Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-09-2003, 09:39
Some
Some is offline
Ff een vraagje. Is het bij jullie weleens uit gegaan en dan weer aan gekomen met dezelfde liefde dus?? En hoeveel tijd zat er tussen die stop en ging het daarna ook weer goed of anders ??
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-09-2003, 09:46
Fleur
Fleur is offline
Het is tijdens mijn vorige relatie wel eens uitgegaan, 2 x zelfs.
Maar ik betwijfel of het de relatie goed heeft gedaan, ik denk in ons geval niet. Het leek meer een soort angst elkaar los te laten. Al met al hebben we het toch bijna 2 jaar volgehouden. De ene keer zat er een maand ofzo tussen en de andere keer iets langer geloof ik.

Ik denk dat je altijd moet bedenken waarom je het uitmaakt en dit niet zomaar moet vergeten als je diegene erg gaat missen. Als je dan weer bijelkaar komt heeft het eigenlijk geen enkele zin en schuif je iets aan de kant wat jij de moeite waard vond om de relatie voor te stoppen.

Bij ons ging het na de "pauze" wel weer een tijdje goed, zegmaar een soort piek, maar daarna daal je toch weer...en ben je weer op het punt waarop je was toen je het uitmaakte.

Wat ik er iig van geleerd heb is dat als ik het uitmaak, dat ik het er dan ook bij laat en diegene los laat. Dat gekleef aan elkaar en die drama's wil ik echt niet meer. Uit = uit.
Een relatie beëindigen is nooit makkelijk, maar als je het doet, doe het dan goed en niet half
Oud 21-09-2003, 09:59
The0
The0 is offline
Nou, eindelijk eens iets waar ik goed op kan antwoorden.

Ja, het is mij gebeurd, tussenstop was maand of 3, en ik doe het NOOIT meer. Na een goede 3 dagen was ze terug bij af, niet meer bellen, geen tijd, you name it.

Ik ga vanaf nu voor 1x aan en 1x uit.
Oud 21-09-2003, 10:17
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
nou ik had 1,5 jaar een vriend ging 3mnd uit toen was t weer aan in totaal 2,5 jr mee gehad maar t word meestal nadat t uit is niet meer tzelfde (als t iets langere tijd uit is tenminste)
plus je krijgt jaloezie voor wat hij in de tussentijd allemaal heeft uitgespookt ...

een wijze man zei ooit tegen me: een gebroken relatie is net als een gebroken vaas... die valt in duizend stukjes en kun je wel weer aan elkaar proberen te lijmen maar uiteindelijk gaat ie toch weer kapot...

(toen hij t zei had ik zoiets van rot op tzal wel en ik ben anders wahhahah maar toen hij gelijk had dacht ik er meteen aan trug en ik ben t nooit meer vergeten wat ie toen zei )
Met citaat reageren
Oud 21-09-2003, 10:43
GeWoon_ChArLeNe
GeWoon_ChArLeNe is offline
Ja zeker....
8 maanden AAN
4 maanden UIT
1˝ jaar AAN ( met wel daarin een aantal x dagen aan uit)

Relatie is nooit echt hetzelfde gebleven nadat het uit was
Met citaat reageren
Oud 21-09-2003, 11:17
framboosje
framboosje is offline
jazeker...

5 weken AAN,
5 maanden UIT
2 weken AAN
11 maanden UIT
en voorlopig bijna 7 maanden AAN (en daar willen we nog vele maandjes bij doen!)

Ik ging gewoon telkens op mijn gevoel af en dit was dus het resultaat! en ik vind het SUPER!!!!!!!!!!!!!!!!! (btw: relatie is steeds beter geworden)

succes!
xxxxx
Met citaat reageren
Oud 21-09-2003, 11:17
Slettelina *
Slettelina * is offline
Nope.
Oud 21-09-2003, 11:50
pyres74
pyres74 is offline
ikke wel hoor
en dan heb ik het over mn huidige vriend
na anderhalf jaar (!!) ging het gewoon fout..... je weet wel hoe dat gaat

we zijn uit elkaar gegaan maar ik wist gewoon zeker dat als we het nu nog een keer zouden proberen dat het dan beter en anders zou zijn als voorheen.

