![]() |
||
Citaat:
Maar ik denk ook dat het komt door de snelle overgang van heel warm naar koud. Sommige mensen zijn daar nou eenmaal gevoeliger voor. Probeer eens rustig uit bad te komen; eerst op je knieën gaan zitten (met je kont op je voeten), daarna rechtop gaan zitten (op je knieën, kont omhoog) en dan pas te gaan staan. Zal vast al een hoop schelen denk ik ![]()
|
![]() |
ik denk ook dat het door de warmteovergang komt.. de de lucht in een badkamer zal zelden boven de 30 graden uitkomen denk ik, en terwijl je poriën helemaal openstaan voor warmteuitwisseling moeten ze ineens koude lucht happen.. da's nie leuk
![]()
||
Citaat:
![]() En een iets verhoogde hartslag, oké. Maar ik haal nog geen 120 na 100 meter sprinten! En dit is terwijl ik net heerlijk ontspannen lag, in een bad waarvan het water ook al afgekoelt is want ik lig er meestal 3 kwartier tot een uur in. ZO heel warm is dat water niet meer, ik ga er vaak uit omdat ik het koud begin te krijgen.
Laatst gewijzigd op 25-09-2003 om 09:00. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
|