Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik zou een mooi boek (een gebonden met harde kaft, met onbeschreven blad (dus zonder lijntjes)) geven, met een mooie afbeelding op de kaft
![]() Over je gedichten: Ik vind ze zowieso erg lief, weet zeker dat hij er bij mee is ![]() Ik hoef niet meer te zoeken Heb gevonden wat ik zocht. Heb het vechten moeten staken het was om niets dat ik vocht. Want in jou armen ben ik veilig Niets kan mij nu nog raken. Ik heb gevonden wat ik zocht En dat ben jij. Ik vind dat er in de vierde zin één lettergreep te weinig zit, nu loopt deze zin niet zo goed voor mijn gevoel. Ook zou ik voor de slotzin nog één kort zinnetje zetten(misschien een herhaling van de één na laatste zin), dat lijkt me mooier lezen. Bijvoorbeeld: Ik heb gevonden wat ik zocht gevonden wat ik zocht, en dat ben jij. Losse klanken samen,vormen een geheel Doch apart zijn ze niets waard. Zo zijn wij ook, zelf niet perfect Maar samen mooi voor eeuwig, dat is wat ik wil. Ik vind deze erg lief, maar hij loopt niet echt goed. Ff bijdehand doen: eerste zin spatie vergeten ![]() De derde vind ik super, zou ik niets aan veranderen ![]() Je hoeft nooit meer verdrietig te zijn Want gedeelde smart is halve smart Je hoeft nooit meer eenzaam te zijn Want ik woon in je hart. Deze lijkt inderdaad nog niet helemaal af. Ik vind de tweede zin een beetje cliché, maar dat is eigenlijk niet erg voor zo'n gedicht; hij is erg lief. Laat je hem nog lezen alstie af is ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
wie kan mij helpen films downloaden en die overzetten naar mobiel? eetjelove | 5 | 11-05-2011 09:37 | |
De Kantine |
wie o wie weet er een leuke tekst :D rare kwast | 20 | 10-01-2004 18:39 | |
Software & Hardware |
[Plaatjes bewerken] Wie wil me helpen? Martijn | 2 | 12-10-2003 19:21 | |
Verhalen & Gedichten |
wie wil mij helpen??? (Anton Koolhaas) jees | 3 | 21-03-2003 15:45 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Help! wie wil helpen met mn beschouwing feminisme voor ne??!! lotte18 | 0 | 25-02-2003 15:16 | |
De Kantine |
Wie wil me helpen? Baxx | 15 | 29-06-2002 16:45 |