Advertentie | |
|
![]() |
|
ooew deze is wel heel interessant!! kheb er dan ook even over gedaan voordat ik reageer, mijn excuses daarvoor
![]() ten eerste vind ik het begin met 'wat als' erg mooi; dat geeft het meteen een mooie sfeer: door dit begin lees je het gedicht meteen op een hele ander toon vind ik; heel positief(ik kan het niet zo goed uitleggen). de rest van het gedicht is al even mooi: ik vind het echt prachtig geschreven...zo'n goede woordkeus en formulering... ik merk dat ik het niet echt als een gedicht lees; daardoor loopt het gewoon ook heel goed; ik struikel niet over bep. zinslengtes/lettergrepen,vandaar ook mijn gedachte dat het lyrische poëzie is. ik vind het heel leuk dat je Wezenlijk met een hoofdletter hebt geschreven, wat bedoel je daar precies mee? ik heb eigenlijk geen negatieve kritiek...ik vind hem gewoon prachtig en zeer knap geschreven!
||
Citaat:
Maakt niet uit, leuk dat je i.g. reageert ![]() Het hele verhaal, de hele inhoud draait eigenlijk wel om het "Wezen", het voelen van, ervaren, zien. Verder laat ik het nog even onbelicht...jullie hersencellen even laten kraken ![]() Bedankt voor je uitgebreide reactie! ![]() Grtj.Mar.
||
Citaat:
![]() ![]() Een half uur is trouwens een stuk sneller dan ik verwacht had. Nu is het nog knapper...
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Het vervlogen bos Dreamerfly | 4 | 03-01-2006 21:22 | |
Verhalen & Gedichten |
Vervlogen passie Live | 7 | 21-09-2004 17:44 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Vervlogen dromen. Ieke | 0 | 08-04-2004 20:05 | |
Verhalen & Gedichten |
Vervlogen zin Dreamerfly | 6 | 22-01-2004 17:42 | |
Verhalen & Gedichten |
[VERHAAL]Vervlogen leven..........[/VRIJ KORT VERHAAL(nu i.g. nog wel;))] Dreamerfly | 14 | 22-09-2003 18:36 | |
Verhalen & Gedichten |
Vervlogen More | 0 | 04-06-2002 15:43 |