Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
op muziek was laatst een topic over beste popalbums uit jaren 60-80 en de ts vroeg van iedereen een top 3 om een overzicht te kunnen maken; vervolgens gooit iemand er meteen een top 10 neer
![]() je mag best een topic beginnen "waarom vind je je favo film de beste film?" maar als iemand een overzicht wil maken oid dan heb je nix aan discussie en is het alleen maar irri. komt nog bij dat als ieder lid in 1 (sticky) topic 1post de ruimte krijgt om zn/haar 'beste film' oid te noemen, dan scheelt dat heel veel dubbele topics hmmmz het lijkt net alsof ik me er nu serieus druk over maak, maar het was gewoon een praktische vraag ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
wat is er mis om je mening te geven over iemands mening? ik zie daar het punt niet van in hoor. anders blijven die topics vaak maar wat saai vind ik, want om alleen maar te lezen 'ik vind dit en dat de leukste film' in een topic is niet echt spannend. klein beetje discussie mag wel gevormd worden vind ik.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
TIJD voor een WEDSTRIJD-poll Porcelain | 123 | 25-10-2007 22:44 | |
Verhalen & Gedichten |
samenwerkingsproject met andere subfora? Rita Pavlovic | 39 | 25-04-2006 15:36 | |
Verhalen & Gedichten |
WEDSTRIJD-POLL: Predikt de waanzin en de zwartgalligheid! xineof | 231 | 22-01-2006 15:10 | |
Verhalen & Gedichten |
Het voorstel voor de nieuwe versie van de verhalenwedstrijd. Ieke | 9 | 22-03-2004 20:35 | |
Flora & Fauna |
Welke kat vind jij de liefste? Rabbi Daniel | 3 | 27-01-2002 13:59 |