Advertentie | |
|
![]() |
|
Hoe vaak mag je uit? zo vaak ik wil
Hoe oud Ben je? 19 Hoe laat moet je thuis zijn? zolang ik maar niet alleen naar huis ga moet ik dat zelf weten Toen ik 16 was. Dat was zeg maar mn hoogtepunt in mn uitgaancarriere ![]() ![]() |
![]() |
|
kben nu 17
![]() ![]()
|
ze beginnen zich nu zorgen te maken omdat je op zo'n leeftijd bent gekomen dat jongens meer interesse in je tonen enzo. Dus is dit gewoon een beschermingsactie van ze.
Praat met ze erover dat je altijd goed uitkijkt, met een groepje weggaat enzo en wordt thuisgebracht. Wie weet dat ze inzien dat ze zich geen zorgen hoeven te maken. ![]() Ben 17, mag vrijdag en zaterdag uit als ik zou willen(de geldkwestie is een ander verhaal....), moet half 3 thuis zijn(ook nog beschermende ouders).
|
![]() |
Kben nu 17 en mag 2 keer per maand uit, met heel soms n uitzondering. Om 3 uur naar huis, rond kwart over 3 thuis zijn... Tsjaah.. toen ik 16 was, was t eik precies hetzelfde alleen moest ik toen n kwartier eerder thuis zijn... Over n half jaar mag ik zelf beslissen hoe laat ik thuis kom en als ik 18 wordt dan hebben ze hemaal niks meer te zeggen.
Maar bij mij ging t argument andere mogen ook vaker en langer uit niet op, maakte ze alleen maar bozer en strenger ![]()
|
Hoe vaak mag ik uit:
Elke zaterdag wel als ik wil, maar ik ga lang niet elke zaterdag, soms ga ik een maand lang niet uit. Tot hoe laat: Meestal is het met de bus en dan ben ik altijd rond half 4 thuis. Als ik ergens anders heen ga, kermis of andere troep met de fiets is het meestal 4 uur Leeftijd: 17 Geslacht: Jongen |
![]() |
|
Ben een jongen, 20 en heb hele soepele ouders. Mag het wat uitgaan betreft zo laat maken als ik wil. Mag altijd uit, alleen zouden mijn ouders het raar vinden als ik op een doordeweekse dag uit zou gaan
![]() Tijden dat ik thuis ben verschillen. Zitten tussen half 4 en 6 uur. Als ik gewoon naar de stad ga en ga met de laatste nachtbus naar huis, is het dus half 4. Als ik naar de stad ga met de fiets kan ik het zo laat maken als ik wil. Gemiddelde tijd is dan half 5. Als we naar een discotheek (Peppermill / Mondial / Atmoz / Versuz ) gaan wordt het vaak 5 uur, half 6 of 6 uur. Mijn "record" is kwart voor 7 thuis ![]() ![]()
|
Ik ben 17 (meisje) en mag maar één keer per weekend uit.
Ik mag nooit fietsen, ook niet als er jongens bij zijn. Mijn ouders vertikken het om me na half 2 op te halen, maar vinden het prima als ik later thuis ben als ik dan maar met iemand meerijd. Best streng dus, dit 'beleid' van mijn ouders. Ik heb wel eens gezegd: 'Óf ik mag fietsen, óf jullie komen me later ophalen' maar dan zeggen ze dat ik helemaal niet meer uitmag
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
|
De tijd is niet echt van belang, zolang er maar iemand met me naar huis fietst.
Ze vinden het prima als ik uitga zolang mn schoolwerk er maar niet onder heeft te lijden. Meestal of vrijdag en zaterdag, of zaterdag en zondagavond. Hangt er van af wat leuk is. Als je ouders afspraken maken wat tijd betreft, houd je daar dan wel aan, kom netjes 5 min. eerder thuis zodat ze door krijgen dat jij je aan je afspraken houdt en ze op den duur wel soepeler worden ![]()
|
ik ben een meisje van 16, volgend jaar 17, en mag elke week uitj, meestal of vrijdag of zaterdag, soms allebei, enmoet meestal rond kwart voor 2 2uur thuis zijn.
hm...ik viond je ouders niet redelijk, maar het hangt er wel van af met wie en waar je bent en hoe je er heen gaat/ terug komt. ![]() zo:>
|
als ik het geld had was ik waarschijnlijk op vrijdag en zaterdag in discotheken te vinden en op zondag in de kroeg...
maar ik vind het maar raar dat je maar 1 x per maand mag, gaan jouw ouders nooit zelf op stap ???
|
Hoe vaak mag je uit?
Zo vaak ik wil, maar heb in het weekend vaak wedstrijden dus moet zelf een keuze maken wanneer. Ligt er dus aan. Soms donderdagavond als ik vrijdag een rustig dagje heb op school (donderdag is denk ik een van de leukste dagen om uit te gaan ![]() Hoe oud Ben je? 17 Hoe laat moet je thuis zijn? We spreken nooit een tijd af, zolang ik maar veilig thuiskom. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie |
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Advies zou handig zijn: Meisje uit mijn klas mee uitvragen GroeneDag | 16 | 07-02-2010 18:53 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] De zwarte roos Evil creature | 3 | 31-05-2005 13:14 | |
Verhalen & Gedichten |
Weten jullie nog... Vlooienband | 146 | 02-12-2004 13:50 | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn verhaal: Afscheid tiram | 71 | 20-12-2003 13:30 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
de bijbel klopt niet Korsakoff | 122 | 21-10-2003 17:18 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |