Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Dankjewel! ![]() Wat betreft het niet langer maken, bedoel je daarmee, het helemaal laten voor wat het is? groetjes, Mariamne
|
![]() |
Eh ... ja. Begin jij ook met verhaaltjes
![]() Ik vind jouw taalgebruik en schrijfstijl mooi, maar inderdaad niet erg geschikt voor een episch verhaal. Eerder iets kort en 'zwaar', emotieel, dan een 'standaard'-verhaal er in te schrijven. Ook zoals jij schrijft, als inleiding kun je het prima gebruiken. Over het stukje zelf valt er weinig te zeggen, daar is het te kort voor ... een mooie beschrijving, maar wanneer schrijf je iets meer en maak je er een verhaal van ![]()
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
Hoihoi ![]() Ook maar een x een verhaaltje ja ![]() ![]() Wanneer ik er een verhaal van maak?, tja, daar vraag je me wat ![]() ![]() (ik ga er morgen in ieder geval mee verder, de hoofdlijn van het verhaal heb ik i.g. al een beetje in mijn hoofd zitten; tja zo'n busreisje van Grun naar Emmen doet wat ![]() dadag! Liefs mar.
||
Citaat:
![]() groetje.
||
Citaat:
in deze stijl tussendoor misschien?) lijkt me ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Overigens, heb ik het gister(ofzoiets)op dop gepost, omdat ik wou pijlen of de doppers het een gedicht vonden en omdat ik het voor nu, toch nog even niet ga afmaken als een verhaal.(daarvoor moet ik de tijd nemen en komt wellicht nog wel). Ze vonden het een gedicht in verhaalvorm ![]() Hier mag dus een slotje op, omdat het op dop nu staat. Tegen de tijd dat ik er mogelijk een verhaal-vorm bij heb gemaakt, post ik het hier.(want ik wil dat gewoon een x proberen)
|
Verwijderd
|
Ik vind het erg mooi, maar zoals eerder gezegd is, het is wat aan de zware kant. Nou vind ik het niet erg, maar ik moet wel mijn uiterste concentratie erbijhouden
![]() Ik vind dat je een goede schrijfstijl hebt! En maak het verhaal zeker af, want ik denk dat het een goed verhaal word!! Succes! |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
|
|