Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Bij mij en mijn vriend ging het in het begin van onze tweede kans het juist helemaal super!!!Nu is het weer zoals de weekjes daarvoor en het voelt nog steeds goed! Ik heb er heel erg veel spijt van dat ik het heb uitgemaakt, ik ben het een beetje vergeten, maar mijn vriend niet en die is volgens mij altijd nog een beetje bang dat ik hem weer verlaat... ![]()
|
Verwijderd
|
Er is een grote kans dat 't weer aangat met m'n ex over een paar maanden. Aan de ene kant vind ik het hartstikke leuk omdat ik echt stapelverliefd ben op hem, aan de andere kant vraag ik me af of het wel zo'n goede zet is.. Stel dat het een jaar later weer uitgaat om dezelfde reden?
|
![]() |
||
Citaat:
veel praten ook over het feit dat je bang bent omdat het misschien weer uit kan gaan om dezelfde reden |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
mijn vriend en ik praten heel veel en daarbij is het echt belangrijk dat je zegt wat je voelt en hoe je emoties zijn ivm dat onderwerp. voorbeeld: mn vriend en ik hadden laatst een beetje ruzie dat ik de laatste tijd volgens hem te veel zou zeuren. dat had een verband met het feit dat hij komend weekend met zn ex mee op introkamp gaat. hij gaat daar mee als corveehulp voor de eerstejaars (hij is zelf derdejaars). dat meisje wat ook meegaat, daar is hij tijdens onze eerste relatie mee vreemd gegaan en daar had hij dus een relatie mee gekregen toen het met mij uit was. dit wist ik helemaal niet omdat hij het nooit over der had. misschien juist wel omdat het anders nog meer pijn zou doen. maar goed ik dwaal af.. ik ben echt bang dat dat zelfde meisje iets probeert bij mn vriend (ookal is zij nu ook weer bij der ex, ja het is een leuk verhaal). ik vertrouw haar niet, ik mag der niet en dat weet mn vriend ook. mn vriend gaat vrijdagmiddag weg en is zondag terug. ok het is maar voor een paar dagen maar ik denk dat dat net genoeg is voor dat meisje om een beetje te stoken in een relatie. ik heb hem dit ook verteld, maar ik ga het donderdag voordat hij weggaat nog een keer vertellen. je moet gewoon eerlijk zijn; vertellen wat op je hart ligt. niet bang zijn dat de ander je zal oordelen op je gevoel want als dat zo is dan zit je relatie niet goed. je moet niet bang zijn voor ruzie, zolang die maar goed uitgepraat wordt en als dat gebeurt dan is er niks aan de hand. |
![]() |
|
![]() |
In januari kreeg ik verkering met mn beste vriend. Eind januari ging het uit. ik was er kapot van, vooral toen hij twee week later en naar mij, en naar een goeie vriendin van mij een valentijnskaart stuurde. ik was verward. toen midden in de voorjaarsvakantie kregen we dikke ruzie, maar ik stuurde hem een mailtje (anders kreeg ik ggeen contact) waarin ik het uitlegde en alles meer. De volgende dag belde hij (donderdag) Op vrijdag ging ik de stad in, op vrijdagavond wilde hij dat ik op zaterdag langskwam. .. dat zou niet lukken. ik ging op zondag heen. Mn eerste keer dat ik daar dan kwam in huis. toen (hij zei het niet,maar) liet hij me merken hoe veel hij van me hield. Hij begon me te kussen en later te zoenen. Die week erop ben ik er weer heengegaan. We kregen toen weer verkering, en drie week later was het weer uit. Mijn Ex (enigste ex eigenlijk) is nu nogsteeds mn beste vriend. het is wel toevallig dat gister iedereen met hun ex naar de bios is geweest, want ik dus ook. Daarna wezen stappen. Mn ex beweerd dat ie niks voor me voelt. In de bios legde hij al telkens zn hand op mn knie en tijdens stappen merkte ik weer niks. maar hij sliep bij mij (niet doordenken aub is niks gebeurd op DAT gebied) en s nachts komt hij naar me toe toen ik me ff down voelde vanwege misgelopen vriendschappen. hij kwam bij me op bed liggenen gaf me een kus. Later nog meer kusjes en voor ik het wist lagen we te zoenen. Zn hand onder mn shirt en alles meer... Echt schattig... ik ben er niet van van streek, maar toch wel een klein beetje verward. maar aan de andere kant ook weer niet... misschien gaat het wel voor de derde keer aan, en ik hoop dat het dan langer duurt. Ik hou nog wel van hem, maar toch ben ik ook verliefd op andere jongens enzo. Tis ingewikkeld, maar ik zou opzich wel voor een derde keer met hem willen
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
ik weet niet meer wat ik er mee aan moet :( Jo_Do | 10 | 17-10-2013 14:17 | |
De Kantine |
Saaipanje en Paraguay kunnen niet voetballen #1033 Verwijderd | 500 | 04-07-2010 16:35 | |
Software & Hardware |
[Internet] Probleem bij online games Boychatten | 4 | 08-08-2005 18:34 | |
Liefde & Relatie |
Liefdesverdriet Mariposa | 11 | 26-05-2004 15:40 | |
Software & Hardware |
[Geknoeid] Mijn laptop lust koffie ! Tuinkabouter !! | 11 | 17-08-2003 15:36 | |
Software & Hardware |
HP930c printer probleem pdebie | 5 | 22-11-2002 10:28 |