Nadat ik nu pas me telefoon uit me broek had gehaald aangezien ik had uitgeslapen van het feesten van gister zie ik tot mijn verbazing een smsje in me telefoon, dit is niet zo vreemd want dat krijgt iedereen wel vaker, maar deze keer kreeg ik een smsje van wie het tel nr voor mij geen bekende is. Het berichtje is als volgt;
'Jezus.. waarom snapt niemand dat ik mezelf al zo erg haat!? ze maken alles alleen nog maar erger.. en IK ben altijd de schuldige! leg t nog wel uit.. sms trug'
Ik dacht eerst dit is van een of ander bedrijf die effe wilt profiteren van mensen die dan ook nog terugsturen, maar bij deze zag je het nr gewoon in openbaar dus ofweg het is idd een persoon die zichzelf echt zielig vindt en dit soort smsjes naar tientallen mobiele telefoons stuurt of ik ken dit persoon, om van dit laatste achter te komen heb ik het nr gebeld (thuis geheim nr, dus ze zien mijn nr niet!) en nam diegene op en hoorde ik in de achtergrond de tv hard aanstaan maar er zei niemand iets, wel vaag eigenlijk je krijgt een telefoontje en je zegt niks, mischien dat deze persoon wel had verwacht dat er nu veel mensen gaan bellen/smsen naar dit persoon. In ieder geval wat moet ik hiermee? Iemand ook dit smsje gehad?
Prea|K,
Laatst gewijzigd op 20-09-2003 om 12:10.
|