Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik was in de Flagship Store van Diesel aan 60th and Lexington Ave in NYC, en daar hadden ze
a) Een DJ b) Een broodjesbar waar je allerlei hippe en gezonde broodjes kon halen. Ook voor drankjes (Geniale vondst vond ik, ik zag namelijk de mannen die werden meegesleurd door hun vriendin om te winkelen relaxed aan die bar hangen terwijl hun vriendin zich suf winkelde) c) Alleen maar knap personeel ![]() En niet te vergeten; hippe kleding ![]() |
![]() |
|
Ik begin Urban Outfitters nu te waarderen;
Ook een DJ, veel prullaria voor je huis, hippe kadootjes, en leuke kleding. Ook een 2e hands afdeling met geweldige leren jasjes en überstrakke roze Lacoste polootjes ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Al is er nu wel een verbouwing, ik geef ze nog 1 kans .. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
relaxte bar en banken enzo is ook wel erg fijn lijkt me.. maar dat zou dan idd voor de vriend die meegesleurd word door zijn vriendin zijn, want ik zelf als ik ga winkelen ga ik winkelen en niet na mijn aankoop nog uitgebreid een magazine zitten lezen met een bakje capuchino...
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Oooh dat lijkt me super! Daarna met al je aankopen in een relaxte bank ploffen met een cocktailtje ![]() Ik wil lekkere zachte grote badjassen in lingeriezaken.. Dan hoef je je niet helemaal om te kleden, als je een andere maat wilt pakken. Lijkt me wel chill.. Maar ze moeten wel vaak gewassen worden! ![]() Heeee die huilsmiley is weg ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Bij de laatste lingeriezaak waar ik wat heb gekocht stond de verkoopster nog net niet in mijn pashokje, maar ze ging wel braaf de goede maat voor me halen! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() maar een DJ is echt heel relaxed, vind sowieso dat muziek niet genoeg aanwezig is in winkels (te zacht ook vaak ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik heb een hekel aan van die hip verantwoorde winkels.. Met van dat leuke personeel in minirokjes, puntschoenen en slobkousen, met van die fijne muziek op de achtergrond.
Maar dat terzijde. Tis wel fijn als kledingzaken ook dingen als tassen, schoenen en sieraden verkopen. Maar dat hoeft van mij niet uitgebreid.. Winkelen is als een sport, zoek zo snel mogelijk in de juiste winkels de ideale combinatie.
|
En een verkoopster moet me fatsoenlijk behandelen, m'n kleding aan pakken die ik niet hoef, beleefd zijn. Maar niet meteen na met toe rennen zodra ik de winkel binnen dreig te komen.
Diensten ala kappers en dergelijke; rot op zeg ik heb m'n eigen kapper die knipt goed, khoef geen kapster die net de fancy heeft gelezen en daar vandaan gaat knippen.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Online kleding kopen Jason2 | 16 | 17-01-2018 14:58 | |
Lifestyle |
Wie helpt dit onmodieuze slachtoffer? Lisa...??? | 15 | 29-07-2012 16:25 | |
Lifestyle |
Winkels Amsterdam whoz | 1 | 04-05-2004 18:40 | |
Lifestyle |