![]() |
|
![]() |
http://forum.scholieren.com/showthre...threadid=94118
Soms heb ik gewoon iets nodig om even levensgevaarlijk kwaad te worden op iets/iemand/een groep; in dit geval alle anti-semitische figuren/nazi's'. Alsof het een soort van voldoening geeft om ergens zó kwaad over te zijn, dat je zowat de controle over jezelf verliest. Wie herkent dit? De laatste zin van mijn signature is dan ook *serieus* bedoeld. |
Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik ken t wel 1 beetje (dat Anti-Semitisch gedoe), komt ook door 1 paar ventjes bij mij op mn school (VSO). Die schrijven dus op sommige wc-deuren: 'Hitler is the greatest'. Nou dan ben je toch gestoord?? Ik bedoel: je weet toch echt wel waarvoor ie heeft gezorgd, niet alleen voor de joden maar ook voor de 'onvolmaakten'??
Die Antisemitisch gedoe hoort hier niet. Er moet weer begrip komen.... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar zie ook A&N. ![]() |
![]() |
|
![]() |
nee, dat boos worden daar doe ik niet aan mee. Ik vind het tamelijk nutteloos. Vooral als je boos bent op door iets wat in het verleden is gebeurt, ç mon niks meer aan te doen, leer ervan, hou je aggressie in toom. Dat is het beste lijkt mij.
Als je er al voor kiest om aggressief te worden dan kan je dat volgens mij het beste doen op rationele gronden en niet door emoties, of bedoel je dat niet?
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
meer dan dit loveforever | 231 | 28-04-2014 06:50 | |
Werk, Geld & Recht |
Werken bij de Landmacht TLO | 34 | 02-08-2005 23:06 | |
Psychologie |
Informatie "lospeuteren" zwaargaar | 68 | 05-03-2003 12:52 | |
Liefde & Relatie |
Zoenen met een zusje van een vriend Longshank | 40 | 16-12-2002 13:09 | |
De Kantine |
Als jullie 'kut-zin' hebben.. wat doe je.. LittleLucille | 63 | 08-08-2002 17:40 | |
Liefde & Relatie |
haar ouders doen moeilijk :S Black Rainbow | 26 | 20-05-2002 15:21 |