Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
het is een echte held, en wow ooh bij lowlands smeet ie zo'n oud casio keyboard het publiek in... echt gestoord
|
Verwijderd
|
Wat is schranz? T Raumschmiere is mega stoer, z'n nieuwe album zit in de bestelling.
hier te luisteren |
![]() |
||
Citaat:
je kan beter een beetje minimale, duistere of naar electro neigende en diepe shit luisteren als je t raumschmiere een held vind zal je dat veel meer aanspreken hij treed de 30ste ook nog op in amsterdam bij amsterdam dance event in paradiso ik ga gewoon naar doornroosje
|
try sven wittekend
chris liebing wil ook nog wel eens een schranz plaatje uitbrengen verder ken ik er niet zoveel uit me hoofd, me vriend heeft een hele zooi schranz platen (die ie overigens wil verkopen, liefhebbers ??) zal wel ff paar namen aan hem vragen voor je en schranz op ze tijd is gewoon heerlijk ![]() ![]() |
![]() |
|
hier een klein fragmentje van schranz
http://ice.endoria.net/zooi/01-_Laur...chnoparade.mp3 niet al te beste kwaliteit, en het is relatief nog rustige schranz ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Die Techno Tekno nordcore terror of hoe je het ook wilt noemen van hem is wel vet!
|
hellfish is zo'n held!
![]() ik vind harde techno mwoah... ik luister liever diepe of minimale of experimentele techno of een béétje harde techno... chris liebing, laurent ho en rush zijn absoluut geen favorieten van mij, eerder gezegd zelfs helemaal niet... harde techno... laatst had ik weer zo'n bui dat ik dacht van ja, oscar mulero heeft me toen geweldig vermaakt.. en wat betreft de ho's... oliver ho vind ik veel vetter dan laurent ho en oja dan nog dit als ik dan toch voor hard ga, dan ga ik liever meteen voor terror en teKno en al wat een beetje inde alternatieve sfeer zit want dat is echt zo lekker... hard...
|
ik vind terror nou niet per definitie harder als schranz....
terror vind ik eigenlijk helemaal niet zo hard, ik vind alleen de bpm irritant hoog liggen waardoor het IMO gewoon kut muziek is ![]() geef mij maar lekker Carl Cox ofzo ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
weetje hoeveel geld dat is? 110 gulden!! voor dat geld bezoek ik ofwel een heleboel kleine gezellige feestjes met interessante muziek en een leuke sfeer in nederland, ofwel een ietsje groter feest in het buitenland... omdat ze daar het altijd wél voor elkaar krijgen 'bekende' namen op een line up te zetten terwijl het kaartje maar weinig geld kost... maar dan had je nog geld nodig voor vervoer... 50 euro, doe niet zo raar man
|
![]() |
|
|