Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Nachtleven & Festivals

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-09-2003, 17:07
BaLLooN
BaLLooN is offline
Hellow!
Ff een paar korte vraagjes:

Hoe vaak mag je uit?
Hoe oud Ben je?
Hoe laat moet je thuis zijn?

Ik heb namelijk een beetje ruzie met m'n ouderz.. , Kben 16 en mag maar 1 keer in de maand uit! En nou wil ik ff weten hoevaak leefdtijds genoten uitmogen!

alvast bedankt
Advertentie
Oud 05-09-2003, 17:09
BaLLooN
BaLLooN is offline
ow, zouden jullie er ook by willen zetten of een jongen of meisje bent?! tnx!
Oud 05-09-2003, 17:21
Hooligirl
Hooligirl is offline
Elke vrijdag en zaterdag
15 (16 over 9 dagen)
Als k naar een discotheek ga toch wel om 2 uur, naar feestjes moet ik zelf weten, wordt meestal een uur of 8 smorgens..

1 keer in de maand is wel erg weinig, zeg maar tegen je ouders dat ze niet zo moeten zeuren
Oud 05-09-2003, 18:16
beuk
beuk is offline
Ehm tja ik woon op kamers, dus dat is aan mezelf.

Een keer in de maand vind ik wel best weinig voor een 16-jarige. Kun je niet laten zien dat je er verder niet slechter op wordt als je uitgaat? En dan bedoel ik b.v. niet de volgende dag de hele dag in bed blijven hangen zoals veel jongeren doen, maar gewoon uurtje of 11 weer op..
Oud 05-09-2003, 18:52
*sunrise1986*
*sunrise1986* is offline
Ik ben net 17 en mag het helemaal zelf weten wat ik doe mits me schoolwerk er niet onder lijdt ( ik ga dus in een tentamenweek ook niet uit).. Ik mocht eigenlijk altijd zelf weten wat ik deed, als het maar een beetje normaal bleef (dus niet drie keer in de week hele nachten weg)..

Maar ga je al lang uit? Want als je net begint dan kan het nog wel zijn dat je ouders bijtrekken misschien...
Oud 05-09-2003, 19:13
BaLLooN
BaLLooN is offline
Ja, ik ga al vanaf m'n 13de uit! Dus ik vind t ook wel raar dat ze zow doen.. !
Oud 05-09-2003, 19:22
blackfairy
blackfairy is offline
ben 17, mag elk weekend uit, ligt eraan waar ik heen ga discotheek gewoon tot sluit, groot feesje maakt t niet uit zolang ik maar veilig terug kom met een groep, kroeg of cafee niet zoheel erg laat maar maak took niet heel veel uit.

Is t niet gewoon zo datje ouders je ff beetje tegenhouden omdat school net weer is begonnen en je moet wennen aan je ritme... ofzo.. af en toe zeggen mn ouders ook wel avn ga je nou alweer weg.. bladiebla en een jaar geleden zeiden ze ook welis van dit weekend wel maar volgend weekend niet.

dat loopt wel los...
Oud 05-09-2003, 19:40
€v€li€n
€v€li€n is offline
Citaat:
BaLLooN schreef op 05-09-2003 @ 18:07:
Hellow!

Hoe vaak mag je uit?
Hoe oud Ben je?

Ik heb namelijk een beetje ruzie met m'n ouderz.. , Kben 16 en mag maar 1 keer in de maand uit! En nou wil ik ff weten hoevaak leefdtijds genoten uitmogen!

alvast bedankt
zo vaak als ik wil, maar moet wel rekening houden met school
17
geen tijd
meisje

1x per maand is echt ziekelijk weinig
Oud 06-09-2003, 11:33
Qimm
Qimm is offline
Ik ben 20, ik mag het allemaal zelf verzinnen, maar ik ga bijna nooit uit, meestal thuis tegen een uur of 5 (als ik dus ga)
Oud 06-09-2003, 12:14
Another Way
Another Way is offline
Citaat:
Qimm schreef op 06-09-2003 @ 12:33:
Ik ben 17, ik mag het allemaal zelf verzinnen, maar ik ga bijna nooit uit, meestal thuis tegen een uur of 5 (als ik dus ga)
Oud 06-09-2003, 12:19
Exhale_02
Exhale_02 is offline
Ik ben bijna 19 en mag zeg maar gaan en staan waar ik wil...wel relaxed
Oud 06-09-2003, 12:31
Basiliscus
Basiliscus is offline
Als ik uit wil gaan mag ik uit.
15
Geen tijd.
Oud 06-09-2003, 14:29
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Another Way schreef op 06-09-2003 @ 12:14:
hey zeg je maakt me ineens weer 17...
Oud 06-09-2003, 15:37
miro
miro is offline
Hoe vaak mag je uit? zo vaak ik wil
Hoe oud Ben je? 19
Hoe laat moet je thuis zijn? zolang ik maar niet alleen naar huis ga moet ik dat zelf weten

Toen ik 16 was. Dat was zeg maar mn hoogtepunt in mn uitgaancarriere Ik kon maar niet stoppen, ging elke week. Ik werd dan om 1 uur opgehaald door mn ouders. Omdat mn ouders absoluut niet wilde dat ik alleen naar huis fietste oid moest ik wat zien te regelen als ik langer wilde blijven.
Oud 06-09-2003, 15:54
ne0c0rt3xX
ne0c0rt3xX is offline
kben nu 17 kwoon al anderhalf jaar ofzow niet meer bij me ouders...maja kmocht daarvoor sowiesow zowat zelf weten hoelaat ik thuis kwam als ik maar wel gebr8 en gehaald werd, en tmoest ook nie te bont worden..
Oud 06-09-2003, 17:43
Firefly182
Firefly182 is offline
ze beginnen zich nu zorgen te maken omdat je op zo'n leeftijd bent gekomen dat jongens meer interesse in je tonen enzo. Dus is dit gewoon een beschermingsactie van ze.
Praat met ze erover dat je altijd goed uitkijkt, met een groepje weggaat enzo en wordt thuisgebracht. Wie weet dat ze inzien dat ze zich geen zorgen hoeven te maken.

Ben 17, mag vrijdag en zaterdag uit als ik zou willen(de geldkwestie is een ander verhaal....), moet half 3 thuis zijn(ook nog beschermende ouders).
Oud 06-09-2003, 20:27
Thomas
Thomas is offline
Jongen, 19 en zo vaak als ik wil.
Oud 07-09-2003, 11:02
Basia
Basia is offline
zo vaak als ik wil, tot zo laat als ik wil
Oud 07-09-2003, 11:05
Stff
Stff is offline
zo vaak ik wil, tot zolaat ik wil
17jaartjes
mannetje
Oud 07-09-2003, 11:11
Toscane
Toscane is offline
Kben nu 17 en mag 2 keer per maand uit, met heel soms n uitzondering. Om 3 uur naar huis, rond kwart over 3 thuis zijn... Tsjaah.. toen ik 16 was, was t eik precies hetzelfde alleen moest ik toen n kwartier eerder thuis zijn... Over n half jaar mag ik zelf beslissen hoe laat ik thuis kom en als ik 18 wordt dan hebben ze hemaal niks meer te zeggen.

Maar bij mij ging t argument andere mogen ook vaker en langer uit niet op, maakte ze alleen maar bozer en strenger
Oud 07-09-2003, 11:14
BaLLooN
BaLLooN is offline
Citaat:
Maar bij mij ging t argument andere mogen ook vaker en langer uit niet op, maakte ze alleen maar bozer en strenger [/B]
Is by my nou ook zow..
Oud 07-09-2003, 12:57
Demiurge
Demiurge is offline
Hoe vaak mag ik uit:
Elke zaterdag wel als ik wil, maar ik ga lang niet elke zaterdag, soms ga ik een maand lang niet uit.

Tot hoe laat:
Meestal is het met de bus en dan ben ik altijd rond half 4 thuis.
Als ik ergens anders heen ga, kermis of andere troep met de fiets is het meestal 4 uur

Leeftijd:
17

Geslacht:
Jongen
Oud 07-09-2003, 14:02
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Ben een jongen, 20 en heb hele soepele ouders. Mag het wat uitgaan betreft zo laat maken als ik wil. Mag altijd uit, alleen zouden mijn ouders het raar vinden als ik op een doordeweekse dag uit zou gaan dus zelf ga ik eigenlijk alleen op vrijdag en zaterdag. Vrijdag niet altijd, zaterdag wel altijd. Heel soms op donderdag, als ik vakantie heb kan dat wel.
Tijden dat ik thuis ben verschillen. Zitten tussen half 4 en 6 uur. Als ik gewoon naar de stad ga en ga met de laatste nachtbus naar huis, is het dus half 4. Als ik naar de stad ga met de fiets kan ik het zo laat maken als ik wil. Gemiddelde tijd is dan half 5. Als we naar een discotheek (Peppermill / Mondial / Atmoz / Versuz ) gaan wordt het vaak 5 uur, half 6 of 6 uur.
Mijn "record" is kwart voor 7 thuis was met een Apres Ski party in Maastricht. Om 5 uur afgelopen, toen nog naar huis lopen. Daar doe je ongeveer drie kwartier over maar we liepen niet echt door en dat werd dus twee keer zo lang en het was al zo steenkoud!!!
Oud 07-09-2003, 16:02
Roos
Roos is offline
Ik ben 18, woon thuis, ik mag zovaak uit als ik wil.. Ook zolang als ik wil. Maar wel het liefst voor zonsopgang
Oud 08-09-2003, 02:17
rockyj
rockyj is offline
Ik ben nu 19 en het maakt niet meer echt uit wat ik doe. Ik moet alleen bellen als ik niet thuis slaap (anders zit op zondag de hele familie gestressed bij me thuis )
Oud 08-09-2003, 14:19
zeep007
zeep007 is offline
19 jaar, zo vaak en zo laat ik maar wil...
Oud 08-09-2003, 15:12
Studentje
Studentje is offline
Ik mag het lekker allemaal zelf weten.
Oud 08-09-2003, 15:19
Susanne
Susanne is offline
Ben zeventien, woon nog in huis, mag meestal zelf wel beslissen hoe laat ik thuis ben. Ze willen alleen wel altijd weten waar ik ben, met wie ik ga, of ze me kunnen bellen als er iets is, bladiebla.
Oud 08-09-2003, 15:28
Bellenblaas
Bellenblaas is offline
Ik ben 17 (meisje) en mag maar één keer per weekend uit.
Ik mag nooit fietsen, ook niet als er jongens bij zijn. Mijn ouders vertikken het om me na half 2 op te halen, maar vinden het prima als ik later thuis ben als ik dan maar met iemand meerijd.

Best streng dus, dit 'beleid' van mijn ouders. Ik heb wel eens gezegd: 'Óf ik mag fietsen, óf jullie komen me later ophalen' maar dan zeggen ze dat ik helemaal niet meer uitmag
Oud 08-09-2003, 16:08
Prea|K
Prea|K is offline
Hoe vaak mag je uit? > Gewoon elke vrijdag/zaterdag als ik wil, dat zijn ook de enige echte dagen dat je uit kan gaan!

Hoe oud Ben je? 17 jaar (jongen) .

Hoe laat moet je thuis zijn? Me pa zeikt altijd dat ik om half3 thuis moet zijn maar me ma maakt het niet uit.
Oud 08-09-2003, 16:41
Otis
Otis is offline
Ik mag zolang en zovaak ik wil.
ik ben een meisje.
ik word eind vd maand 17.
en ik ben best wel tevreden.
Oud 08-09-2003, 17:45
rsieswerda
rsieswerda is offline
Citaat:
freakyGMC schreef op 08-09-2003 @ 17:41:
Ik mag zolang en zovaak ik wil.
ik ben een meisje.
ik word eind vd maand 17.
en ik ben best wel tevreden.
me too, ben dan alleen van het mannelijke geslacht en over een maand jaartje ouder
Oud 08-09-2003, 18:56
the 6th gate
the 6th gate is offline
Hoe vaak mag je uit?zo vaak als ik wil
Hoe oud Ben je? 18
Hoe laat moet je thuis zijn?maakt niet uit
Oud 08-09-2003, 19:01
Dory
Dory is offline
Citaat:

1. Hoe vaak mag je uit?
- 1 keer per week

2. Hoe oud Ben je?
-ben een 15-jarig meisje

3. Hoe laat moet je thuis zijn?
-Dat hangt er een beetje vanaf. Als ik bv. samen met 1 ander meisje terugfiets mag ik maar tot twaalf uur ofzo, met een groep gewoon tot twee uur (in Arnhem is alles sowieso maar tot twee uur open).

alvast bedankt
graag gedaan
Oud 08-09-2003, 19:03
Skald
Skald is offline
Citaat:
the 6th gate schreef op 08-09-2003 @ 19:56:
Hoe vaak mag je uit?zo vaak als ik wil
Hoe oud Ben je? 18
Hoe laat moet je thuis zijn?maakt niet uit
Oud 08-09-2003, 21:07
rodina
rodina is offline
De tijd is niet echt van belang, zolang er maar iemand met me naar huis fietst.

Ze vinden het prima als ik uitga zolang mn schoolwerk er maar niet onder heeft te lijden. Meestal of vrijdag en zaterdag, of zaterdag en zondagavond. Hangt er van af wat leuk is.

Als je ouders afspraken maken wat tijd betreft, houd je daar dan wel aan, kom netjes 5 min. eerder thuis zodat ze door krijgen dat jij je aan je afspraken houdt en ze op den duur wel soepeler worden
Oud 08-09-2003, 22:04
Blenderhead
Blenderhead is offline
20 jr
man
zovaak als m'n bankrekening toelaat
Oud 09-09-2003, 00:20
Verwijderd
Op mijn zestiende mocht ik elke week uit, als ik maar vervoer had.
Oud 09-09-2003, 08:50
Verwijderd
Zo vaak als ik wil; maar daar maak ik geen gebruik van
16
Zo laat als ik wil; afgelopen zaterdagnacht werd het zondagmiddag 12 uur
Oud 09-09-2003, 13:38
Verwijderd
Ik mag uit wanneer ik wil, ben 19 en mag zelf bepalen hoe laat ik thuiskom.
Oud 09-09-2003, 13:49
ofwelmir
ofwelmir is offline
ik ben een meisje van 16, volgend jaar 17, en mag elke week uitj, meestal of vrijdag of zaterdag, soms allebei, enmoet meestal rond kwart voor 2 2uur thuis zijn.

hm...ik viond je ouders niet redelijk, maar het hangt er wel van af met wie en waar je bent en hoe je er heen gaat/ terug komt.

zo:>
Oud 09-09-2003, 14:03
GinnyPig
GinnyPig is offline
Ik moet helemaal niks; ik woon op kamers. Mag het dus helemaal zelf beslissen. Ben 20, man.
Oud 10-09-2003, 17:31
Verwijderd
ik ben een 'meisje'

Hoe vaak mag je uit? ik mag 3 keer per week uit... vrijdag, zaterdag en zondag als ik het heel erg nodig vind...
Hoe oud Ben je? 17
Hoe laat moet je thuis zijn? 2 uur... das het enige jammere...
Oud 10-09-2003, 18:45
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
ofwelmir schreef op 09-09-2003 @ 14:49:
ik ben een meisje van 16, volgend jaar 17

ah...laat ik nou denken 18 na 16 komt.....
Oud 11-09-2003, 09:07
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
ik mag zoveel uit als ik wil.. ben 19 en heb al heel wat weekenden vrijdag uit, zaterdagavond tot en met zondagmiddag erop zitten nu niet meer ga liever een enkele keer goed uit dan elke week meerdere keren..
Oud 11-09-2003, 09:47
* ²ºº² Maniac ²ºº² *
* ²ºº² Maniac ²ºº² * is offline
als ik het geld had was ik waarschijnlijk op vrijdag en zaterdag in discotheken te vinden en op zondag in de kroeg...

maar ik vind het maar raar dat je maar 1 x per maand mag, gaan jouw ouders nooit zelf op stap ???
Oud 11-09-2003, 14:31
nanie
nanie is offline
hey ik ben 16 en ik mag 1 x in de week uit naar een kroeg of discotheek. maar ik mag ook nog op vrijdag ofzo naar feesten van vrienden of vriendinnen. Ik moet meestal om 2 uur thuis zijn en altijd mijn telefoon bij me hebben. dus.. succes ermee!
Oud 11-09-2003, 14:35
Verwijderd
zelf weten
17
zelf weten
100% Male
Oud 11-09-2003, 15:29
Li
Li is offline
Hoe vaak mag je uit?
Zo vaak ik wil, maar heb in het weekend vaak wedstrijden dus moet zelf een keuze maken wanneer. Ligt er dus aan. Soms donderdagavond als ik vrijdag een rustig dagje heb op school (donderdag is denk ik een van de leukste dagen om uit te gaan)

Hoe oud Ben je? 17

We spreken nooit een tijd af, zolang ik maar veilig thuiskom.
Oud 11-09-2003, 18:46
reel big bram
reel big bram is offline
Citaat:
Hellow!

Hoe vaak mag je uit?
Hoe oud Ben je?

alvast bedankt
jongen, 17 zo vaak als ik wil
Advertentie

Regels voor berichten