Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-09-2003, 19:05
i'mstronger
i'mstronger is offline
Okej, 2 weken geleden ben ik met een mooie jongen geweest, ik kende em al een beetje (niet goed) en vond em wel een beetje leuk, maar niet verliefd ofzo. Toen kwam ik em op stap tegen, en op een rare manier kwamen we aan de praat en gingen we ineens met elkaar. Nadat we met elkaar geweest waren, ben ik weggelopen en niet meer terug naar hem gegaan, dom dom dom, ik weet het, maar ik vond em gewoon leuk, en niet meer, vandaar. De volgende ochtend dacht ik er nog es over na en de volgende dagen ook, en ik kwam er achter dat ik em toch wel erg leuk vind... Nu kom ik em vaak tegen gewoon buiten op de fiets ofzo, en hij gedraagt zich enorm arrogant. De ene keer wel hoi zeggen en de andere x negeren. Van veel mensen heb ik ook gehoord dat ie altijd op stap (3xinde week!) nogal zwaar onder de drugs zit. Duz, misschien ging hij ook alleen maar met me voor een keer of omdat ie zover heen was. shit ik weet niet wat ik nou moet doen. Ik vind em duz wel leuk, maar die arrogante kop staat me niet zo aan.. Wat zouden jullie doen, gewoon blijven doen en normaal hoi zeggen enzo....of arrogant terug doen? (hard to get, om het zo maar te zeggen?) Ik weet duz niet of het nut heeft, want waarschijnlijk kan het hem niets schelen. Ik weet niet of jullie hier iets mee kunnen, maar ik hoop het..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-09-2003, 19:08
Verwijderd
alstie echt zo'n drugs ventje is, zal het hem nix kunne schele of je nou hoi zegt of niet..
denk ik, maarja ik weet het ook niet..
Met citaat reageren
Oud 28-09-2003, 19:08
droomkoningin
droomkoningin is offline
Je moet die jongen negeren.
Niet direct arrogant doen, maar gewoon geen aandacht geven. Denk ik..
Oud 28-09-2003, 19:10
i'mstronger
i'mstronger is offline
nee, kdenk dat je gelijk hebt, ik had et nooit zo door dat het zo erg met hem was, die drugs. Maar duz wel.. dan kan het hem duz ook niet schelen.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2003, 19:11
Marengo
Marengo is offline
nonchalant hoi zeggen en verder niet omkijken..
Oud 28-09-2003, 19:12
i'mstronger
i'mstronger is offline
jah, ik zal em proberen te negeren denk ik, maar of hem dat uitmaakt. Het is zo raar, wat die drugs met iemand doet dan.. hij is echt de ene x zooo aardig en leuk. maar de andere x alsof ie zoveel meer dan je is
Met citaat reageren
Oud 28-09-2003, 19:13
GoddeS
GoddeS is offline
Als hij gebruikt niet doen...

echt niet daar ga je zelf kapot aan...

mijn ex gebruikt ook maar je wordt er
vanzelf in getrokken...

hij loog en jatte mijn geld om stuff te kunnen komen...

wees miss bitch en draai je hoofd weg als je hem
tegen komt..

en jongen die gebruikt is niet iemand om mee samen te
kunnen zijn...

** sorry meis **
Oud 28-09-2003, 19:21
i'mstronger
i'mstronger is offline
nee ok, daar heb je ook wel gelijk in jah. Maar dat is ook zo vaag, ik dacht dat zulke mensen alleen maar voor de drugs leefden. maar hij werkt, sport, jogt, zit op school, en.....jah... drugs.
en hij is wel arrogant duz
Met citaat reageren
Oud 28-09-2003, 19:23
7girl7
7girl7 is offline
Ik zou gwn hoi zeggen, want als hij aan de drugs is kan hij best gevaarlijk zijn. Dus ik denk dat als je hem negeert of bitcherig tegen hem doet dat hij boos kan worden.

Kijk maar wat je hier mee doet want ik heb er ook geen verstand van hoor!!!
Met citaat reageren
Oud 28-09-2003, 19:25
7girl7
7girl7 is offline
Maar ik zou hem toch een beetje proberen te ontlopen, niet door zijn straat lopen of zo want die drugsventjes zijn gevaarlijk!!!
Met citaat reageren
Oud 28-09-2003, 19:31
i'mstronger
i'mstronger is offline
nee, nee, gevaarlijk issie niet, alleen maar mooi en soms aardig, meestal nbeetje arrogant. Maar als et hem uitkomt laat ik het zo zeggen is ie wel aardig. jeez, als ik dit zo type denkik ook: wat is er dan zo leuk aan hem???! Nou jah, hij is wel heeel mooi! maar ik denk dat ik gewoon normaal hoi zeg, voor de rest niet. Dat is ook zoiets: hij blijft je dan net zo lang aan kijken totdat JIJ als eerste hoi zegt, echt zooo irritant
Met citaat reageren
Oud 28-09-2003, 19:37
7girl7
7girl7 is offline
Jah, kan ik me voorstellen....
Met citaat reageren
Oud 28-09-2003, 21:14
Nanaki
Nanaki is offline
Citaat:
i'mstronger schreef op 28-09-2003 @ 20:21:
nee ok, daar heb je ook wel gelijk in jah. Maar dat is ook zo vaag, ik dacht dat zulke mensen alleen maar voor de drugs leefden. maar hij werkt, sport, jogt, zit op school, en.....jah... drugs.
wat een vooroordelen over mensen die drugs gebruiken

ach jah, wie weet zegt hij ook niet altijd hoi omdat hij niet echt weet wat hij van je moet verwachten. Jij bent immers ook gewoon weggelopen, en nu denkt hij dat jij niks wil? Ik zou er gewoon eens met hem over praten, misschien blijkt hij wel aardig te zijn. Zo niet, dan niet.

Laatst gewijzigd op 28-09-2003 om 21:17.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2003, 21:34
Verwijderd
Hij kan wel mooi zijn aan de buitenkant, maar als het verrot is van binnen heb je dr nog steeds niks aan...

(Dus vis eens uit hoe het nu zit... mischien denkt hij wle hetzelfde van jou... en geloof niet meteen anderen als die iets zeggen over dat hij gebruikt e.d. vraag het zelf)
Met citaat reageren
Oud 28-09-2003, 22:02
~some1-nice~
~some1-nice~ is offline
Ik denk dat je niet zo veel aandacht moet geven. Als je iemand veel aandacht geeft, dan doet ie altijd arrogant (zo denk ik in iedere geval).....dus..........zeg af en toe hoi, maar als hij nix zegt ,ga dan ook nix zeggen...

Ik heb ongeveer zoiets ook meegemaakt. Maar we hadden nix met elkaar gehad ofzo...we waren net vrienden geworden. En hij zat ook bij me in de klas..Ik vond hem wel aardig. In het begin was ie ook aardig. Ik hielp m altijd enzo. Een tijdje later toen ie doorhad dat ik m een beetje leuk vond en veel aandacht aan hem besteede , deed ie vet arrogant. En nu zit ik gelukkig niet meer bij m in de klas en als ik m op school tegen kom zeg ik niet eens hoi ofzo......
Maar wat nu?? Nu vindt hij mij leuk...........maar kweenie waarom.....ik vind hem niet meer leuk....
Met citaat reageren
Oud 28-09-2003, 22:42
Pletterprater
Pletterprater is offline
Citaat:
i'mstronger schreef op 28-09-2003 @ 20:31:
nee, nee, gevaarlijk issie niet, alleen maar mooi en soms aardig, meestal nbeetje arrogant. Maar als et hem uitkomt laat ik het zo zeggen is ie wel aardig. jeez, als ik dit zo type denkik ook: wat is er dan zo leuk aan hem???! Nou jah, hij is wel heeel mooi! maar ik denk dat ik gewoon normaal hoi zeg, voor de rest niet. Dat is ook zoiets: hij blijft je dan net zo lang aan kijken totdat JIJ als eerste hoi zegt, echt zooo irritant
Ja, wat is hij toch mooi... waarom denk je dat hij zo arrogant is??? Hij WEET dat hij mooi is. Als je iets met hem wilt... weet dat je niet de enige bent en wellicht niet de enige zult zijn, die iets met hem heeft. Drugs of geen drugs, heeft er niets mee te maken.
Oud 29-09-2003, 08:53
Verwijderd
Het "type" dat jij beschrijft is denk ik moeilijk om te vertrouwen. Als het echt zo'n leuke, lieve jongen zou zijn, zou hij soms niet zo raar en arrogant doen.
En het is duidelijk dat je die aardige kant van hem wil en dat je hoopt dat die kant vaker naar voren komt.
Maar je kunt hem niet veranderen en hij zal altijd aan de andere kant arrogant blijven. Ik ken het wel een beetje, met een jongen met een aardige kant en een ontzettend botte, gemene kant. Op een gegeven moment vraag ik me dan zelfs af of die aardige kant niet ook gespeeld is.
Het is echt ontzettend vervelend en het kost je heel veel pijn en energie om met zo iemand om te gaan.

Je kunt je beter een paar keer bedenken of je wel echt wat met hem wil..

xx
Met citaat reageren
Oud 29-09-2003, 18:44
i'mstronger
i'mstronger is offline
jaah, jullie hebben ook wel gelijk jah. Ik ga ook niet veel aandacht aan hem besteden, tenminste niet zodat hij het merkt. En dan zien we wel verder. Ik ga ook niet een beetje achter hem aan lopen (wordt ie alleen maar arroganter ) Nou jah, wel jammer dat ie zo is, misschien is ie wel weer es aardig.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten