Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
*omhelst*
dankzij dit soort posts kom ik misschien ooooit nog over mn 5 jaar oude crushje heen die zich sporadisch weer laat zien...maar er altijd toch wel is ![]() ![]() tuurlijk heb jij n fantasiebeeld van haar! En dat fantasiebeeld moet je aan alle kanten bijstellen.....maar ze moet het sexen denk ik even 'leren' en dat kun jij haar vast wel.....en als t echt nie beter wordt kun je daar nog even over nadenken... en wat is n lelijk lichaam vergeleken bij n super innerlijk? kijk t nog even aan zou ik zeggen ![]()
|
Verwijderd
|
Ik kan me niet voorstellen dat ik na 6 jaar nog niet zou weten of hij een leuk lichaam heeft, kleding of niet. En bovendien, als je verliefd bent, vind je hem mooi ongeacht of zijn lichaam nou wel je algemene smaak is of niet (als ik verliefd ben, vind ik magere latten net zo leuk als breedgeschouderde jongemannen, hoor).
Ik kan me alleen niet voorstellen dat ik 6 jaar lang verliefd zou zijn op dezelfde persoon. Bijna 3 jaar, ja. 6 jaar? Nooit. |
![]() |
|
Ik kan me voorstellen dat die persoon bij die ander weggaat, omdat hij/zij kennelijk niet langer verliefd is op die ander. Ik kan me ook wel enigszins voorstellen dat diegene toch doorgaat met de relatie, en aan de tekortkomingen probeert te werken.
Overigens ben ik zelf acht jaar verliefd op een dame die deze liefde helaas niet beantwoordt. Beetje jammer, maar helaas.
|
6 jaar is lang!
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Stellingen suzana | 2 | 11-05-2008 15:39 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
stellingen gothicje | 1 | 25-06-2007 10:49 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Plan strafbaar stellen Holocaust-ontkenning wint steun Relief | 115 | 19-02-2007 10:47 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
[STELLING] De nadelen van een verzorgingsstaat zijn groter dan de voordelen. Verwijderd | 110 | 21-09-2006 00:04 | |
Liefde & Relatie |
hoe stel je je op Verwijderd | 22 | 16-08-2002 00:27 | |
Verhalen & Gedichten |
Stel.. gedichtje ove reen gebeurtenis van laatst.. :( Joyce-b | 7 | 07-01-2002 21:46 |