ik wist hem te overtuigen
en nu zijn we bijna twee maanden weer samen
we weten precies wat we aan elkaar hebben. we kennen elkaar door en door. we weten wat we wel en wat we niet kunnen doen.
ik weet zeker dat dit een blijvertje is
Met citaat reageren
Oud 21-09-2003, 11:57
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Toen het 2,5 maanden aan was tussen mij en mijn vriend heb ik het uitgemaakt.Het is toen van zondagnacht tot maandagochtend uit geweest, toen hebben we heel lang gepraat en hij kon mij niet zomaar laten gaan en ik hem ook niet, toen hebben we besloten het nog een kans te geven en nu gaat t heel goed tussen ons, minder ruzie en minder irritaties.
Oud 21-09-2003, 12:12
Some
Some is offline
dus het kan wel blijkbaar als het even uit is geweest dat het daarna juist goed gaat...
Met citaat reageren
Oud 21-09-2003, 12:44
pyres74
pyres74 is offline
Citaat:
Some schreef op 21-09-2003 @ 13:12:
dus het kan wel blijkbaar als het even uit is geweest dat het daarna juist goed gaat...
ja zeker wel

soms gaat het fout (en dus gaat het uit) om een hele lullige en loze reden. een tijd van bezinning is dan eigenlijk heel goed. maar het gaat niet altijd goed, je moet echt volledig achter je keuze staan.

in de anderhalve maand dat ik vrijgezel was, ben ik letterlijk door hel gegaan. mijn vriend (die toen dus mn ex was) wist dit niet en schrok dus ook toen ik dat dus aan hem vertelde. hij was blij dat hij niet de enige was die het zo moeilijk had, want ook hij had het heel zwaar.

nogmaals: je moet er echt achter staan en je moet er allebei echt zeker van zijn dat het nu wel gaat lukken
Met citaat reageren
Oud 21-09-2003, 12:52
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Citaat:
Some schreef op 21-09-2003 @ 13:12:
Zeker is het mogelijk, alleen is de mogelijkheid dat het juist niet goed gaat er ook nog...

Bij mij en mijn vriend ging het in het begin van onze tweede kans het juist helemaal super!!!Nu is het weer zoals de weekjes daarvoor en het voelt nog steeds goed!
Ik heb er heel erg veel spijt van dat ik het heb uitgemaakt, ik ben het een beetje vergeten, maar mijn vriend niet en die is volgens mij altijd nog een beetje bang dat ik hem weer verlaat...
Oud 21-09-2003, 13:30
Verwijderd
Er is een grote kans dat 't weer aangat met m'n ex over een paar maanden. Aan de ene kant vind ik het hartstikke leuk omdat ik echt stapelverliefd ben op hem, aan de andere kant vraag ik me af of het wel zo'n goede zet is.. Stel dat het een jaar later weer uitgaat om dezelfde reden?
Met citaat reageren
Oud 21-09-2003, 13:55
pyres74
pyres74 is offline
Citaat:
Jadie schreef op 21-09-2003 @ 14:30:
Er is een grote kans dat 't weer aangat met m'n ex over een paar maanden. Aan de ene kant vind ik het hartstikke leuk omdat ik echt stapelverliefd ben op hem, aan de andere kant vraag ik me af of het wel zo'n goede zet is.. Stel dat het een jaar later weer uitgaat om dezelfde reden?
mijn gouden tip: praten
veel praten
ook over het feit dat je bang bent omdat het misschien weer uit kan gaan om dezelfde reden
Met citaat reageren
Oud 21-09-2003, 14:13
Some
Some is offline
Citaat:
pyres74 schreef op 21-09-2003 @ 14:55:
mijn gouden tip: praten
veel praten
ook over het feit dat je bang bent omdat het misschien weer uit kan gaan om dezelfde reden
ja ik hoop dat dat helpt. Bij mij en me vriendin is het nu uit omdat we de laatste tijd veel ruzies kregen en af en toe irriteerde aan elkaar. Daarbij speelde de afstand ook wel een rol. HEt is vrijdagavond uit gegaan en we hadden allebei ontzettend veel verdriet. Zaterdagavond belde ze opeens op me mobiel terwijl we ook via msn zaten en toen vroeg ik "Waarom bel je"? Ja ik wil je stem horen..... IK zeg ja maar waarom.... het is uit dus die hoor je toch nooit meer. En langzaam begon ik haar te vragen of ze nog met me wilt. En dat was zo. Ik had al een vermoeden toen ze belde dat ze dáárom belde. IK wil haar ook terug maar het moet niet zo gaan zoals voorheen dat we dan na een maand weer steeds ruzie krijgen want dan gaat het weer uit en is het verdriet weer groot. Nu zijn we allebei al een beetje over de grote verdriet heen. Maar we hebbeb besloten om elkaar een week niet op te zoeken via telefoon en msn enz. (zien ook niet maar dat deden we elkaar toch al niet doordeweeks vanwege de afstand) En dan vrijdag kijken hoe het is gegaan en of we verder willen. IK weet niet of ze natuurlijk verder wil maar ik denk wel. Maar dan niet dat we steeds ruzie krijgen enzo want dan krijg je weer veel verdriet. Dan kunnen we het beter niet proberen maarja dat weet je niet van te voren. Kortom veel praten dus met haar erover??? Want we hadden na een ruzie tot 2x toe nu gezegd dat we geen ruzie meer moeten maken en erop gingen letten maar toch gebeurde het weer. Overigens hadden we daarover niet veel gepraat. Alleen via telefooon ff . IK wil niet dat het nu dalijk ook zo gaat MOCHTEN we weer verder willen.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2003, 14:25
pyres74
pyres74 is offline
Citaat:
Some schreef op 21-09-2003 @ 15:13:
Kortom veel praten dus met haar erover??? Want we hadden na een ruzie tot 2x toe nu gezegd dat we geen ruzie meer moeten maken en erop gingen letten maar toch gebeurde het weer. Overigens hadden we daarover niet veel gepraat. Alleen via telefooon ff . IK wil niet dat het nu dalijk ook zo gaat MOCHTEN we weer verder willen.

mijn vriend en ik praten heel veel en daarbij is het echt belangrijk dat je zegt wat je voelt en hoe je emoties zijn ivm dat onderwerp. voorbeeld: mn vriend en ik hadden laatst een beetje ruzie dat ik de laatste tijd volgens hem te veel zou zeuren. dat had een verband met het feit dat hij komend weekend met zn ex mee op introkamp gaat. hij gaat daar mee als corveehulp voor de eerstejaars (hij is zelf derdejaars). dat meisje wat ook meegaat, daar is hij tijdens onze eerste relatie mee vreemd gegaan en daar had hij dus een relatie mee gekregen toen het met mij uit was. dit wist ik helemaal niet omdat hij het nooit over der had. misschien juist wel omdat het anders nog meer pijn zou doen.
maar goed ik dwaal af..

ik ben echt bang dat dat zelfde meisje iets probeert bij mn vriend (ookal is zij nu ook weer bij der ex, ja het is een leuk verhaal). ik vertrouw haar niet, ik mag der niet en dat weet mn vriend ook.
mn vriend gaat vrijdagmiddag weg en is zondag terug. ok het is maar voor een paar dagen maar ik denk dat dat net genoeg is voor dat meisje om een beetje te stoken in een relatie.

ik heb hem dit ook verteld, maar ik ga het donderdag voordat hij weggaat nog een keer vertellen. je moet gewoon eerlijk zijn; vertellen wat op je hart ligt. niet bang zijn dat de ander je zal oordelen op je gevoel want als dat zo is dan zit je relatie niet goed. je moet niet bang zijn voor ruzie, zolang die maar goed uitgepraat wordt en als dat gebeurt dan is er niks aan de hand.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2003, 15:38
ziggy
ziggy is offline
In januari kreeg ik verkering met mn beste vriend. Eind januari ging het uit. ik was er kapot van, vooral toen hij twee week later en naar mij, en naar een goeie vriendin van mij een valentijnskaart stuurde. ik was verward. toen midden in de voorjaarsvakantie kregen we dikke ruzie, maar ik stuurde hem een mailtje (anders kreeg ik ggeen contact) waarin ik het uitlegde en alles meer. De volgende dag belde hij (donderdag) Op vrijdag ging ik de stad in, op vrijdagavond wilde hij dat ik op zaterdag langskwam. .. dat zou niet lukken. ik ging op zondag heen. Mn eerste keer dat ik daar dan kwam in huis. toen (hij zei het niet,maar) liet hij me merken hoe veel hij van me hield. Hij begon me te kussen en later te zoenen. Die week erop ben ik er weer heengegaan. We kregen toen weer verkering, en drie week later was het weer uit. Mijn Ex (enigste ex eigenlijk) is nu nogsteeds mn beste vriend. het is wel toevallig dat gister iedereen met hun ex naar de bios is geweest, want ik dus ook. Daarna wezen stappen. Mn ex beweerd dat ie niks voor me voelt. In de bios legde hij al telkens zn hand op mn knie en tijdens stappen merkte ik weer niks. maar hij sliep bij mij (niet doordenken aub is niks gebeurd op DAT gebied) en s nachts komt hij naar me toe toen ik me ff down voelde vanwege misgelopen vriendschappen. hij kwam bij me op bed liggenen gaf me een kus. Later nog meer kusjes en voor ik het wist lagen we te zoenen. Zn hand onder mn shirt en alles meer... Echt schattig... ik ben er niet van van streek, maar toch wel een klein beetje verward. maar aan de andere kant ook weer niet... misschien gaat het wel voor de derde keer aan, en ik hoop dat het dan langer duurt. Ik hou nog wel van hem, maar toch ben ik ook verliefd op andere jongens enzo. Tis ingewikkeld, maar ik zou opzich wel voor een derde keer met hem willen
Oud 21-09-2003, 15:40
Verwijderd
Jup
Het is 2 weken uitgeweest met mn huidige vriend, nu ist dus aan + gaat het goed
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten