Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Internet (www.cd-wow.nl)
Bullit in Eindhoven. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
www.nlstore.nl
www.cd-wow.nl www.freerecordshop.nl En de gewone winkels: plato sounds kroese music store Bij de grote megawinkels zoals FRS en music store koop ik alleen de cds die rond de 9 euro zijn en ik toevallig zie liggen.De rest is veel en veels te duur daar. |
![]() |
|
media markt
Satisfaction (heerlen) Metalstore www.stateoffartmetalstore.nl En mailorders als displeased gebruik ik nu vaker
|
Plaatboef / Boembox op de nieuwe binnenweg in rotterdam
Media Markt (gesealde Zappa's) eBay (voor de obscure dingen) http://www.proxis.be (voor nieuwere onbekende shit) En zo nu en dan eens een of andere tent, maakt niet zoveel uit.. Vroeger ook nog wel eens festivals, maar de laatste tijd zit daar niet zoveel schot meer in..
|
Boudisque in Amsterdam
www.displeasedrecords.com Free Record Shop en verder struin ik ook nog wel eens obscure tweedehands zaakjes af... zit zo nu en dan ook wel eens wat gaafs bij.
|
- media markt is
![]() ![]() - af en toe bij van leest/plato (hebben zo af en toe iets leuks voor 7 euro) - lalaland, rocky road (den haag) - en via internet, www.amazon.com of www.nl.bol.com mensen vinden amazon duur door de verzendkosten, maar als je nou een stuk op 6 in één keer besteld is het echt een goede deal. de cd's zelf zijn niet echt duur. gebruik amazon meer voor cd's die ik moeilijk kan krijgen in NL.
||
Citaat:
maar de gasten die er werken hebben er wel verstand van, althans van de dingen die ik wil weten. en bij de 2e hands cdtjes wil nog wel es wat koels staan
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Is pedofilie een ziekte? Geel | 136 | 24-01-2011 21:59 | |
Games |
Nintendo @ E3 m3tr01dm1nd3d | 142 | 22-05-2006 19:02 | |
Software & Hardware |
[Advies] 2e hands computer ~~dolce~~ | 25 | 11-07-2004 13:19 | |
Films, TV & Radio |