Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-09-2003, 16:04
-bambi-
-bambi- is offline
Ik zit nu net op een nieuwe school waar ik een hele leuke jongen ben tegen gekomen, hij heeft al laten blijken dat hij mij ook wel ziet zitten maar ik heb nooit met hem gesproken ofzo.
Hoe kom ik in kontakt met hem? Ik bedoel.. wat moet ik zeggen om een gesprek aan te knopen zeg maar en dan bedoel ik niet een of andere vage openingszin.

Hope anybody can help me
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-09-2003, 16:06
Last Resort
Last Resort is offline
probeer via via zn msn te krijgen, contact leggen gaat altijd makkelijker vanachter je toetsenbordje
Oud 23-09-2003, 16:08
Punkygirl
Punkygirl is offline
idd, msn heeft mij ook geholpen en je kan veel beter flirten enzow

suc6
Oud 23-09-2003, 16:15
*sunrise1986*
*sunrise1986* is offline
Als je net op een nieuwe school zit dan kan je makkelijk nog wat vragen waar je de administratie/ die leraar / een lokaal etc is.. En dan gelijk een praatje maken over school, dat je nieuw bent blabla en dan loopt het gesprek vanzelf..

Alhoewel dit zou ik zelf nooit durven

Anders proberen aan zijn telnr. proberen te komen en dan sms-en of msn dat is helemaal makkelijk...
Met citaat reageren
Oud 23-09-2003, 16:18
Sade
Sade is offline
Hoe heeft hij laten blijken dat hij je wel leuk vind, als je hem nog nooit gesproken hebt? Want dan is het een goed idee om op dezelfde manier hem te laten merken dat je hem wel leuk vind.
Oud 23-09-2003, 16:34
-bambi-
-bambi- is offline
Citaat:
Last Resort schreef op 23-09-2003 @ 17:06:
probeer via via zn msn te krijgen, contact leggen gaat altijd makkelijker vanachter je toetsenbordje
Het probleem is dus dat ik op die nieuwe school weinig mensen ken, zowiso ken ik geen mensen die HEM kennen
En zelf zijn mail vragen? Hmmz.. dat is mij iets te eng
Met citaat reageren
Oud 23-09-2003, 16:36
-bambi-
-bambi- is offline
Citaat:
GND86 schreef op 23-09-2003 @ 17:18:
Hoe heeft hij laten blijken dat hij je wel leuk vind, als je hem nog nooit gesproken hebt? Want dan is het een goed idee om op dezelfde manier hem te laten merken dat je hem wel leuk vind.
Ik kwam hem tegen op de gang en toen zei hij dat hij me heel mooi vond, en ik heb wel oogkontakt met hem zegmaar...
Maar we praten niet tegen elkaar
Met citaat reageren
Oud 23-09-2003, 16:59
Last Resort
Last Resort is offline
Citaat:
-bambi- schreef op 23-09-2003 @ 17:36:
Ik kwam hem tegen op de gang en toen zei hij dat hij me heel mooi vond, en ik heb wel oogkontakt met hem zegmaar...
Maar we praten niet tegen elkaar

hm, op die manier, dan heb je ook dikke kans dat hij het als grapje bedoelde, om even stoer te doen tegenover zn vrienden......
Oud 25-09-2003, 15:10
-bambi-
-bambi- is offline
Citaat:
Last Resort schreef op 23-09-2003 @ 17:59:
hm, op die manier, dan heb je ook dikke kans dat hij het als grapje bedoelde, om even stoer te doen tegenover zn vrienden......
Er was verder niemand in de gang dus dat lijkt mij niet,
Ik heb ook echt het gevoel dat hij mij wel leuk vind (nee ik ben niet arrogant maar soms voel je dat gewoon een beetje aan ofzo )
En ik ben dus echt van plan om op hem af te stappen en gewoon een gesprek aan te knopen maarja... wat zeg je tegen iemand die je helemaal niet kent???
Met citaat reageren
Oud 25-09-2003, 18:12
Verwijderd
Citaat:
-bambi- schreef op 25-09-2003 @ 16:10:
Er was verder niemand in de gang dus dat lijkt mij niet,
Ik heb ook echt het gevoel dat hij mij wel leuk vind (nee ik ben niet arrogant maar soms voel je dat gewoon een beetje aan ofzo )
En ik ben dus echt van plan om op hem af te stappen en gewoon een gesprek aan te knopen maarja... wat zeg je tegen iemand die je helemaal niet kent???
Vraag gewoon waar hij les heeft etc. Als je IETS gezegd hebt, gaat het meteen veel makkelijker
Met citaat reageren
Oud 25-09-2003, 18:40
godroeptu
godroeptu is offline
Hmm... hem aan kijken.. diep in zijn ogen.. niet weg kijken en volhouden dan op een gegeven moment lach je.... wie weet dan een gesprekje?
Reageren

Regels voor berichten