Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
[edit] Ik heb even op http://www.schiphol.nl/ gekeken. Het goedkoopste ticket daar, als je op 15 juli vertrekt, en 6 augustus terug komt (vrij hoogseizoen-achtig), is €890,- met Martinair. [/edit] Laatst gewijzigd op 26-09-2003 om 21:20. |
![]() |
|
![]() |
naja, zoals ik al zei heb ik zelf ook al veel gekeken,
maar het is indd altijd rond de 900,- euro ![]() Maja het was het proberen waard, en zoals het er nu uitziet, boek ik denk ik in Oktober/November,....dat is toch nog ruim op tijd lijkt mij,....of nie? En met die chartervluchten,...daar had ik eerst helemaal nie voor gekeken (had ik ook helemaal nie aangedacht) Maar dat moet ik dan indd. maar 's informeren bij het reisbureau, want het boeit me dit keer dan ook echt nie hoe ik vlieg (van mijn part via zuid-afrika ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Denk trouwens niet dat een chartervlucht je veel goedkoper kan laten gaan hoor...Maar ja, probeer maar eens bij t reisbureau. Tickets zijn vaker wel goedkoper in combinatie met een verblijf daar. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
nee de belasting zat er meestal dan al bij, maja het zou gewoon 'fijn' zijn als ik onder de 1000 Euro kan blijven, en tja een verblijfplaats daar,...je bedoelt dat ik dan ook al voor een hotel moet kijken ofzo?? Want dat wou ik pas op het einde doen ofzo,... ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
Philip Glass komt met zijn ensemble bloodyb | 47 | 22-08-2016 23:47 | |
De Kantine |
Ik heb een gloednieuw idee: laten we het eens over saai hebben #1812 Verwijderd | 500 | 10-04-2013 21:11 | |
Werk, Geld & Recht |
Wat koop jij online? GrazyDog | 43 | 06-07-2007 21:36 | |
De Kantine |
naar welke pretparken ben jij geweest tornedorush | 99 | 01-02-2004 11:36 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
NS maakt kaartjes aan loket duurder Verwijderd | 38 | 12-01-2004 10:02 |