Advertentie | |
|
![]() |
|
als ik alleen ben (paar weken terug aang ouders en broeder op vakantie waren) kook ik niet maar haal ik wel wat..keus genoeg als je in een redelijk dorp of een redelijke stad woont. en ik had wanneer ik honger kreeg. normaal gesproken eten we hier thuis gezamenlijk. vind ik wel zo gezellig
![]()
|
Vind het juist vervelender om met andere mensen
te eten, voel me zo 'bekeken', ben bang om in andermans ogen een vreetzak te zijn ed. Maar het hangt ook wel van de andere perso(o)n(en) af, met m'n vriend en andere goede vrienden valt het wel mee. ![]() Met andere mensen erbij eet ik wel meer, oa doordat ze me pushen (soms), en doordat we dan meer praten ed, en ik er minder bij nadenk. ![]() Eten is wel een sociale gebeurtenis denk ik, het hoort er gewoon bij, en is heel moeilijk te ontwijken.. (dingen als na schooltijd even een patatje halen, popcorn bij de film, uit eten gaan, met familie eten etc zijn iig wel dingen die min of meer vansprekend zijn denk ik)
|
nja ik eet sowieso vaak alleen. Met het avondeten soms met z'n allen, soms alleen met m'n moeder ofzo. Ik eet net zo veel als ik alleen eet als dat ik met anderen eet. Maar ik eet wel anders. Als er anderen bij zijn lik ik m'n bord niet af en gebruik ik niet m'n handen voor het eten
![]()
|
Nah nee bij mij niet. Ik eet gewoon als ik honger heb, meestal het avondeten met iedereen hier thuis, met z'n 5-en. Het is dat ik dan aan tafel meot eten
![]() |
![]() |
|
jazeker
als ik alleen eet, eet ik eigenlijk niet echt. ja een boterhem ofzo. gelukkig woon ik in een leuk huis waar we eigenlijk altijd wel minstens met zn 2en eten (we zijn met 4) en ook zeker net zo lang natafelen als eten. ik doe ook idd meer moeite als ik voor meerdere mensen moet koken (want wie zet zijn huisgenoten/vrienden nu een boterham met kaas voor als avondeten?) bij mijn ouders is dat trouwens net zo, maar daar kook (en eet) ik zelden (meer)
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Meer ontopic, ik zie de lunch en het avondeten wel als een rustpunt in de dag, waarop je allemaal samenkomt en alle andere bezigheden even volkomen achter je laat. Het is ook aangetoond dat mensen uit gezinnen waar niet regelmatig en gezamenlijk wordt gegeten, in hun beroep meer kans hebben op stress. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Zeker de moeite waard om dit te lezen! Je89 | 12 | 26-10-2014 14:10 | |
De Kantine |
Regels die je wil instellen Uice | 290 | 10-02-2012 14:41 | |