Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
arachnophobia is de meest geaccepteerde fobie hier binenn onze maatschappij.
toch is het erg vervelend, en vaak zelfs beangstigend. het is niet zo slecht hier hulp voor te zoeken. er zijn veel mensen die hieraan lijden... het is dus niet vreemd kus, wen
||
Citaat:
zelfbescherming :$ Je hebt wel therapie zooi ervoor (ertegen?), dan laten ze je eerst kijken naar een spin en later moet je hem over je hand laten lopen enzo. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
nou, ik hou er ook niet echt van, maar besef wel dat ze muggen eten enzo. scheelt jou weer in de jeuk en al. en probeer er gewoon aan te denken dat het MAAR beestjes zijn, die waarschijnlijk banger zijn voor jou dan jij voor hen. als je er een ziet, ga hem dan plagen. spinneweb kapot maken. doe alsof je de spinnenkoning bent ofzo. of mep er een weg met een tak of iets.
maar ik geloof niet dat je arachnophobia ooit kwijt raakt.
|
![]() ![]() die beestjes zijn echt waar veel banger voor jou als jij ooit voor hun kunt zijn, want ze kunnen je in princiepe helemaal niks doen. met die gedachte zit ik ook altijd ik was vroeger nog wel bang van spinnen maar dat is gewoon overgegaan ![]() je moet eens gewoon als je er 1 ziet hem rustig bekijken ofzo.... wat maakt een spin nou zoveel enger als een hond ? misschien dat je altijd bang bent dat op je kruipt ofzo... maar geloof mij die beestjes vluchten liever als ze jou zien. Gewoon omdat jij veel groter bent als hun, en ze kunnen je toch nooit wat aandoen. ik geloof dat veel van de angst aangeleerd word, kleine kinderen zijn namelijk echt niet bang voor een spin, die zijn alleen maar nieuwsgierig. Maar er wordt vaak gezegd tegen kleine kinderen die een spin aanraken: "SPin afblijven! vies!" enzo...... spinnen worden ook altijd met slechte dingen vergeleken...... omdat ze graag op donkere plaatsen zitten enzo.. ik denk dat je je er toch gewoon overheen moet kunnen zetten hoor ![]()
Laatst gewijzigd op 29-09-2003 om 17:21. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|