Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-09-2003, 11:29
i'mstronger
i'mstronger is offline
Hey ik was wel benieuwd of er hier ook mensen zijn die een thuis-studie HBO doen, en hoe hen dat bevalt. Ik zit nu zelf op voltijd-HBO- mwd, maar dat bevalt mij toch niet helemaal. Nu vond ik op de NTI.nl site dat er ook HBO-psychologie bestaat, en dat je dat ook als thuis-studie kan gaan doen, wie doet er hier een thuisstudie, (psychologie of niet) en heeft daar goede/slechte ervaringen mee??
xx
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-09-2003, 12:04
Lil'Girl
Lil'Girl is offline
Ik doe geen thuisstudie, maar dat lijkt me fijn. Ik houd niet van dat schoolsfeertje. Ik zit nu in 4 havo en zou graag een privé leraar willen hebben van wie ik thuis les krijg. Of bedoel je wat anders?
Met citaat reageren
Oud 23-09-2003, 13:19
Verwijderd
Een vriend van me is daar aan begonnen, HBO psychologie thuis dus, ook via het NTI. Hij haakt nu al flink af; bij een HBO opleiding is communicatie heel belangrijk, thuis kan je niet samenwerken met iemand... dat contact heb je gewoon écht nodig.

Ik zou er niet aan beginnen (heb zelf een jaar VWO thuis gedaan, zal ik ook niemand aanraden. Je moet weten dat ik ook absoluut niet van dat schoolsfeertje hield enzo, maar wanneer je de hele dag thuis zit... de spanning was me veel te groot omdat ik totaal geen feedback kreeg etc.).
Met citaat reageren
Oud 28-09-2003, 19:08
i'mstronger
i'mstronger is offline
okeej, dankjewel. Ik heb toch maar besloten verder te gaan met mijn normale hbo opleiding. Zoveel uren heb ik niet duz.. maar het leek me wel makkelijk eigenlijk, lekker zelf alles bepalen. Maar waarschijnlijk juist daardoor doe je juist nix!
Met citaat reageren
Oud 28-09-2003, 20:10
Verwijderd
Wat is er precies mis met het zogenaamde schoolsfeertje?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten