Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
de tweede keer ook overigens. kweet dus niet of dat zo'n goede oplossing is... als ik jou was zou ik alvast informeren bij collega's of d'r iemand is die voor je in wil vallen/ruilen. Zodra je bij je baas komt met 'ik zou graag vrij willen die dag om die en die reden en ... wil wel voor me invallen' zegt hij/zij sneller 'ja', dan wanneer je nog geen invaller hebt gevonden, denk ik.
||
Citaat:
blijkbaar vertrouwde m'n baas me niet ofzo (hoewel ik daar niks van geloof) of de ARBO dienst had gewoon niks beters te doen (wat ik meer waarschijnlijk acht). Maar collega's van me hebben nog nooit bezoek gehad van de ARBO, dus blijkbaar ben ik gewoon de lul ofzo.
|
ik durfde me nooit ziek te melden als ik niet echt ziek was, had echt schijt dat ze me niet geloofden en dat er iemand vd ARBO kwam... nog nooit gehad gelukkig wel een keer een brief gehad dat ze aan de deur waren geweest maar ik was er niet en verder niks vna gehoord gelukkig
![]() volgens mij zou ik echt vuurrood worden als ze aan de deur zouden staan ineens! maar ik was altijd bang dat als ik aan iedereen ging vragen of ze in konden vallen dat ze me helemala niet meer geloofden als dat niet zou lukken en k me ziek zou melden die dag dus nam ik t zekere voor t onzekere en meldde me gewoon toch ziek |
![]() |
|
Verwijderd
|
In mijn geval zou ik me niet voor niks ziek melden, krijg namelijk een mooie bonus met de kerstdagen als ik niet ziek ben geweest, ben je 3 keer ziek geweest krijg je helemaal niks, anders is het toch mooi 300 of 150 euro. Maar waarom denk je dat je er niet voor vrij krijgt?
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
ik was een keer tijdens een controle niet thuis. ik kreeg daarop een brief in de bus met de regels: dat ik tussen 10.00 en 16.00 thuis moest zijn ivm controle. Er stond ook de tijd op dat ik gecontroleerd was (en dus niet thuis): 9.40 ![]() vervolgens moest ik mezelf wel gaan verantwoorden waar ik was... Als die types nou eens eerst hun eigen regels uit hun hoofd gaan leren!
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
improvisaaitie #1295 Verwijderd | 500 | 28-01-2011 17:24 | |