Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Dan begrijp ik volgens mij niet wat nu eigenlijk de vraag is. Als leraren weten dat er iets met een leerling aan de hand is, zullen ze er rekening mee houden, maar "anders gaan behandelen" klinkt meteen zo eng. En áls ze rekening met je houden, dat is toch wat je wil, dus wat is het probleem dan..
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Bij mij is dat ook gebeurt, ik wilde niet dan mensen het wisten, alleen m'n conrector en mentor. Maar ineens wisten al mijn leraren het, en dat lieten ze ook merken. Wanneer ik een tijdje afwezig was, kwamen ze op me af om te vragen of alles nu weer goed ging etc.. En in de les trokken ze me hier en daar voor. Ik vond het echt niet prettig, omdat de leraren mij zo anders behandelden dan de rest, viel ik heel erg buiten de klas... Maar ja, ik kon wel rustig buiten de klas werken enzo, ze gaven me wel oplossingen.
|
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
![]() Citaat:
Dat moeten ze juist NIET doen. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En dat voortrekken wilde ik ook niet, dat deden ze eigenlijk al door te vragen hoe het nu ging, het viel gewoon op... Mja, als ze het hadden geweten en me normaal hadden behandeld, was ik veel gelukkiger geweest, maar ja.. |
![]() |
||
Citaat:
![]() en dan maar hopen dat ze niet zo zijn als me vorige mentor.... ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Problemen met leraar thimoharte10 | 3 | 17-05-2013 22:17 | |
Psychologie |
Ik misbruik het forum even als persoonlijke Klaagmuur Verwijderd | 8 | 21-06-2012 17:20 | |
Studeren |
Hogeschool van Amsterdam MWD mijn ervaringen Easygoing83 | 1 | 13-12-2009 12:56 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Leraren pesten Yamyam | 27 | 23-08-2005 00:33 | |
Psychologie |
Problemen met mezelf, de wereld, studie en nog veel meer. SpaRood | 28 | 19-08-2004 02:11 | |
Psychologie |
brief... Fantôme | 88 | 13-05-2003 18:17 |