Advertentie | |
|
![]() |
|
Een klassieke akoustische gitaar is een Spaanse gitaar, en die andere akoustische, die groter is, das een Western gitaar. Ik weet niet welke muziek je wilt gaan spelen, en at je uit wilt geven? Voor gitaartjes te kijken is www.musicstore.de wel een leuke site.
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik zal wel stom zijn, maar wat is een semi acoustische ![]() Volgens mij gewoon een acoustische. Ik wilde eerst een andere kopen, maar mijn gitaarleraar raadde me een ibanez aan. Ik ga deze week eens kijken. ![]()
|
huhuhuh, dan kunne we het beste eest je budget bespreken. de meeste beginne met nylon snaren acous, das ook het goedkoopst... (69 euro bij feedback) instap setjes zijn meestal kut dan zou ik eerst ff net iets meer ertegenaan gooien en een fatsoenlijk setje samenstellen van bijvoorbeeld Ibanez of Yamaha. tegen de €500 zit je dan al snel.
semi acoustisch is wel een beetje vaag sommige noemen een acoustische met elecrtonica (plugbaar) al semi-acous, maar eik is het z'n electrische met klankkast enzow maar dat is niet echt van toepassing bij een beginnende gitarist
||
Citaat:
Maar zoals hierboven staat, kan je idd beter met een gewone akoestische beginnen ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Klopt, acoustisch blijkt moeilijker te zijn. Ik heb nu al een klassieke die ik twee jaar geleden in de opruiming voor 200 gulden gekocht heb. Maar was eens toe aan iets anders.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Gitaar kopen-dilemma's Porcelain | 22 | 09-04-2008 17:28 | |
Muziek |
Waarde 2e hands gitaar Afwezig | 15 | 18-03-2007 16:32 | |
Muziek |
elektrische gitaar gekocht en amp nocona | 15 | 03-04-2006 16:04 | |
Muziek |
[klussen met kijkers] Zelfbouw Gitaar Verwijderd | 28 | 29-11-2005 16:41 | |
Muziek |
[Gitaar] Wat is een goede acoustische gitaar? Jamie Oliver | 6 | 04-06-2004 20:28 | |
Muziek |
Tips voor aankoop elektrische gitaar BiteMe | 46 | 10-06-2003 17:26 |