Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-10-2003, 14:28
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
srry. mensen...

maar ik kan het gewoon echt niet meer, alles gaat echt fout ik word zo gek...

ik zit nu helemaal te janken,. want alles wat k doe gaat verkeerd en k moet NU echt leren maar natuurlijk gaat ook dat verkeerd want k snap het allemaal niet.. ik weet echt niet wat ik moet doen
ik moet nu rustig worden maar hoe???

kan iemand me please ff helpen..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-10-2003, 14:30
Nona
Nona is offline
Lieverd, neem even een warm bad, kom tot jezelf en begin pas aan je huiswerk als je rustig bent. Natuurlijk gaat het zo niet! Neem even de tijd voor jezelf, dan gaat het misschien beter.

-xxx- Nona

(sorry, niet zo veel te zeggen, maar tis wat...)
Oud 05-10-2003, 14:32
Verwijderd
Wat kruimel zegt

*knuffel geeft*

Kom op meisje, je kan het!!
Met citaat reageren
Oud 05-10-2003, 14:34
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 05-10-2003 @ 15:30:
Lieverd, neem even een warm bad, kom tot jezelf en begin pas aan je huiswerk als je rustig bent. Natuurlijk gaat het zo niet! Neem even de tijd voor jezelf, dan gaat het misschien beter.

-xxx- Nona

(sorry, niet zo veel te zeggen, maar tis wat...)
thnx, maar ik moet het nu doen.. ik moet nog zoveel.. (en ik kan niks) we hebben volgende week setweek... vreselijk... en k loop zo gigantisch achter.... ik moet het echt nu maken maar k kan het niet... k moet echt rust... maar die vind k nergens...

ik wil alleen nog maar stoppen
Met citaat reageren
Oud 05-10-2003, 14:35
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
Citaat:
Charlie1704 schreef op 05-10-2003 @ 15:32:

Kom op meisje, je kan het!!
ik kan het echt niet meer.. ik ben zo op... ik wil zo niet verder en k moet... op school geloven ze nogsteeds dat k het kan... nou mooi niet dus
Met citaat reageren
Oud 05-10-2003, 14:36
Quiana
Quiana is offline
Wat Nona al zei, kom tot jezelf, en begin pas aan je
huiswerk als je rustig bent... Ga er even uit, naar buiten,
onder de douche/bad, zodat je even kan ontspannen...

En focus je niet zo op het snappen van je huiswerk,
het helpt al heel veel als je er rustig aan begint...

Je kan het, en sterkte...!
Oud 05-10-2003, 14:38
Quiana
Quiana is offline
Citaat:
mir_1986 schreef op 05-10-2003 @ 15:34:
thnx, maar ik moet het nu doen.. ik moet nog zoveel.. (en ik kan niks) we hebben volgende week setweek... vreselijk... en k loop zo gigantisch achter.... ik moet het echt nu maken maar k kan het niet... k moet echt rust... maar die vind k nergens...
Kan je op school niet aangeven dat je achterloopt?
Het is het begin van het jaar, geef aan dat het teveel is
oid, als zij denken dat je het nog aankunt, kunnen
ze je ook niet helpen...
Oud 05-10-2003, 14:39
Verwijderd
Citaat:
mir_1986 schreef op 05-10-2003 @ 15:35:
ik kan het echt niet meer.. ik ben zo op... ik wil zo niet verder en k moet... op school geloven ze nogsteeds dat k het kan... nou mooi niet dus
Ik weet zeker dat je het kan.. heel zeker...
Iedereen kan het.. jij zeker..

Kom eerst rustig tot jezelf, je druk maken en dan proberen je huiswerk te maken lukt niet...
Met citaat reageren
Oud 05-10-2003, 14:47
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
Citaat:
Quiana schreef op 05-10-2003 @ 15:38:
Kan je op school niet aangeven dat je achterloopt?
Het is het begin van het jaar, geef aan dat het teveel is
oid, als zij denken dat je het nog aankunt, kunnen
ze je ook niet helpen...
zij denken (net als zoveel anderen) dat ik het wel kan en bla bla bla... maar ZIJ hebben me door HAVO-4 heen gesleept... help en nu het begin van dit jaar... mensen.. ik denk niet dat ze weten dat k met al me vakken zo gigantisch achterloop...

maar hoe dan ook.. ik moet die SET's morgen(en volgende week) maken....

dit word niks...
Met citaat reageren
Oud 05-10-2003, 14:51
Nona
Nona is offline
Ik denk echt niet dat het helpt als je zo gaat leren. Je kan beter tien minuten leren als je je goed voelt dan drie uur als je je zo voelt. Ook tijdens de sets (ik weet niet wat dat is) moet je je ontspannen kunnen voelen, dan maak je het al veel beter. Zorg dus een beetje voor jezelf in plaats van je op je plichten te concentreren.

Trouwens, je moet niet vergeten dat je je wel al door vier klassen heen hebt geworsteld. Dan mag het zo zijn dat je hulp van anderen hebt gekregen, maar je werkstukken en proefwerken heb je vast niet van je klasgenoten overgeschreven. Jij hebt heel veel eraan gedaan en je kunt nu heel veel, ok?
Oud 05-10-2003, 14:57
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 05-10-2003 @ 15:51:
Ook tijdens de sets (ik weet niet wat dat is) schoolexamen toetsen..

Jij hebt heel veel eraan gedaan en je kunt nu heel veel, ok?
ja, ik heb die 4 jaar gehaald, en ga ik nou net mijn examen jaar verpesten....

ja, dus..
Met citaat reageren
Oud 05-10-2003, 15:00
Nona
Nona is offline
Citaat:
mir_1986 schreef op 05-10-2003 @ 15:57:
ja, ik heb die 4 jaar gehaald, en ga ik nou net mijn examen jaar verpesten....

ja, dus..
*knuf*
Als je die vier jaar kon kan je het examenjaar ook hoor!
Oud 05-10-2003, 15:11
Verwijderd
Citaat:
Kruimel schreef op 05-10-2003 @ 16:00:
Als je die vier jaar kon kan je het examenjaar ook hoor!
Precies, het examenjaar is grotendeels herhaling. Ga idd eerst ff in bad ofzo, ff rustig worden, op deze manier heeft leren idd geen zin. Daarna ga je het gewoon rustig proberen, lukt het niet, jammer dan. En ga morgen op school met iemand praten.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2003, 17:30
Fantôme
Fantôme is offline
hey lieve mir,

hmmm naar je pm's dacht / hoopte ik dat het beter met je ging.
niet dus....
Je moet eerst tot rust komen voordat je ook maar aan je huiswerk denkt!! jij bent belangrijker!!
is B er niet nu? kan je haar niet bellen of naar haar toegaan.
lekker even alleen zijn kan wel helpen, maar doe dan wat leonoor zegt.... ff lekker in een warm bad
het kost je misschien een half uur van je tijd. maar wedden dat je je na dat half uur veel beter kan concentreren, zodat je uiteindelijk tijd bespaard....

sorry, ik weet het (voor de verandering weer eens) niet.
Oud 05-10-2003, 17:30
Nijn*
Nijn* is offline
meisje niet opgeven, neem idd ff rust en kijk daarna hoe ver je komt. niet opgeven he!

denk aan de afspraak!
-xxx- mij.
Oud 05-10-2003, 17:35
Fantôme
Fantôme is offline
je hebt een sms....
Oud 05-10-2003, 17:47
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
Citaat:
... schreef op 05-10-2003 @ 18:35:
je hebt een sms....
oh.. k heb geen beltegoed meer..

ik wil niet meer praten.. het levert me veel te weinig op in verhouding met hoeveel moeite het me kost..

heb B. gister heel laat gebeld... was eigenlijk foutje van me. Ik zat in me telefoonlijst te kijken en heb iedereen hgewist die mij voreg of laat toch zou laten vallen.. toen kwam k bij haar en toen belde dat ding opeens maar ik dacht heb toch geen geld blijkbaar wel dus en ging ie 2x ze belde wel gelijk terug.. maar k wou helemaal niet praten... heb nog een afspraak met haar volgende week...

ik ga me school gewoon dik verklooten en ga zakken als een baksteen en dan bekijkt iedereen het maar...
Met citaat reageren
Oud 05-10-2003, 17:48
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
Citaat:
-xxx-Nijn schreef op 05-10-2003 @ 18:30:

denk aan de afspraak!
denkt
Met citaat reageren
Oud 05-10-2003, 17:53
Nijn*
Nijn* is offline
Citaat:
mir_1986 schreef op 05-10-2003 @ 18:48:
denkt
goedzo! en hou je er ook aan he meisie!
*knuffolt*
Oud 05-10-2003, 17:54
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
mir_1986 schreef op 05-10-2003 @ 18:47:

ik ga me school gewoon dik verklooten en ga zakken als een baksteen en dan bekijkt iedereen het maar...
schat, je gaat niet zakken als een baksteen, en al zak je wel, dan doe je het jaar over. het is mss niet leuk, maar je bent nog nooit blijven zitten dus een schande of wat dan ook is het niet.
zoals ik al zei, ben jij nu belangrijker.

liefs, wen

p.s. maakt niet uit dat je geen beltegoed hebt
Oud 05-10-2003, 17:58
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
Citaat:
... schreef op 05-10-2003 @ 18:54:
schat, je gaat niet zakken als een baksteen, en al zak je wel, dan doe je het jaar over. het is mss niet leuk, maar je bent nog nooit blijven zitten dus een schande of wat dan ook is het niet.
zoals ik al zei, ben jij nu belangrijker.

liefs, wen

ik kan het nu al niet meer bijhouden hoe moet ik dat ooit gaan redden ik spijbel vaak, omdat ik dan niet meer kan...
ik ben wel al een keer blijven zitten... op de basisschool... (ik was te dom) maar in principe kan ik idd dit jaar over doen..
maar dat doe k niet... dan kap ik..

ik ben niet belangrijk.. maar die rotschool blijkbaar wel en k kan het niet...

Citaat:
En ga morgen op school met iemand praten.
doe k niet meer heeft totaal geen nut..
Met citaat reageren
Oud 05-10-2003, 18:01
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
mir_1986 schreef op 05-10-2003 @ 18:58:
ik kan het nu al niet meer bijhouden hoe moet ik dat ooit gaan redden ik spijbel vaak, omdat ik dan niet meer kan...
ik ben wel al een keer blijven zitten... op de basisschool... (ik was te dom) maar in principe kan ik idd dit jaar over doen..
maar dat doe k niet... dan kap ik..

ik ben niet belangrijk.. maar die rotschool blijkbaar wel en k kan het niet...

wat loop je jezelf nou allemaal aan te praten meizzie.
ik vind jou zeker niet dom! bij ons in de klas is minstens de helft een keer blijven zitten, sommige mensen 2 keer (2 keer op de middelbare school, basisschool weet ik niet) en 2 meisjes 3 keer. (na bepaalde omstandigheden mag dat). en die mensen vind ik ook niet dom.

grumpf... ik weet nix meer...
Oud 05-10-2003, 18:11
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
Citaat:
... schreef op 05-10-2003 @ 18:54:

maar je PM ding zit vol...
Met citaat reageren
Oud 05-10-2003, 18:16
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
mir_1986 schreef op 05-10-2003 @ 19:11:
maar je PM ding zit vol...
het zal weer eens niet zo zijn
ik leeg hem wel
Oud 05-10-2003, 18:16
Verwijderd
Citaat:
mir_1986 schreef op 05-10-2003 @ 18:58:
En dit heeft wel nut? Ga je je hier beter van voelen?

Stop met jezelf dingen aan te praten, vraag om hulp, sommige mensen geven het je graag.

En nee, ik ben niet zo gemeen als ik nu lijk.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-10-2003, 18:20
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 05-10-2003 @ 19:16:
En dit heeft wel nut? Ga je je hier beter van voelen?

Stop met jezelf dingen aan te praten, vraag om hulp, sommige mensen geven het je graag.

En nee, ik ben niet zo gemeen als ik nu lijk.
nee, dit heeft ook geen nut... krijg geen hulp... en anders sluit me maar op.. ben k niemand meer tot last

gelukkig maar
Met citaat reageren
Oud 05-10-2003, 18:22
Verwijderd
Citaat:
mir_1986 schreef op 05-10-2003 @ 19:20:
nee, dit heeft ook geen nut... krijg geen hulp... en anders sluit me maar op.. ben k niemand meer tot last

gelukkig maar
Ik weet niet of dat nou tegen mij of in het algemeen bedoeld is. In het eerste geval: mjah. In het tweede geval: eigenlijk ook mjah.

Je kunt alleen jezelf helpen, dat is het nadeel. Een ander kan je alleen helpen jezelf te helpen. Maar dat moet je wel willen. Ben je in een half jaar zo ongelukkig geworden als je nu bent of is daar langer over heen gegaan? Kun je dan in korte tijd weer gelukkig worden? Ook gelukkig worden kost tijd, veel tijd, heel veel tijd soms, maar gelukkig gebeurd het vaak wel weer.

Je maakt jezelf gek en dat kan ik niet aanzien, sorry.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2003, 18:24
//ItsJustMe\\
//ItsJustMe\\ is offline
Ga aan het werk..
Oud 05-10-2003, 18:27
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 05-10-2003 @ 19:22:
Ik weet niet of dat nou tegen mij of in het algemeen bedoeld is. In het eerste geval: mjah. In het tweede geval: eigenlijk ook mjah.

Je kunt alleen jezelf helpen, dat is het nadeel. Een ander kan je alleen helpen jezelf te helpen. Maar dat moet je wel willen. Ben je in een half jaar zo ongelukkig geworden als je nu bent of is daar langer over heen gegaan? Kun je dan in korte tijd weer gelukkig worden? Ook gelukkig worden kost tijd, veel tijd, heel veel tijd soms, maar gelukkig gebeurd het vaak wel weer.

Je maakt jezelf gek en dat kan ik niet aanzien, sorry.
ik kan mezelf helemaal niet meer helpen.. en die tering jeugdzorg schiet nogsteeds niet op en daar word ik waarschijnlijk doorgetuurd naar Altrecht en daar zijn me ouders weer tegen dus dat word weer een lekker drama (ik mag wel gaan maar ze willen dr nu allebei niks van weten) heb geen zin in nog meer drama dus dan maar helemaal geen hulp...

srry..
Met citaat reageren
Oud 05-10-2003, 18:31
Verwijderd
Citaat:
mir_1986 schreef op 05-10-2003 @ 19:27:
ik kan mezelf helemaal niet meer helpen.. en die tering jeugdzorg schiet nogsteeds niet op en daar word ik waarschijnlijk doorgetuurd naar Altrecht en daar zijn me ouders weer tegen dus dat word weer een lekker drama (ik mag wel gaan maar ze willen dr nu allebei niks van weten) heb geen zin in nog meer drama dus dan maar helemaal geen hulp...
En daarom moet je dus hulp accepteren. Jeugdzorg zal heust ook wel opschieten, maar ze zullen het daar ook druk hebben, er zijn veel mensen die hulp nodig hebben. Als je eerder hulp wilt, dan moet je ze dat vertellen (heb je al gedaan, geloof ik, maar misschien moet je het nog wel een keer en nog wel een keer doen of het je huisarts laten doen ofzo).

Wat is Altrecht? Volgens mij komt er enkel meer drama als je geen hulp krijgt en dat weet je zelf ook hartstikke goed.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2003, 18:32
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
Citaat:
//ItsJustMe\\ schreef op 05-10-2003 @ 19:24:
Ga aan het werk..
jaja....
Met citaat reageren
Oud 05-10-2003, 18:35
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 05-10-2003 @ 19:31:
En daarom moet je dus hulp accepteren. Jeugdzorg zal heust ook wel opschieten, maar ze zullen het daar ook druk hebben, er zijn veel mensen die hulp nodig hebben. Als je eerder hulp wilt, dan moet je ze dat vertellen (heb je al gedaan, geloof ik, maar misschien moet je het nog wel een keer en nog wel een keer doen of het je huisarts laten doen ofzo).

Wat is Altrecht? Volgens mij komt er enkel meer drama als je geen hulp krijgt en dat weet je zelf ook hartstikke goed.
ik heb jeugdzorg al een paar keer gebeld.. toen vroeg die man iets van of ik nog wel de hulp van jeugdzorg wil enz....

altrecht

Laatst gewijzigd op 05-10-2003 om 18:47.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2003, 18:35
Verwijderd
Citaat:
mir_1986 schreef op 05-10-2003 @ 19:32:
jaja....
Ja.

't klinkt misschien wat onvriendelijk, maar hij heeft wel gelijk...al is het wat minder zwart-wit, dan hij het doet lijken.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2003, 18:36
Verwijderd
Citaat:
mir_1986 schreef op 05-10-2003 @ 19:35:
ik heb jeugdzorg al een paar keer gebeld.. toen vroeg die man iets van of ik nog wel de hulp van jeugdzorg wil enz....

www.altrecht.nl/
En dan zeg je 'ja, alleen sneller'. Heeft je huisarts het ook al geprobeerd? Wat zei je, toen je jeugdzorg belde?
Met citaat reageren
Oud 05-10-2003, 18:37
//ItsJustMe\\
//ItsJustMe\\ is offline
Het is al moeilijk en je maakt het alleen maar moeilijker voor jezelf.
Oud 05-10-2003, 18:39
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 05-10-2003 @ 19:36:
En dan zeg je 'ja, alleen sneller'. Heeft je huisarts het ook al geprobeerd? Wat zei je, toen je jeugdzorg belde?
dat als ik nog 4 maanden moet wachten ik mezelf iets had aangedaan... dat ik mezelf kras....

toen vroeg hij zich af of ik nog wel in jeugdzorg "pastte"

hoor vrijdag meer van jeugdzorg..
Met citaat reageren
Oud 05-10-2003, 18:51
Verwijderd
Dat Albrecht waar je het over had, dat heeft ook acute hulpverlening voor crisissituaties. En zo zijn er nog wel meer instanties. Als je het echt niet meer houdt, bel hun dan.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2003, 18:53
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 05-10-2003 @ 19:51:
Dat Albrecht waar je het over had, dat heeft ook acute hulpverlening voor crisissituaties. En zo zijn er nog wel meer instanties. Als je het echt niet meer houdt, bel hun dan.
ik ben geen crissis geval want k ben een te grote schijterd want k ben altijd net slim(of eigenlijk dom) genoeg om te stoppen.. of om weer terug naar huis te gaan.. durf mezelf niks aan te doen..
Met citaat reageren
Oud 05-10-2003, 18:55
Verwijderd
Citaat:
Leonoor schreef op 05-10-2003 @ 19:51:
*heeft de hele tijd dit topic meegelezen maar wist niet echt wat nuttigs te zeggen*

Ik denk dat als je gaat bellen naar Altrecht en zegt dat het echt niet goed gaat en je dan ook zegt dat je al bij jeugdzorg op de wachtlijst staat en dat je 4 maanden niet volhoud ze misschien wel jouw situatie gaan bekijken zodat je voorang krijgt o.i.d...

En maak je nou niet zo druk over school.. ga er niet zo op zitten stressen... Als je zou blijven zitten nouja dat is toch niet zo erg?
Ik blijf waarschijnlijk ook zitten maar ik probeer toch het beste er van te maken en als het niet lukt nou dan lukt het niet..

Komop meisje (dat vind ik een stom woord) je bent echt zo enorm goed bezig! Je zit zo goed achter hulp aan.. dat betekend dat je het heel graag wil en ik weet het zeker.. het gaat je lukken!

*sorry voor deze nogal vage replay*

Groetjes Eva
Met citaat reageren
Oud 05-10-2003, 19:00
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
Citaat:
Evatjuhhhh schreef op 05-10-2003 @ 19:55:
*heeft de hele tijd dit topic meegelezen maar wist niet echt wat nuttigs te zeggen*

Ik denk dat als je gaat bellen naar Altrecht en zegt dat het echt niet goed gaat en je dan ook zegt dat je al bij jeugdzorg op de wachtlijst staat en dat je 4 maanden niet volhoud ze misschien wel jouw situatie gaan bekijken zodat je voorang krijgt o.i.d...

En maak je nou niet zo druk over school.. ga er niet zo op zitten stressen... Als je zou blijven zitten nouja dat is toch niet zo erg?
Ik blijf waarschijnlijk ook zitten maar ik probeer toch het beste er van te maken en als het niet lukt nou dan lukt het niet..

Komop meisje (dat vind ik een stom woord) je bent echt zo enorm goed bezig! Je zit zo goed achter hulp aan.. dat betekend dat je het heel graag wil en ik weet het zeker.. het gaat je lukken!

*sorry voor deze nogal vage replay*

Groetjes Eva
je hebt een PM
Met citaat reageren
Oud 05-10-2003, 19:03
Verwijderd
Citaat:
mir_1986 schreef op 05-10-2003 @ 19:53:
ik ben geen crissis geval want k ben een te grote schijterd want k ben altijd net slim(of eigenlijk dom) genoeg om te stoppen.. of om weer terug naar huis te gaan.. durf mezelf niks aan te doen..
Een crisisgeval is denk ik niet alleen iemand die zm pleegt ofzo, maar goed. Stap naar je huisarts en eis hulp, kom ook irl voor jezelf op. Hier kun je het ook.

Gzd durf je dat niet, houden zo.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2003, 19:05
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
[QUOTE]Leonoor schreef op 05-10-2003 @ 20:03:
Een crisisgeval is denk ik niet alleen iemand die zm pleegt ofzo, maar goed. jah, oke..

Stap naar je huisarts en eis hulp, kom ook irl voor jezelf op. Hier kun je het ook. ja
Met citaat reageren
Oud 06-10-2003, 17:31
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
waarom durf ik dan niet...

heb vandaag met niemand gepraat. omdat het SEt week is was ik maar 1 uur op school en het voelde goed dat ik met niemand gesproken heeft.. net alsof ik al weg ben ofzo...
Met citaat reageren
Oud 06-10-2003, 17:33
Verwijderd
Help je jezelf op deze manier?
Met citaat reageren
Oud 06-10-2003, 17:39
Verwijderd
Citaat:
mir_1986 schreef op 06-10-2003 @ 18:31:
waarom durf ik dan niet...

heb vandaag met niemand gepraat. omdat het SEt week is was ik maar 1 uur op school en het voelde goed dat ik met niemand gesproken heeft... net alsof ik al weg ben ofzo...
Heej, ik ken je verder niet eigenlijk, maar lees dit topic mee. Maar ik wilde even kwijt dat je zoveel mensen hebt die om je geven, kijk maar naar de reacties van de mensen hier in dit topic.

Toen ik dit topic doorlas was ik even stil, de dingen die jij voelt. Hoe jij alle lasten van de wereld op je neemt..jeej heb er geen woorden voor. Je bent echt ZO sterk, door al het vechten wat je al hebt gedaan. [rare zin ]

Sterkte...
Met citaat reageren
Oud 06-10-2003, 17:42
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 06-10-2003 @ 18:33:
Help je jezelf op deze manier?
nee.. waarschijnlijk niet...
heb ook nog heel even gedacht op school:"en nu ga k naar die schoolpsychologe" maar k weet toch dat het geen nut zou hebben we waren net "klaar"...
en ze is dr alleen op maandag dus nu ben k te laat...verder dacht ik wegwezen...
en k voelde helemaal niks daarbij..
Met citaat reageren
Oud 06-10-2003, 17:42
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
Citaat:
Cassiopeia schreef op 06-10-2003 @ 18:39:
Heej, ik ken je verder niet eigenlijk, maar lees dit topic mee. Maar ik wilde even kwijt dat je zoveel mensen hebt die om je geven, kijk maar naar de reacties van de mensen hier in dit topic.

Toen ik dit topic doorlas was ik even stil, de dingen die jij voelt. Hoe jij alle lasten van de wereld op je neemt..jeej heb er geen woorden voor. Je bent echt ZO sterk, door al het vechten wat je al hebt gedaan. [rare zin ]

Sterkte...
Met citaat reageren
Oud 06-10-2003, 17:44
Verwijderd
Citaat:
mir_1986 schreef op 06-10-2003 @ 18:42:
maar k weet toch dat het geen nut zou hebben we waren net "klaar"...
En wat voor nut heeft het om er niet naar toe te gaan?

En hoe kun je weten dat het geen nut heeft als je het niet geprobeerd hebt?
Met citaat reageren
Oud 06-10-2003, 17:46
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 06-10-2003 @ 18:44:
En wat voor nut heeft het om er niet naar toe te gaan? dat ze me langzaam aan zal vergeten ofzo...

En hoe kun je weten dat het geen nut heeft als je het niet geprobeerd hebt? omdat k met haar niet verder kom, heb dr een jaar gezeten en we komen niet verder....
Met citaat reageren
Oud 06-10-2003, 17:50
Verwijderd
Citaat:
mir_1986 schreef op 06-10-2003 @ 18:46:
dat ze me langzaam aan zal vergeten ofzo...
Ik geloof niet dat ze dat zal doen.

Citaat:
omdat k met haar niet verder kom, heb dr een jaar gezeten en we komen niet verder....
Kom je zo wel verder?

Ik ben nog steeds benieuwd hoe lang het (ongeveer) heeft geduurt voordat jij je zo verrot voelde als je je nu voelt. Heb je enig idee wanneer het is begonnen?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten