Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-09-2003, 20:32
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Als ik hem 1 dag niet zie, voel ik me down, als ik geen smsje van hem krijg, voel ik me en als hij dan ook nog niet online is voordat ik ga slapen, zit ik de hele tijd op hem te wachten!

School is een hel, omdat hij er dan niet is, in de stad met een vriendin kan ik mijn gedachten er niet bijhouden, want die zijn alleen bij hem! Als ik bij hem ben, kan ik pas mezelf zijn en voel ik me goed, als hij er niet is, lijkt me leven zo ontzettend leeg geworden!

Het is niet dat ik niks meer met vriendinnen (wil) doe-n, want dat doe ik wel, maar ik voel me zo ontzetten leeg als hij er niet is, of niks van zich laat horen, misschien beetje vaag, maar herkenning of tips?

Alvast bedankt!
Oud 17-09-2003, 20:36
Fade of Light
Fade of Light is offline
de enige tip is, iets wat je zelf al doorhebt: doe er iets aan, dit is niet goed.
Met citaat reageren
Oud 17-09-2003, 20:39
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Dat ik er aan moet werken, had ik zelf ook al door, maar waar moet ik in godsnaam beginnen?
Oud 17-09-2003, 20:40
Verwijderd
'k had het ook in het begin, nu soms nog wel eens.. gaat vanzelf weg

bij mij dan
Met citaat reageren
Oud 17-09-2003, 20:41
Maddan
Maddan is offline
ik had hetzelfde met mijn vriendin.. ze ging voor alles..

geloof mij.. ga andere dingen doen.. het leven gaat niet om je vriend.. als je zo blijft, ga je je als het ooit uit gaat net zo voelen als dat ik me vandaag voel..
Oud 17-09-2003, 20:41
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Mhh, ik heb t gevoel dat t alsmaar erger wordt, alsof ik afhankelijk word van hem en dat was eerder helemaal niet zo...
Oud 17-09-2003, 20:44
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Citaat:
Maddan schreef op 17-09-2003 @ 21:41:

als je zo blijft, ga je je als het ooit uit gaat net zo voelen als dat ik me vandaag voel..
I know, las net je topic (}) Vind t echt heel rot voor je!

Ik ben ook heel bang dat het uit gaat, is verder geen reden voor, maar jij zag het ook niet echt aankomen, ik kan hem over een tijdje gewoon kwijt zijn en die gedachte maakt me nog meer Zo voelen
Oud 17-09-2003, 20:54
Verwijderd
hm echt gezond is het niet

ik kan me er wel iets bij voorstellen maar je moet denk ik echt oppassen dat je niet afhankelijk van hem wordt. Het is leuk dat je een vriend hebt en geniet van de momenten samen, maar je bent zelf ook nog iemand, 1 persoon...

Mijn vriend is nu een week op vakantie zonder mij en ik vind die adempauze eigenlijk wel ok. Gewoon even bezinnen, nadenken, van mezelf genieten en dingen duidelijk krijgen...

Maar ik mis hem wel met de dag meer

Als je je zo vastklampt kan het idd verkeerd lopen en dat zou toch zonde zijn...je kunt toch ook leuke dingen doen zonder hem? (ok het klinkt nu alsof ik je niet begrijp maar ik snap het eigenlijk wel...ik wil je alleen waarschuwen....)

Waar je moet beginnen? Tsja...

Plan eens wat dingen voor jezelf. Leuke dingen. Neem een hobby

Heb je ook nog andere vrienden? Spreek daar dan mee af en doe leuke dingen zonder je vriend...

Echt belangrijk. Ik heb zelf namelijk mijn beste vriendin verloren doordat ze niet inzag dat ze mij ook nog aandacht moest geven en niet alleen haar vriend...

Kortom, er is ook een leven zonder je vriend. Een leuk leven zelfs. En als je hem altijd zou zien, ga je misschien minder genieten? Nu worden de momenten met hem extra bijzonder
Met citaat reageren
Oud 18-09-2003, 01:28
infamous
infamous is offline
hmmm....

diagnose: je bent verliefd!

