Forecast...vet man daar heb ik laatst zo'n fluorescerend geel topje met bijpassende fluorescerende gele broek gekocht
Met citaat reageren
Oud 16-09-2003, 15:37
IloveTECHNO
IloveTECHNO is offline
Citaat:
freakyGMC schreef op 16-09-2003 @ 16:34:
Ohja Forecast...vet man daar heb ik laatst zo'n fluorescerend geel topje met bijpassende fluorescerende gele broek gekocht
ik weet niet waar ik meer op moet kotsen

fluorescerende kleding, of van die kut cowboy hoeden op feesten
Met citaat reageren
Oud 16-09-2003, 15:43
Otis
Otis is offline
Citaat:
IloveTECHNO schreef op 16-09-2003 @ 16:37:
ik weet niet waar ik meer op moet kotsen

fluorescerende kleding, of van die kut cowboy hoeden op feesten
en wat als ik je vertel dat ik ook een felgele cowboyhoed heb gekocht?
Met citaat reageren
Oud 16-09-2003, 15:54
Marshall
Marshall is offline
Citaat:
freakyGMC schreef op 16-09-2003 @ 16:43:
en wat als ik je vertel dat ik ook een felgele cowboyhoed heb gekocht?
ik zeg q-beach en stampen maar
Met citaat reageren
Oud 16-09-2003, 15:56
Otis
Otis is offline
Citaat:
Marshall_Mathers schreef op 16-09-2003 @ 16:54:
ik zeg q-beach en stampen maar
zie Marshall_Mathers vindt mij St33l0 duzzzzzz
Met citaat reageren
Oud 16-09-2003, 16:26
Paris
Paris is offline
schoenen bij kledingwinkels, vinnik heel handig. Ook is muziek prettig en een soort lounge plek. Verder een plek om misschien wat te eten of te drinken.
Met citaat reageren
Oud 16-09-2003, 16:42
Roos
Roos is offline
Citaat:
ADHD schreef op 16-09-2003 @ 13:36:

Oooh dat lijkt me super! Daarna met al je aankopen in een relaxte bank ploffen met een cocktailtje

Ik wil lekkere zachte grote badjassen in lingeriezaken.. Dan hoef je je niet helemaal om te kleden, als je een andere maat wilt pakken.

Lijkt me wel chill.. Maar ze moeten wel vaak gewassen worden!

Heeee die huilsmiley is weg
Oud 16-09-2003, 16:49
Verwijderd
Citaat:
Roos schreef op 16-09-2003 @ 17:42:

Ik wil lekkere zachte grote badjassen in lingeriezaken.. Dan hoef je je niet helemaal om te kleden, als je een andere maat wilt pakken.

Lijkt me wel chill.. Maar ze moeten wel vaak gewassen worden!

Zovaak dat ze al snel niet meer zacht zijn!
Bij de laatste lingeriezaak waar ik wat heb gekocht stond de verkoopster nog net niet in mijn pashokje, maar ze ging wel braaf de goede maat voor me halen!
Met citaat reageren
Oud 16-09-2003, 17:56
Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
Noé schreef op 16-09-2003 @ 15:44:
Ja inderdaad, ik wil echt niet geholpen worden door lelijke verkopers!
Echt niet! Staat er zo'n lelijke trol om de hoek van je fitting room te gluren....
Met citaat reageren
Oud 16-09-2003, 18:11
S
S is offline
Een DJ, die relaxede lounge platen met hiphop mixt en een lounge-plek.

Dat de vaste klanten daar mogen komen 'hangen' ofzo, lijkt me toch tof .

En feesten die georganiseerd worden door winkels, dus feesten met de naam van de winkel.
Met citaat reageren
Oud 16-09-2003, 18:15
Marshall
Marshall is offline
Citaat:
S schreef op 16-09-2003 @ 19:11:
Een DJ, die relaxede lounge platen met hiphop mixt en een lounge-plek.

Dat de vaste klanten daar mogen komen 'hangen' ofzo, lijkt me toch tof .

En feesten die georganiseerd worden door winkels, dus feesten met de naam van de winkel.
idd.. maar dat gebeurt al best vaak.... zelfs SPDFRX word door een winkel georganiseerd... ook al is t geen kleding winkel

maar een DJ is echt heel relaxed, vind sowieso dat muziek niet genoeg aanwezig is in winkels (te zacht ook vaak )
Met citaat reageren
Oud 16-09-2003, 18:19
Chainsaw
Chainsaw is offline
Citaat:
ADHD schreef op 16-09-2003 @ 15:02:
Ik begin Urban Outfitters nu te waarderen;
Klink goed. Waar zit die zaak ergens?
Met citaat reageren
Oud 16-09-2003, 18:27
S
S is offline
Citaat:
Marshall_Mathers schreef op 16-09-2003 @ 19:15:
idd.. maar dat gebeurt al best vaak.... zelfs SPDFRX word door een winkel georganiseerd... ook al is t geen kleding winkel

maar een DJ is echt heel relaxed, vind sowieso dat muziek niet genoeg aanwezig is in winkels (te zacht ook vaak )
Als ik het voor het zeggen zou hebben, hè... Oef.
Met citaat reageren
Oud 16-09-2003, 19:54
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Jongens.. kom op, daar is een ander forumdeel voor
(verwijder et)
Met citaat reageren
Oud 16-09-2003, 20:10
Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
Chainsaw schreef op 16-09-2003 @ 19:19:
Klink goed. Waar zit die zaak ergens?
New York, Boston, Los Angeles, San Francisco, Miami, Denver, Glasgow, Dublin ben in de New York, Boston en Glasgow store geweest
Met citaat reageren
Oud 16-09-2003, 20:15
rodina
rodina is offline
Ik heb een hekel aan van die hip verantwoorde winkels.. Met van dat leuke personeel in minirokjes, puntschoenen en slobkousen, met van die fijne muziek op de achtergrond.

Maar dat terzijde.

Tis wel fijn als kledingzaken ook dingen als tassen, schoenen en sieraden verkopen. Maar dat hoeft van mij niet uitgebreid..

Winkelen is als een sport, zoek zo snel mogelijk in de juiste winkels de ideale combinatie.
Oud 16-09-2003, 20:17
rodina
rodina is offline
En een verkoopster moet me fatsoenlijk behandelen, m'n kleding aan pakken die ik niet hoef, beleefd zijn. Maar niet meteen na met toe rennen zodra ik de winkel binnen dreig te komen.

Diensten ala kappers en dergelijke; rot op zeg ik heb m'n eigen kapper die knipt goed, khoef geen kapster die net de fancy heeft gelezen en daar vandaan gaat knippen.
Oud 17-09-2003, 07:47
S
S is offline
Citaat:
rodina schreef op 16-09-2003 @ 21:15:

Winkelen is als een sport, zoek zo snel mogelijk in de juiste winkels de ideale combinatie.
Met citaat reageren
Oud 17-09-2003, 17:08
da leentjuh
da leentjuh is offline
Citaat:
€v€li€n schreef op 16-09-2003 @ 15:32:
Mag ik ff kotsen?!!

ontopic: ik vind accesoires in een kledingwinkel altijd wel fijn..

WAAR IS MN OUDE BERICHT GEBLEVEN??
Oud 17-09-2003, 17:15
Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
da leentjuh schreef op 17-09-2003 @ 18:08:
Mag ik ff kotsen?!!

ontopic: ik vind accesoires in een kledingwinkel altijd wel fijn..

WAAR IS MN OUDE BERICHT GEBLEVEN??
Mens. Ga terug naar je grot. Alsjeblieft.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten