Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-09-2003, 11:14
Vini-Vidi-Vici
Vini-Vidi-Vici is offline
Ik vind een meisje dat in mn nieuwe klas zit (3 weken nu) erg leuk.
We hebben al best veel gepraat en kunnen het goed vinden met elkaar,we kijken elkaar onder de les geregeld aan, en zijn allebei wel geintresseerd in elkaar.
Ik heb dr msn adres gekregen, dr telnummer enzo.
Ik ben een keer naar dr hockeytraining gan kijken, en naar een wedstrijd van dr, waarvan ze vroeg of ik kwam kijken (niet egt n uitnodiging van...kom je naar me kijken, amar ze vroeg gewoon of ik ging kijken ..) en gister met t uitgaan had ik dr neit gezien en liep langs en opeens roept ze mn naam ..heeeeej ##### alles goed...en ze fiets ook wel vaker met me mee naar huis enzo
dus dat was wel leuk enzo...en heb dr gister ook voor t eerst gesmst (nix truggekrgen,maar maybe geen beltegoed ofzo natuurlijk..)maar ze heeft wel n vriendje......maar pas sinds n maand ofzo, en die woont n btje verder weg...

maar ik heb gewoon wel t id dat ze flirt enzo...of zie ik dat verkeerd met wat hierboven staat?wat zou ik doen? dr laten of actie ondernemen?

en zou ik dan tegen dr zeggen dat ik dr wel leuk vind, of eerst meer laten merken (hoe dan ?)dat ik dr leuk vind

Laatst gewijzigd op 21-09-2003 om 11:17.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-09-2003, 11:23
framboosje
framboosje is offline
euhm, ik persoonlijk denk dat je haar 'signalen' verkeerd opvat... als ze een vriendje heeft, is er veel kans dat ze niet op jou valt... nou ja, het kan natuurlijk wel, maar dat kan zij alleen vertellen...
Ik denk gewoond dat ze een goeie vriend in je ziet...
Nu, omdat jullie vriendschap toch best sterk is denk ik (toch voor die 3 weken dat jullie elkaar kennen), is het denk ik wel een goed idee om haar te vertellen wat je gevoelens zijn. Dan heb jij het tenminste gezegd en weet je ook meteen wat zij ervan denkt.

succes ermee!!
xxxxxxxxx
Met citaat reageren
Oud 21-09-2003, 11:34
Balance
Balance is offline
het doet me idd lijken dat ze je leuk vindt, maar ik zou niks doen als ik jou was. Ze heeft een vriendje en wanneer jij daar tussen gaat zitten zal ze je dat hoe dan ook kwalijk nemen (of je de signalen van d'r goed hebt ofgevangen of niet; als vriend hoor je niet in een relatie te wroeten).
Wacht dus rustig af en ga gewoon gezellig en vriendschappelijk verder met haar.

Als ze je echt leuk vindt dan zal ze toch eerst haar relatie moeten beëindigen, dus dan merk je het vanzelf. Ook omdat jij dan een goede vriend van d'r bent zal ze het je vertellen.
Wacht dus af en onderneem geen actie.
Zolang ze nog een vriend heeft kan het niks worden.
Oud 21-09-2003, 11:39
Vini-Vidi-Vici
ik denkd at ze soiso wel iets doorheeft, omdat ik anar dr hockey ben gaan kijken enzo...maar goed, dat is dan niet zeker voor haar.
En stel dat ze me leuk vind, misschien denkt ze wel dat ik dr niet leuk vind of dr aardig vind en meer niet....dat zou opzich best kunnen natuurlijk, en maakt ze t daarom niet uit met die jongen,omdat ze me dan misschien wel leuk zou vinden,maar er geen toekomst in zou zien als ze denkt dat ik haar niet leuk vind.....
snap je?
Met citaat reageren
Oud 21-09-2003, 11:54
Studentje
Studentje is offline
Ik zou maar oppassen voor die vriend...

Misschien is hij wel heeeel groot....
Oud 21-09-2003, 12:07
Balance
Balance is offline
Citaat:
Mannetje17 schreef op 21-09-2003 @ 12:39:
ik denkd at ze soiso wel iets doorheeft, omdat ik anar dr hockey ben gaan kijken enzo...maar goed, dat is dan niet zeker voor haar.
En stel dat ze me leuk vind, misschien denkt ze wel dat ik dr niet leuk vind of dr aardig vind en meer niet....dat zou opzich best kunnen natuurlijk, en maakt ze t daarom niet uit met die jongen,omdat ze me dan misschien wel leuk zou vinden,maar er geen toekomst in zou zien als ze denkt dat ik haar niet leuk vind.....
snap je?
maar ze moet het niet uit maken met d'r vriend, omdat ze jou leuk vindt (en weet dat het wat kan worden), ze moet het uitmaken omdat ze d'r vriend niet meer leuk vindt. Als ze het namelijk puur voor jou uitmaakt, dan houdt ze altijd gevoeldens voor die ander; dat werkt niet.

pas als het uit is heeft het dus zin dat ze weet dat jij haar leuk vindt, volgens mij.
Oud 21-09-2003, 12:24
Verwijderd
back off bitch , mensen in relaties zijn off - territory
Met citaat reageren
Oud 21-09-2003, 14:05
L1
L1 is offline
ik ken de situatie, heel lief meisje. Goed opschieten met elkaar, maar toch dat vriendje en in mijn situatie woont hij ook ver weg. Ik ga nix forceren. Als zij gelukkig is zo, wie ben ik dan ?
Oud 21-09-2003, 17:21
Williams
Williams is offline
kzou t dr wel vertellen eigk, als je vrienden bent kan ze dat wel hebben, en zou jij t erg vidnen als iemand tegen je zei dat ie gek op je is?
Oud 22-09-2003, 07:28
Vini-Vidi-Vici
maar zou ik dan nu gewoon tegen dr doen als vrieden, of toch net iets laten merken een heel klein beetje?gewoon flirten zeg maar...en complimentjes geven enzo
Met citaat reageren
Oud 22-09-2003, 07:44
Verwijderd
Citaat:
Studentje schreef op 21-09-2003 @ 12:54:
Ik zou maar oppassen voor die vriend...

Misschien is hij wel heeeel groot....

Helaas zijn er ook veel meisjes die het gewoon leuk vinden aandacht te krijgen van jongens. Of ze nou een vriendje hebben of niet.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2003, 08:21
[D0RIEN]
[D0RIEN] is offline
Citaat:
******** schreef op 22-09-2003 @ 08:44:

Helaas zijn er ook veel meisjes die het gewoon leuk vinden aandacht te krijgen van jongens. Of ze nou een vriendje hebben of niet.
inderdaad, maar ik krijg, als ik het verhaal lees, van dat meisje toch ook meer het beeld dat erg lijkt op mezelf als ik gewoon goede vrienden met een jongen ben. Het feit dat je haar tel.nummer en haar msn hebt gekregen, dat ze het leuk vond dat je kwam kijken naar hockey en ze het leuk vind om je te zien bij het uitgaan zegt niet zoveel, vrees ik. Is zelfs niet persé flirten.

De enige manier om er echt achter te komen is er gewoon eerlijk vooruitkomen. Indirecte hints zoals een beetje flirten en complimentjes geven werken niet echt goed als je al goede vrienden bent, want dat kan ze gewoon als vriendschappelijk zien.
Oud 22-09-2003, 16:00
teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
Citaat:
******** schreef op 22-09-2003 @ 08:44:
En wat is daar helaas aan mag een meisje dan helemaal geen contact hebben met anderen als ze een vriendje heeft.
Als ik van m'n vriendin niet meer zou mogen omgaan met m'n beste vriendin dan ga ik heus niet naar m'n vriendin luisteren. Dan doe ik het toch nog en als ze dat niks vindt dan zoekt ze maar een ander.
Oud 23-09-2003, 06:52
Vini-Vidi-Vici
naja ze denkt nu dus dat ik verliefd op dr ben, door n ex....denkik tenminste
Met citaat reageren
Oud 23-09-2003, 07:13
Verwijderd
Citaat:
Mannetje17 schreef op 23-09-2003 @ 07:52:
naja ze denkt nu dus dat ik verliefd op dr ben, door n ex....denkik tenminste
nou ja, dan is dat alleen maar makkelijk, kun je kijken hoe ze erop reageerd, reageerd ze goed dan is t ja t klopt, moet ze er niks van hebben, ja der is niks van waar, ze is jaloers dat ik met je omga.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2003, 07:18
Vini-Vidi-Vici
neenee,

ZIJ denkt dat ik verliefd op HAAR ben, dat heeft mn ex tegen haar gezegd
Met citaat reageren
Oud 23-09-2003, 07:21
Verwijderd
Citaat:
Mannetje17 schreef op 23-09-2003 @ 08:18:
neenee,