Oud 18-09-2003, 15:30
WB_Oud
WB_Oud is offline
Ik heb morgen een half jaar met mijn vriendin, en nog steeds denk ik een groot deel/het grootste deel van de dag aan haar... En ik herken de signalen, veel kijken naar mailtjes en wachten op sms'jes en dergelijke
Met citaat reageren
Oud 18-09-2003, 15:59
Slettelina *
Slettelina * is offline
Citaat:
StefanLovertje schreef op 17-09-2003 @ 21:40:
'k had het ook in het begin, nu soms nog wel eens.. gaat vanzelf weg

bij mij dan
Bij mij ook.. Maar gelukkig zie ik hem bijna elke dag.. Heb het nog wel vaak als ik hem lang niet gezien heb.
Oud 18-09-2003, 16:01
Soezen
Soezen is offline
Dit heb ik ook heel sterk gehad. Ik werd echt bang als ik eraan dacht dat het ooit over kon gaan. Werd wel gek. Ik had precies die symptonen die jij beschrijft, maar ben er nu redelijk vanaf. Ik vind het fijn om hem even niet te zien, en tijd voor mezelf te hebben. Bij mij kwam dat helemaal vanzelf. Ik schrok er ook wel van, maar eigenlijk is het helemaal zo slecht nog niet. Misschien moet je maar gewoon even afwachten..
Met citaat reageren
Oud 18-09-2003, 16:47
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Citaat:
Sjoe schreef op 18-09-2003 @ 17:01:
Misschien moet je maar gewoon even afwachten..
Misschien wel, ik ben iig blij dat ik niet de enige ben die wacht op mail/smsjes of dat hij online komt, nu wacht ik alweer, terwijl ik hem vanmiddag nog gezien heb...

Het rare is een beetje dat t bij jou Sjoe en bij StefanLovertje het gevoel van mij eerst kwam en toen dat 't ook fijn werd om alleen te zijn, ik heb t juist andersom...
In het begin vond ik 't heerlijk een dagje voor mezelf, nu irriteert 't me meer...
Oud 18-09-2003, 16:49
Optima
Optima is offline
je kunt je ook POSITIEF laten inspireren door zijn afwezigheid. Dus hem toch de hele tijd in je gedachten houden maar iets creeren. Bijvoorbeeld aan school iets doen; omdat hij dan trots op je zou zijn, en omdat je het anders in moet halen en hem dan weer niet ziet.

Vervul je door de gedachte aan hem, laat het je niet ' beperken' maar juist ' sterken' dat hij er IS.
Oud 18-09-2003, 16:52
Verwijderd
Hoe herkenbaar! Ik had dat ook. Het is nu wel minder. Maar af en toe heb ik ook van die weken dat ik hem gewoon erger/meer nodig heb dan normaal. Dat merk ik heel erg goed. Net als deze week. Ik word echt helemaal gek en denk constant aan m. Vandaag hebben we 8 maanden en hij belde me vanochtend. HEERLIJK!
Maar volgende week is t weer wat minder.
Smacht echt naar morgen, want dan zie ik m weer. Zo'n zin in!
Naja,
succes.

Weet dat t beetje nutteloze reply is, maar herken t. dat wou ik ffies vertellen.
Dikke kus,
Ilona
Met citaat reageren
Oud 18-09-2003, 17:03
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 18-09-2003 @ 17:52:
maar herken t. dat wou ik ffies vertellen.
Dankje, is lief van je Nog gefeliciteerd met jullie 8 maanden!Wij gaan onze 4 tegemoet!
Oud 18-09-2003, 17:09
Verwijderd
Ik ben blij dat ik je vriend niet ben.
Met citaat reageren
Oud 18-09-2003, 17:09
FOOIJDONK
FOOIJDONK is offline
ik snap zoiets totaal niet!!

dit is tog totaal niet gezond!!

mijn advies maak het uit!!!

FOOIJDONK

ps. lief zijnn
Oud 18-09-2003, 17:19
Verwijderd
Je bent al afhankelijk van hem, denk ik.

Ik weet niet wat je er precies tegen kunt doen. Ik probeer altijd heel hard te onthouden dat ik net zo goed zonder hem kan als dat ik met hem kan en dat ik hem absoluut niet nodig heb, ik ben een individueel persoon die voor zichzelf kan zorgen. Zorg dat je dit ervaart, doe dingen waarin je op niemand anders dan jezelf kunt rekenen zodat je merkt dat je aan jezelf genoeg hebt.

Geef er niet aan toe. Je hebt altijd zelf nog de macht over jezelf en behou die ook.

Wat je nu doet is bezitterig en controlerend gedrag. Je kan hoe dan ook niet voorspellen of het ooit uit zal gaan, accepteer dat de mogelijkheid er is en geniet van wat je nu hebt. Met dit gedrag zul je het alleen maar kapot maken.
Met citaat reageren
Oud 18-09-2003, 19:35
Luna
Luna is offline
Ik herken dit wel een beetje maar het is niet zo heel sterk bij mij.
Ik denk wel heel veel aan hem en wil ook veel bij hem zijn maar ik kan me nog wel op andere dingen concentreren. Soms heb ik even een moment van 'zwakte' dat ik denk dat ik afhankelijk van hem ben en dan raak ik helemaal in paniek. Ik wil dat niet maar wil hem ook niet kwijt.
Ik denk dat als je iets langer met elkaar hebt het wel wat minder wordt, dan ben je wat zekerder van jezelf en van 'jullie' en dan kun je je ook weer wat meer op andere dingen concentreren, zoals vriendinnen. Ik zou hem in ieder geval niet steeds bellen/smsen enz. want dat kan heel bezitterig overkomen voor hem. Ik weet verder niet hoe hij is maar ik zou het niet fijn vinden.
Oud 18-09-2003, 21:01
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Citaat:
vizz schreef op 18-09-2003 @ 20:35:
Ik zou hem in ieder geval niet steeds bellen/smsen enz. want dat kan heel bezitterig overkomen voor hem. Ik weet verder niet hoe hij is maar ik zou het niet fijn vinden.
Nee, ik heb niet t gevoel dat ik teveel bel, nu mijn btg al bijna weer op is, doe ik dit ook bijna nooit, en meestal een smsje/mail voor t slapen, als ik hem niet gesproken heb, meer niet.
Maar als ik de volgende dag dan wakker word en ik heb geen smsje (of mail) terug heb word ik beetje sad
Oud 18-09-2003, 21:12
bLoeSeMs
bLoeSeMs is offline
ik heb nu 8 maadnen en 4 dagen ..
ik heb t eigenlijk nog steeds... .een weekje geleden kon ik niet meer zonder m...
en eigenlijk tot gister heb ik gedacht dat hij me niet meer wilde..als hij niet enthousiast genoeg reageerde....had ik zo iets van... 'oneej' ik probeerde hem een beetje naar me toe te trekken.
aangezien ik een persoon ben die erg veel bevestiging nodig heb! ( ben namelijk continue bang dat hij iemand tegen komt die leuker, slimmer en knapper is dan ik! , err nare gewoonte ma ja)
maar ik heb dus ook last van die gewoonten

in mei gingen we naar de ardennen. Hij zit op mavo dus hij ging naar een kamp 5 km verderop...we mochte niet naar elkaar toe... ik werd helemaal gek..na een dag lag ik al huilend in bed. Na twee dagen be nik dan ook samen met een vriend ( die zijn vriendin ook op de mavo heeft) naar hem toe gegaan

dat was eignelijk beetje nutteloos.. maar wel leuk om te vertelle

wat ik wil zeggen : ik heb het zelfde..maar ben me er nu meer van bewust en probeer me minder zorgen over hem te maken en meer te genieten van mijn andere vrienden want die willen natuurlijk een vriendin die een beetje interesse toont!!!!!!!!!!!
Met citaat reageren
Oud 21-09-2003, 13:32
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Godverdomme, het leven zuigt echt wel zonder hem!
Ik verveel me dood, voel me niet lekker en mis hem zo verschrikkelijk!!
Oud 21-09-2003, 15:54
ammiebammie
ammiebammie is offline
Whaaaa...ik heb precies hetzelfde probleem als jij! Ik ben ook helemaal gek op een jongen..en word helemaal gek als hij niet op msn is of als hij niet reageerd op mijn smsjes...
Maar ik besef me wel dat ik misschien wel teveel van hem vraag....ik heb het hem gevraagd en hij zei dat ik inderdaad maar iets rustiger aan moet doen..iets wat ik supermoeilijk vind! Want het word iedere dag erger..en ik kan het ook niet als hij me af en toe mee uit blijft vragen..
Mijn advies aan jou is: Probeer jezelf wijs te maken dat ie je onwijs irritant vind en zich aan je ergert... (dat probeer ik)...blijf er wel voor zorgen dat je positief tegen jezelf aan blijft kijken!! Maar probeer zoveel mogelijk aan andere dingen te denken..en ga inderdaad eens andere dingen doen..zoek een andere hobby dan aan hem denken!!
Oud 21-09-2003, 16:08
Some
Some is offline
hmmmm zoiets herken ik wel. Ik wil altijd me vriendin spreken anders is me dag niet compleet zo voelt het. Ook w8 ik altijd op de de computer of ze nog komt terwijl ze soms dan niet meer komt. Dan wordt ik een beetje saggo. Ze heeft zelf ook gezegd dat mijn leven teveel van haar af hangt en dat moet ik niet doen. Ik moet ook een eigen leven leiden. Overigens zeg ik me vriendin maar het is sinds vrijdag me ex. Nu kijken hoe het gaat want we willen elkaar allebei terug maar nu nog ff niet maar dat terzijde.
Houd contact met je vrienden, die heb je altijd nodig! Dalijk is het uit met je lover en heb je hun ook niet meer.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-09-2003, 16:33
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Citaat:
Some schreef op 21-09-2003 @ 17:08:
hmmmm zoiets herken ik wel. Ik wil altijd me vriendin spreken anders is me dag niet compleet zo voelt het. Ook w8 ik altijd op de de computer of ze nog komt terwijl ze soms dan niet meer komt. Dan wordt ik een beetje saggo. Ze heeft zelf ook gezegd dat mijn leven teveel van haar af hangt en dat moet ik niet doen. Ik moet ook een eigen leven leiden. Overigens zeg ik me vriendin maar het is sinds vrijdag me ex. Nu kijken hoe het gaat want we willen elkaar allebei terug maar nu nog ff niet maar dat terzijde.
Houd contact met je vrienden, die heb je altijd nodig! Dalijk is het uit met je lover en heb je hun ook niet meer.
Allebei bedankt voor jullie reacties!

@ammiebammie, heb je iets met deze jongen of is het geen verkering, maar gewoon een vriend waar je stapel op bent?
Ik heb dit dus met mijn vriend en ik heb niet t gevoel dat hij gek van me wordt of dat ik rustiger aan moet doen.Hoe kan dat ook als hij me soms wel smst of wel online komt? Ik moet hem van mezelf gewoon elke dag genoeg gesproken hebben, anders ben ik net als Some hartstikke chaggo!

Ik ben niet bang dat ik mijn vrienden kwijt raak, 2 meiden hebben zelf een lover en die zie ik hierdoor ook bijna niet, dus die laten mij meer vallen Via msn is het contact wel goed en als ik minjn vrienden zie ook wel. Kijk, nu is hij voetbal aan het kijken en ik voel me de hele dag al zo giga leeg en dan spreek ik hem ook nog niet, of hij is niet bij me... Ik wil dan zo graag dat hij bij me is, maar hij kan onmogelijk elke minuut van de dag bij me zijn...
Oud 21-09-2003, 16:59
Some
Some is offline
Hij heeft ook nog een leven he, en dat moet jij ook hebben. Ik weet wel wat je voelt hoor dat heb ik dus ook, alleen iets minder erg denk ik dan jou. Je moet niet zo van hem afhangen want hij houdt heus wel van je hij denkt heus wel aan je maar misschien houdt hij niet van msn'en of heel de tijd sms'en. Of heeft hij geen geld ervoor???? Daar ligt het bij me vriendin een beetje bij.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2003, 18:03
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Citaat:
Some schreef op 21-09-2003 @ 17:59:
Of heeft hij geen geld ervoor???? Daar ligt het bij me vriendin een beetje bij.
Nou, hij heeft al een hele tijd geen btg meer maar smst me nu met de mobiel van zijn zus, maar dat is t probleem niet en hij houd wel van msn-en
Oud 21-09-2003, 18:55
Verwijderd
Ik had zoiets met mijn ex, ik was stapel op hem, liet dat niet goed blijken maar van binnen was ik echt over-de-hoop-in-de-war-stapel-verlief. Wel leuk hoor... maar als het over gaat laat dat nou niet bepaald veel goeds achter. In het begin had ik het met mijn vriend ook een beetje, nu is dit over... je moet gewoon je eigen leven houden. Als hij zegt dat hij gaat bellen niet de hele avodn thuis gaan zitten omdat hij bellen gaat... gewoon weggaan en als je dan om 9 uur thuisbent ofzo en hij belde vroeger dan bel je nem terug... zulk soort dingen.
NIet verslaafd zijn aan msn of wanhopig raken al s hij niet binnen een uur replyed op je sms... hij heeft een famillie, vrienden... school en een leven. En jij ook, en natuurlijk loopt dat niet altijd op 1 lijn dus als je hem eens een dag niet spreekt betekent dat heus niet dat hij minder om je geeft... gewoon dat je beiden bezig was... en mekaar gewoon mist.
Ga leuke dingen doen, laat hem niet constant door je hoofd spoken want dat is nu niet bepaald gezond.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2003, 22:51
Stevill
Stevill is offline
'k weet hoe het voelt, op het moment zelf ook last van ik zie dr bijna elk weekend en in de vakantie nog meer gezien, elke keer afscheid nemen (gezien ze elders woont) is vaak kloten en kan ook zwaar zijn.
Hoe makkelijk je dr ook over denkt ach binnen 5 dagen zie ik dr weer, gelukkig zit ik nu op school en heb ik het vrij druk door de weeks met van alles anders zou ik echt flippen, bellen en sms-en doe ik elke dag.
Dit deed ik vroeger nooit maar nu ben ik echt in love.
Oud 23-09-2003, 07:33
GeWoon_ChArLeNe
GeWoon_ChArLeNe is offline
Heb hier ook last van gehad ja
Met citaat reageren
Oud 23-09-2003, 13:34
supersoaker3
supersoaker3 is offline
Ik ken het gevoel van verslaafdheid! Bij mij ging het over, na mate van tijd.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2003, 13:40
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Ik ben erg blij met de herkenning die ik van sommigen van jullie krijg!
Ik zal een stuk uit mijn online dagboek kopieren;

---------------------
De hele dag heb ik me doodverveelt en ik voelde me zo leeg!Ja, Abdu is er weer niet he? zei ik tegen mezelf.
Abdu ziet het niet als een probleem en vind het lief, ik zie het wel als probleem.
Niet altijd hoor, want zoals vandaag red ik me heus wel zonder hem (al zag ik hem 1000 maal liever in dat ene tussenuur) maar als ik (zoals dit weekend) alleen ben en niks te doen heb, ishet alsof hij bij me MOET zijn en dat kan natuurlijk niet want hij heeft ook nog zijn eigen leven en die wil ik ook helemaal niet van hem afpakken, maar toen hij zondagavond bij me was, was het zo duidelijk voor mij!
Het lijkt net alsof Abdu mijn medicijn is voor mijn depri zijn en dat voelt gewoon niet goed/gezond meer

Net als nu, is hij niet online en hoe langer ik op hem wacht, hoe slechter ik me ga voelen!Het is gewoon niet leuk meer.
Als ik hem zie voel ik me zo goed, vergeet ik de oersaai middag en licht de hele wereld aan mijn voeten lijkt t wel, maar als hij er dan niet is, niet smst, niet online komt, is Suus 0,0

Plzz, zeg dat ik niet de enige ben hierin!
Ik moet er echt bijna van huilen
Ik wil weer Suus zijn en geen Suus die alleen Suus is als haar vriendje er is -----------------------

Dit schreef ik maandag avond en toen kwam hij onverwachts langs, hij vraagt dan naar mij hoe mijn dag was.
Iets wat ik nog maar bij weinig mensen kwijt kan...
Veel vriendinnen heb ik niet en degene die ik heb, hebben ook niet zo gek veel tijd voor mij, hij heeft dit wel, maakt me aan hety lachen, geeft me aandacht enz.

Ik denk dat het ook heel veel ermee te maken heeft dat ik niet graag alleen meer ben, maar iemand om me heen moet hebben!
Zondag was ik dus de hele dag alleen en als ik hem dan zie, voel ik me pas weer goed...
Oud 23-09-2003, 14:18
rsieswerda
rsieswerda is offline
ligt dat ook niet een btje aan jezelf dat je niet zoveel vriendinnen meer hebt en dat degene die je nog hebt niet zoveel aandacht meer aan je besteden???? Als je nou wat meer met hun zou willen omgaan zullen hun ook meer met jou omgaan. Je moet inzien dat ze niet alleen met je willen omgaan als ze 2e keus zijn... lijkt mij....
Oud 23-09-2003, 14:19
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Citaat:
rsieswerda schreef op 23-09-2003 @ 15:18:
ligt dat ook niet een btje aan jezelf dat je niet zoveel vriendinnen meer hebt en dat degene die je nog hebt niet zoveel aandacht meer aan je besteden???? Als je nou wat meer met hun zou willen omgaan zullen hun ook meer met jou omgaan. Je moet inzien dat ze niet alleen met je willen omgaan als ze 2e keus zijn... lijkt mij....
Oke, heb je gelijk in, maar wat kan ik er aan doen dat de helft ook een vriend heeft, andere vriendinnen en werken?
Oud 23-09-2003, 14:21
rsieswerda
rsieswerda is offline
tsjah, dat weet ik verder ook niet. Tijd maken misschien samen, spreek is wat af, ga wat drinken met een paar vriendinnen...
Oud 23-09-2003, 14:23
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Citaat:
rsieswerda schreef op 23-09-2003 @ 15:21:
tsjah, dat weet ik verder ook niet. Tijd maken misschien samen, spreek is wat af, ga wat drinken met een paar vriendinnen...
Dat doe ik ook wel, er zijn 2 meiden die me nog wel vaak willen zien en dat vind ik wel fijn, nja eigenlijk 3, maar zij (mijn beste vriendin) heeft nu een vriend en dat gaat ook heel goed, dus hem ziet ze liever als mij...
Oud 23-09-2003, 15:51
Punkygirl
Punkygirl is offline
hmm herkenning.

Mn vriend en ik hebben dit beide..
Als we elkaar 1 dag niet hebben gezien voelen we ons klote.
Ik moet elke dag hem gewoon even zien en als ie weg is mis ik hem gelijk ontzettend erg.. en het is niet odmat we net wat hebben, we hebben vrijdag 10 maanden.
Oud 25-09-2003, 14:21
lonsdale-nl
lonsdale-nl is offline
Citaat:
Blueeyez03 schreef op 17-09-2003 @ 21:44:
I know, las net je topic (}) Vind t echt heel rot voor je!

Ik ben ook heel bang dat het uit gaat, is verder geen reden voor, maar jij zag het ook niet echt aankomen, ik kan hem over een tijdje gewoon kwijt zijn en die gedachte maakt me nog meer Zo voelen
eeyy meis, neem echt maar meer afstand van hem, bij mij is het ook zo geweest, toen is het ook uitgegaan. na een weekie na denken was ik wel weer bij hem terug, nu laat ik hem vrijer en zitte we al weer op 10 maandjes. maar sterkte

><><>< H4L ><><><
Oud 25-09-2003, 14:41
koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
hey
ik weet een ding en dat is dat het op deze manier niet fijn is om verliefd te zijn...
Zeg het eens tegen hem...misschien lucht dat al een heel stuk op!
En wordt blij als je een smsje krijgt en niet andersom dat je down raakt als je geen smsje krijgt.

Het is in ieder geval niet zijn fout. Probeer te genieten van het veriefd zijn...

zwijmel, droom, vlieg en wees alsjeblieft op en top happy

succes en het lukt je wel!
Oud 27-09-2003, 09:16
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Citaat:
koekiemonstertje schreef op 25-09-2003 @ 15:41:
hey
ik weet een ding en dat is dat het op deze manier niet fijn is om verliefd te zijn...
Zeg het eens tegen hem...misschien lucht dat al een heel stuk op!
En wordt blij als je een smsje krijgt en niet andersom dat je down raakt als je geen smsje krijgt.

Het is in ieder geval niet zijn fout. Probeer te genieten van het veriefd zijn...

zwijmel, droom, vlieg en wees alsjeblieft op en top happy

succes en het lukt je wel!
We hebben er al ove rgepraat en hij leest dit ook want hij heeft zich ook aangemeld op t forum, dus hij weet dat ik ermee zit.
Ik weet dat het niet zijn fout is, hij kan er niks aan doen, dat ben ik.Ik ben ook heel happy met um, juist heel erg, maar soms te happy, snap je? Ik wil alleen nog maar bij hem zijn en niet bij vriendinnen
Reageren

Regels voor berichten