Advertentie | |
|
![]() |
|
Wat Nona al zei, kom tot jezelf, en begin pas aan je
huiswerk als je rustig bent... Ga er even uit, naar buiten, onder de douche/bad, zodat je even kan ontspannen... En focus je niet zo op het snappen van je huiswerk, het helpt al heel veel als je er rustig aan begint... Je kan het, en sterkte...!
||
Citaat:
Het is het begin van het jaar, geef aan dat het teveel is oid, als zij denken dat je het nog aankunt, kunnen ze je ook niet helpen...
||
Verwijderd
|
Citaat:
Iedereen kan het.. jij zeker.. Kom eerst rustig tot jezelf, je druk maken en dan proberen je huiswerk te maken lukt niet... |
![]() |
||
Citaat:
![]() maar hoe dan ook.. ik moet die SET's morgen(en volgende week) maken.... ![]() dit word niks... ![]() |
![]() |
|
Ik denk echt niet dat het helpt als je zo gaat leren. Je kan beter tien minuten leren als je je goed voelt dan drie uur als je je zo voelt. Ook tijdens de sets (ik weet niet wat dat is) moet je je ontspannen kunnen voelen, dan maak je het al veel beter. Zorg dus een beetje voor jezelf in plaats van je op je plichten te concentreren.
Trouwens, je moet niet vergeten dat je je wel al door vier klassen heen hebt geworsteld. Dan mag het zo zijn dat je hulp van anderen hebt gekregen, maar je werkstukken en proefwerken heb je vast niet van je klasgenoten overgeschreven. Jij hebt heel veel eraan gedaan en je kunt nu heel veel, ok?
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
hey lieve mir,
hmmm naar je pm's dacht / hoopte ik dat het beter met je ging. niet dus.... ![]() Je moet eerst tot rust komen voordat je ook maar aan je huiswerk denkt!! jij bent belangrijker!! is B er niet nu? kan je haar niet bellen of naar haar toegaan. lekker even alleen zijn kan wel helpen, maar doe dan wat leonoor zegt.... ff lekker in een warm bad ![]() het kost je misschien een half uur van je tijd. maar wedden dat je je na dat half uur veel beter kan concentreren, zodat je uiteindelijk tijd bespaard.... sorry, ik weet het (voor de verandering weer eens) niet.
||
Citaat:
![]() ik wil niet meer praten.. het levert me veel te weinig op in verhouding met hoeveel moeite het me kost.. heb B. gister heel laat gebeld... was eigenlijk foutje van me. Ik zat in me telefoonlijst te kijken en heb iedereen hgewist die mij voreg of laat toch zou laten vallen.. toen kwam k bij haar en toen belde dat ding opeens maar ik dacht heb toch geen geld blijkbaar wel dus en ging ie 2x ![]() ![]() ik ga me school gewoon dik verklooten en ga zakken als een baksteen en dan bekijkt iedereen het maar... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
zoals ik al zei, ben jij nu belangrijker. liefs, wen p.s. maakt niet uit dat je geen beltegoed hebt
|||
Citaat:
![]() ![]() ik ben wel al een keer blijven zitten... op de basisschool... ![]() maar dat doe k niet... dan kap ik.. ik ben niet belangrijk.. maar die rotschool blijkbaar wel ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
ik vind jou zeker niet dom! bij ons in de klas is minstens de helft een keer blijven zitten, sommige mensen 2 keer (2 keer op de middelbare school, basisschool weet ik niet) en 2 meisjes 3 keer. (na bepaalde omstandigheden mag dat). en die mensen vind ik ook niet dom. grumpf... ik weet nix meer... ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Stop met jezelf dingen aan te praten, vraag om hulp, sommige mensen geven het je graag. En nee, ik ben niet zo gemeen als ik nu lijk. |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
gelukkig maar |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Je kunt alleen jezelf helpen, dat is het nadeel. Een ander kan je alleen helpen jezelf te helpen. Maar dat moet je wel willen. Ben je in een half jaar zo ongelukkig geworden als je nu bent of is daar langer over heen gegaan? Kun je dan in korte tijd weer gelukkig worden? Ook gelukkig worden kost tijd, veel tijd, heel veel tijd soms, maar gelukkig gebeurd het vaak wel weer. Je maakt jezelf gek en dat kan ik niet aanzien, sorry. |
![]() |
||
Citaat:
srry.. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wat is Altrecht? Volgens mij komt er enkel meer drama als je geen hulp krijgt en dat weet je zelf ook hartstikke goed. |
![]() |
||
Citaat:
altrecht Laatst gewijzigd op 05-10-2003 om 18:47. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() toen vroeg hij zich af of ik nog wel in jeugdzorg "pastte" hoor vrijdag meer van jeugdzorg.. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik denk dat als je gaat bellen naar Altrecht en zegt dat het echt niet goed gaat en je dan ook zegt dat je al bij jeugdzorg op de wachtlijst staat en dat je 4 maanden niet volhoud ze misschien wel jouw situatie gaan bekijken zodat je voorang krijgt o.i.d... En maak je nou niet zo druk over school.. ga er niet zo op zitten stressen... Als je zou blijven zitten nouja dat is toch niet zo erg? Ik blijf waarschijnlijk ook zitten maar ik probeer toch het beste er van te maken en als het niet lukt nou dan lukt het niet.. Komop meisje (dat vind ik een stom woord) je bent echt zo enorm goed bezig! Je zit zo goed achter hulp aan.. dat betekend dat je het heel graag wil en ik weet het zeker.. het gaat je lukken! *sorry voor deze nogal vage replay* Groetjes Eva |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Gzd durf je dat niet, houden zo. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Toen ik dit topic doorlas was ik even stil, de dingen die jij voelt. Hoe jij alle lasten van de wereld op je neemt..jeej ![]() ![]() Sterkte... |
![]() |
||
Citaat:
heb ook nog heel even gedacht op school:"en nu ga k naar die schoolpsychologe" maar k weet toch dat het geen nut zou hebben we waren net "klaar"... en ze is dr alleen op maandag dus nu ben k te laat...verder dacht ik wegwezen... en k voelde helemaal niks daarbij.. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Ik ben nog steeds benieuwd hoe lang het (ongeveer) heeft geduurt voordat jij je zo verrot voelde als je je nu voelt. Heb je enig idee wanneer het is begonnen? |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Onderzoek zelfbeeld eindwerk: Help me alstublieft!! Dede | 0 | 25-02-2017 08:47 | |
Verhalen & Gedichten |
[VO] De dwerg die het woord ‘help’ niet kende flyaway | 11 | 22-01-2006 11:43 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
[WI] kansberekening wanhoopje | 2 | 12-11-2004 12:54 | |
Psychologie |
Helpen Nomen Est Omen | 4 | 22-06-2004 11:00 | |
Software & Hardware |
Help! help! help! help! help! help! help! help!!!!!!!!!!! Opiate | 6 | 19-01-2002 17:56 | |
Verhalen & Gedichten |
You need help A loved one | 7 | 02-12-2001 08:28 |