Advertentie | |
|
![]() |
|
ik wil een leuke baan hebben... zal in igg iets met kinderen worden.. dat is toch wel de doelgroep die ik het leukste vind.
ik hoop dat ik een leuke man heb en aantal kinderen minimaal 4 leuke vrienden.. maar zo zie ik het over 10/15 jaar en wat ik nog wil bereiken... als aupair naar het buitenland, reizen... mijn rijbewijs halen binnen 3 maanden mijn school afmaken zodat ik de weide wereld in kan trekken ![]() wil nog de elfstedentocht schaatsen familie traditie in stand houden. enne.. meer weet ik effe niet.
|
Ik weet het nog niet zo goed.
Ik wil mijn universitaire studie afronden. Een stabiele relatie met iemand opbouwen, ben nu al aardig op weg met mijn huidige vriend, maar we zijn nog zo jong.. Een baan waarin ik wat kan betekenen voor mensen. In het algemeen iets betekenen voor mensen. Voor een jaar naar het buitenland (ben nu 5 weken in Frankrijk geweest)
|
Het is alsof ik een bepaald doel heb te verwezenlijken in mijn leven alleen heb ik nu momenteel nog geen idee wat dat gaat of kan inhouden.
Wat ik graag zou willen is dat ik in ieder geval iets van betekenis was in dit leven en men mij niet makkelijk vergeet (ajb wel in positieve zin dan en niet in negatieve ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Als Nederlander maak je op zich niet heel veel kans, je hebt toch een achterstand qua netwerk. Het is ook niet echt een levensdoel. Maar als ik verder ga in de wetenschap zal ik waarschijnlijk als een ambiteuze vakidioot publiceren, publiceren en nog eens publiceren. En alcoholist worden ![]() ![]() Maar als het kan, ga ik liever bij de EU werken. Maar die krijgt er komend jaar 10 landen bij en moet dus ook mensen uit die landen als werknemer aannemen. Minder kans voor Ertur ![]() En dan is er nog secret plan X en secret plan Y, maar die ga ik niet hier op het forum zetten |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Waarom doorgaan? Dinges111 | 37 | 24-04-2013 09:26 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Verhalen & Gedichten |
Schrijf je manifest! gezweetwel | 12 | 14-12-2005 11:53 | |
Verhalen & Gedichten |
Achter de grote, gele deur. Eend | 500 | 30-01-2005 19:32 | |
Psychologie |
klasgenoot zelfmoord gepleegd *~*SaN*~* | 34 | 06-09-2003 13:39 | |
Psychologie |
Kiezen tussen twee kwaden. (voel me heen en weer geslingerd en weet het niet meer) Snow White | 25 | 24-06-2002 13:31 |