Advertentie | |
|
![]() |
|
1: vind ik niet mooi; ik vind er niets bijzonders in zitten.
2 en 4 :Mooi in vaagheid; de dobbelsteen met weerspiegeling vind ik leuk ![]() 3; ook met een vaag sfeertje, maar ik kan niet zeggen dat ik er van onder de indruk ben. Ben benieuwd naar je volgende foto's..... ps: Wat voor een camera heb je en hoe heb je die vaagheid er in gebracht?
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
die vaagheid is met een lange sluitertijd genomen
|
![]() |
nr 1: idd zoals al gezegd werd, een kijk-mijn-gitaar idee, met een vreemde reflectie in de gitaar zelf...reflecies kunnen mooi zijn, deze is dat niet (heel erg flets), was denk ik ook niet de bedoeling...
nr 2: effect opzich grappig, maar et lijkt meer op een standaard foto van mijn slechte digicam, bewogen, en nogmaals, te veel licht (/reflectie) in beeld is niet mooi... nr 3: geeft een beetje een louche (hoe schrijf je dat? ![]() ![]() ![]() nr 4: scherpgesteld op de achtergrond...kijk naar linksboven in de foto, das wel scherp ![]() ![]()
|
de 4de is bagger. zwart wit foto's kan je beter zo bewerken dat er meer contrast inzit. van die overheersend grijse foto's zijn alleen maar mooi als je een jaren 30 sfeer ofzo wilt creeeren.
zomaar een onderwerp fotograferen is saai, totdat je een interessant standpunt/perspectief hebt gevonden. en meer met lichtinvallen werken kan ook geen kwaad, fotografie = schrijven met licht. ![]()
|
Kan je dit soort pics ook met de powershot A20 maken?? Of andere speciale effecten ofzo, ik heb dat ding maar ik maar altijd maar normale foto's maar die effectjes zijn ook wel eens leuk voor een keer..
??????????????????????????????????????????????????????????
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ik wil een saaichange! #1484 Thomasvan'taug | 500 | 29-08-2011 12:23 | |
ARTistiek |
Safarie fototjes ! David | 7 | 04-05-2003 10:40 | |
Lifestyle |
fototopic Verwijderd | 463 | 11-07-2002 19:49 | |
Lifestyle |