| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
|
Was bij mij zo vorige week, een of andere doos uit mn jaar probeert altijd alles van iedereen te weten komen. Mijn oplossing: lekker bot doen. Anders blijft ze maar door zeuren.
Ook typerend, misschien herkennen jullie het: als iemand precies het tegengestelde beweerd wat jij net zei... wat zou je dan doen?
|
|
|
Verwijderd
|
Als het zomaar mensen zijn, reageer ik bot.
...nu ik er over nadenk, bij vrienden vast ook, maar dan leg ik daarna wel uit dat ik het niet kwijtwil Ik kan me alleen de situatie niet echt voorstellen, is nl nog nooit voorgekomen dat ze ergens naar vroegen dat ik hun niet wilde vertellen...
|
|
|
||
|
Citaat:
" Dan reageer ik echt altijd bot. En steeds daarna dezelfde opmerking. "Wat doe je toch de laatste tijd kribbig! Je kunt niets anders doen dan snauwen." Ja, maar snapt ze dan nog steeds niet dat ze helemaal niets heeft aan de vragen die ze stelt!
| Advertentie |
|
|
|
|
||
|
Citaat:
)
|
|
|
Verwijderd
|
Dat zie ik als een uitdaging...
Ik praat er omheen en probeer diegene zoveel mogelijk klem te praten, om deze vervolgens uit te lachen in zijn/haar gezicht... Bij voorkeur bij docente(s) Nederlands. ![]() Vrienden mogen natuurlijk alles van mij weten, behalve mijn scholieren.com-wachtwoord .
|
|
|
||
|
Citaat:
neej, k doe dat juist vaak bij mensen ~uit nieuwsgierigheid~ maar 'k heb dan liever wel dat mensen die t vervelend vinden gewoon zeggen dat ze t vervelend vinden, dan weet k teminste ook waar k aan toe ben
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Liefde & Relatie |
Gespreksonderwerpen die meisjes leuk/interessant vinden? TimV | 53 | 07-12-2011 17:49 | |
| Levensbeschouwing & Filosofie |
Waarom geloof jij niet? Magican2 | 500 | 24-07-2009 13:39 | |
| Verhalen & Gedichten |
Dreamland, deel 1 Verwijderd | 28 | 23-05-2004 19:35 | |
| Verhalen & Gedichten |
verhaaltje:liefde op het tweede gezicht!? ( let op perspectiefwisseling!) Ronella | 2 | 08-05-2004 16:03 | |
| Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Tanja. Vlooienband | 47 | 12-10-2002 14:15 | |
| ARTistiek |
T begin hebbik hier wel es neergezet Eend | 48 | 18-05-2002 19:12 | |