Advertentie | |
|
![]() |
|
Nou Camp ben ik ook geweest.
Rondleiding met een heleboel genuil over Cruyff enzo.... Ben overigens ook nog naar FC Barcelona - Parma geweest, maar ik vond het zicht een beetje beperkt. Allemaal een beetje te massaal. Engelse stadions blijven mooi! Anfield Road was geweldig! Liverpool - West Ham United was, ondanks de 2-1, geweldig! Het stadion van Arsenal blijft inderdaad ook wel mooi en ook het stadion van West Ham zelf blijft de moeite waard. Maar geef mij toch maar de Adelaarshorst.... Daar heb ik toch het meeste meegemaakt. |
![]() |
|
Vanuit de bus zit je ook heel dicht op de woningen van elke stoere, middelvinger opstekende en brandblusser op vangende Groninger.....
Oosterpark ligt overigens wel iets te ver van het centrum vandaan. Voor de rest ben ik het met je eens, dat het wel een lekker ouderwets stadion is. Ook het park achter het stadion ligt er altijd mooi bij. Beetje zonde van het traangas alleen..... |
![]() |
||
Citaat:
Nu zul je denken omdat ik voor FC Groningen ben dat ik daarom zo doe maar dat is niet waar. Maar de Arena (UFO) is wel zo gruwlijk lelijk van binnen zijn de stoeltjes (de kleur) erg lelijk en van buiten is het net een blok beton.
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
|