Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
ja, is dus best wel veel, 320 euro per 4 weken (ik red dat persoonlijk ook niet).
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
- Salaris van bijbaantje
- Zakgeld - Kleegeld - Oppasgeld (pas standaard elke week min. 1 avond op) - Bijlesgeld (gaf ik tot het einde van het jaar) - Via internet (zie het topic over internetinkomsten, maar dit is slechts 2 keer voor gekomen dat ik daarmee geld verdiende) - Aankopen van m'n ouders bij de winkel waar ik werk, geven mij 10% van het aankoopbedrag op m'n rekening (de afgelopen 2 weken hebben ze voor 100 euro gekocht, dan krijg ik 10 euro op m'n rekening)
||
Citaat:
|
![]() |
Bijbaantje (nu nog cassiere bij c1000 waar ik morgen ontslag ga nemen
![]() Zakgeld Kleedgeld Treingeld En kapper hoef ik niet zelf te betalen, en dingen als tampons en deo eigenlijk ook niet, maar doe het toch altijd (vergeet het weer terug te vragen) |
![]() |
|
Geld van m'n ouders:
- Zakgeld (incl. kapper, toiletartikelen en alles wat ik koop behalve als het niet alleen voor mij is) - Kleedgeld (incl alles - schoonmaken in huis voor €4,- per uur (max 4 uur in de week) - spaargeld, wordt automatisch overgemaakt en kan ik als extra geld gebruiken voor bij m'n studie (zij betalen schoolgeld en boeken, maar dit geld is voor bijv. een computer of andere hulpmiddelen) Werk: - vakantie werk bij ikea (wordt ongeveer €300) of ik na de vakantie door ga met werken bij ikea weet ik nog niet. Ik wil iig wel een paar uur in de week blijven werken. - oppaswerk, heeeel soms Geld van oma: - spaargeld voor studie
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik ga ook minder werken..wordt alleen maar gek als ik daar 30 uur in de week werk. En met studie MOET ik zelfs minder gaan werken! Echt waar...soms wordt je echt duf van Appie Happie...hersens werken dan niet meer optimaal. Ben blij als het weer september is! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar wil eigelijk wel proberen mionimaal 13 uur te blijven werken wat kan zal ik moeten afwachten zoals ik al zeg ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
![]() Citaat:
en 13 uur veel? bij ons is het werk toch ontspanning en het lozen van agressie? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Als jij een Armstrong laat vervangen voor een amateurfietser, van mij alles best! ![]() Werk bij de AH is zweten, hernia krijgen en soms moe worden van enkele mensen, die denken alles beter te weten! Voor de rest is het NA het werk erg gezellig! Derde helft rulez zwaar! ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
en ligt er ook maar net aan of je een goede locatie+ruimte+ lage huur krijg... moet je erg veel geluk mee hebben maarja.. idd het is niet tegenaan te werken mijn saldo gaat langzaam maar zeker richting 0 euro ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() @MissBi@tch: Ik ben 21 (38 - 17). |
![]() |
|
|