Advertentie | |
|
![]() |
|
jeb t idee trouwens hier van gejat
![]()
|
Ik speelde in de nabije omgeving. Alleen dat ik een x ter plekke nog een songtekst verzon.
Geen autopech of vreemde voorvallen. Wel 'in da place' verhalen, maar goed.. Een in da place verhaal dan maar: We moesten optreden in een een gat, en dat was een talentenwedstrijdje. Nou prima, wij zouden als 5es gaan (dat doet er verder ook niet toe). Maar ze hadden daar zo'n ONTZETTEND irritante presentator. Echt denk je irritant in, verdubbel dat en je zit op de helft. Zo irritant. Die vent was ladderzat gezien de whiskeyflessen die backstage bij zijn 'make-up -fake room' lagen. Maar goed. Hij gaat naar mij toe 'ben jij de zanger?' 'ja' 'waar komen jullie vandaan, ik moet jullie zo aankondigen' 'losser' 'waar?' 'Heerhugowaard' 'Net zei je wat anders' 'ja Haaksbergen' hij kijkt andere lui aan, van wat de fuck. Ik zeg 'als je ons een keer voor lul zet op het podium schop ik je kop eraf en verbrijzel ik je tepel met een versplinterd stuk hout'. Hij ging weg. Kwam podium op 'de volgende band kondig ik niet te veel aan, want de zanger is nogal vreemd...' Toen besloot ik maar achter hem te gaan staan en heel hysterisch te lachen. We hebben niets gewonnen die avond...
|
haha, ja 2 week terug
Onze drumster wilde na een eetstop der tanden poetsen. naja prima. Alleen toen wilde ze het uitspugen. "Ja, moet je je hoofd wel goed uit het raam steken" "jaa, zal ik doen" Niet dus, halve auto aan de binnenkant en de buitenkant onder de tandpasta. En ik ook.... Toen hebben we ook het woord drive-by cumshooting uitgevonden En als je opweg bent naar kerkrade zonder het te beseffen in duitsland terecht te komen. EN dan met een open raam net te hard roepen: SHit! Keer om man, we zitten in duitsland. Dan blijken die grens-duitsers in 1 keer wel heel goed nederlands te kunnen, aan de vuile geichten te zien ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() gen gelijk had ie ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
goeie moppen Eye of Sauron | 271 | 16-06-2011 00:24 | |
Verhalen & Gedichten |
mijn verhaal SacredRose | 8 | 29-01-2009 15:26 | |
Verhalen & Gedichten |
Stay With Me ~verhaal cj2jade | 2 | 26-10-2003 10:36 | |
Verhalen & Gedichten |
kort SF-verhaal in het engels: Verwijderd | 2 | 11-07-2003 22:09 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Written by a seventeen year old school girl Verwijderd | 10 | 15-01-2002 20:53 |