Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
De arrogant-sexy look. ![]() Wel met broek, geen rok.
|
Ja 1 schouder of schouders bloot is vaak wel sexy.
En een decolleté hoeft niet goedkoop te zijn, zelfs niet als die heel diep is, maar dan mag het niet gecombineerd zijn met een hypermini-rok. Trop is teveel. Ik vind brilletjes ook wel sexy. Jammer dat ik goed zie ![]() Verder zijn van die jaren 40-50-panties met een lange zwarte verticale naad vanachter ook wel yummie. |
![]() |
|
Een klein randje blote buik, wat je af en toe ziet.. dat kan wel sexy zijn
![]() Lange wimpers (maar niet klonterig) en mooie lipgloss 'Sexy' zit niet eigenlijk zozeer in kleding... Sommige personen zien er altijd sexy aan, of ze nou een designjurkje, of een vuilniszak aantrekken ![]()
|
![]() |
Wat ik sexy vind bij vrouwen is als ze weinig make-up op hebben (wel wat natuurlijk), casual of klassieke kleding eventueel inderdaad met een wijde kraag. Dan een (strakke) lange broek en schoenen met spitse punten en lage hakken. Haar natuurlijk los (opsteken is dus meestal echt niet mooi/sexy). Een mooie jurk is ook altijd wel sexy (ligt natuurlijk wel aan de omvang van de vrouw
![]() |
![]() |
|
ik denk dat dat niet alleen aan de kleding ligt, maar ook helemaal aan de persoon die het aan heeft...
maar goed, ik vind zo'n truitje waar je de schouders ziet altijd wel sexy oeh en zo'n mooie jurk die dan aan de achterkant zo helemaal naar beneden hangt zegmaar tot de onderkant van je rug, zo heel erg losjes en van de voorkant ook een beetje, maar niet teveel decollete...
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
aangezien ik de meisjes die ik stijlvol vind meestal ook het meest sexy vind:
sexy cq mooi: gestreepte shirts shirtjes die van de shouders afzakken a-symmetrische shirtjes - die dus bijv. van 1 schouder afzakken heupbroeken levis type 1 meeste diesel broeken leuke h&m kleding studded riemen spijkerrokken mini (spijkerrokjes) coole (zwarte) pantys vans allstars kleine skateschoenen leuke (retro ogende) sneakers (niet die diesel dingetjes) leuke laarsjes oid helemaal in het zwart in zwart/wit (krijtstreep)pak met beetje leuke pumps sommige skatebroeken (thick horned-rimmed) emobrillen woeps deze zijn dus wel sexy schuine pony, of zo'n bult/kuif kort (schouderlang) haar met een één of andere pony niet mooi/sexy : replay (kijk-ik-heb-de-indo-stijl..) markt-ogende troep miss sexy, hustler, cheap-ass zooi overzeas broeken die way hoog zitten plofbroeken that sums it up ongeveer haha wat zeik ik veel voor een punkrocker ![]() Laatst gewijzigd op 17-09-2003 om 19:57. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Verwijderd
|
Tuurlijk
![]() Ik heb het sowieso niet op de ál te strakke kleding, het moet er precies omheen vallen. Dat staat mooi. Hoe dun een meisje ook i, als ze te strakke kleding draagt gaat die kleding altijd rimpelen en plooien, en dan ziet het er toch lelijk uit. |
![]() |
|
Verwijderd
|
![]() Penelope is het toppunt van sexy, die jurk en schoenen zijn ook geweldig! ![]() Ik neem haar maar even als voorbeeld. Als ze alleen wat rode lippenstift op zou doen zou het al helemaal 'af' zijn. Verder vind ik schouders heel sexy, dus afzak truitjes enzo zijn helemaal top! Zwarte ogen en rode lippenstift. (oeh soms zijn rodientje en ik het best eens) Zwarte kleding met een gebruinde huid, maar niet overdone. Een diep decollete is soms juist ubersexy, en het hangt van het soort gezicht af of dat ordinair is. Tongpiercing is geil zowel bij mannen en vrouwen. Mooie wenkbrauwen en het liefst donkerbruine of juist felblauwe ogen. |
![]() |
|
(zie ook avatar)
bruin/zwart/ haar hoge jukbeenderen schouderloze topjes donkere ogen lichte huid B-cup en een beetje groot achterwerk om te compenseren ik vind iemand écht mooi, als er iets 'fout' is in het gezicht, bijvoorbeeld een spleetje tussen de tanden, flapoortjes ![]() e.d.
|
Gek genoeg:
Ik zou het namelijk eerder bij een man verwachten ![]() Zwarte broek met zwarte (leren) laarzen en dan een zwart shirt (liefst ''piratenshirt'') en eventueel een cape... Als ik iets sexy vind is het dat wel ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Lang haar
Geverfd haar (rood, zwart oid) Donkerrode lippenstift Zwart Gothic Skatebroeken Skateschoenen Docs (zwier)rokken (niet te kort, maar ook niet van die godsdienstige gevallen) Afzaktruitjes Arrogantie ![]() Zwarte make up (alleen ogen) Dun/mager/slank Piercings Mooie ogen Mooie volle lippen Zeker niet less is more. ![]() Laatst gewijzigd op 17-09-2003 om 21:44. |
![]() |
||
Citaat:
![]() maar je moet er wel de nek/schouders voor hebben voorderest... euh... benen met een panty met zo'n streep ofzo maar dat moet je ook maar staan...
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
-Zwart haar.
-Blond haar; kan of ontzettend mooi en sexy staan, of heel erg lelijk. Vind het bij de meeste vrouwen erg lelijk. Maar de zeldzame gevallen bij wie ik het supermooi en sexy vind maken dat zeker wel weer goed. -Rood haar toch ook wel. -Los haar ! -Halflang haar. (vooral halflang zwart haar) -Lang haar. -Stijlvol kapsel. -Levendige ogen. -Een apart, niet-standaard gezicht. -Een mooi gevormd gezicht. (het geheel van neus, mond, lippen, enzovoorts) -Benen ! ---> Rokje -Sexy lichaamstaal. -Lichaamstaal die zelfvertrouwen uitstraalt. -Stijlvol. (en dat kan op verschillende manieren) -Mooie stem. -Een op elkaar afgestemd geheel. (vooral wat betreft kleding) Jammer genoeg heeft zowat niemand dit allemaal. ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 17-09-2003 om 23:50. |
![]() |
|
hoodies indeed!
muts/haarband armbandjes (niet goud ofzow) wijde broeken, plz geen overseas (but that's personal) ![]() Sandra van de Guano Apes bijvoorbeeld, heeft altijd sexyyyyyyyy kleding *drool* ![]() en skateshoes zeker NIET van die h0-ish kleding, strakke broeken waarin je alles ziet ;p Kan misschien wel sexy zijn, maar het zijn vaak van die biatches met attitudes die daarin lopen :/
|
-licht bruine huid
-blauwe ogen of licht bruine ogen -bruin haar -strakke spijkerbroek op de kontzakken witte bleekvlekken -laarsjes -en een topje -of een vrouw in een zwart krijt wit streep pak -blond haar -huid maakt niet zoveel uit als het maar geen rode of een wit albino huid is -blauwe ogen mjam
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
okselhaar bij mannen misterme | 71 | 07-05-2004 16:32 | |