Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Hij kan wel mooi zijn aan de buitenkant, maar als het verrot is van binnen heb je dr nog steeds niks aan...
(Dus vis eens uit hoe het nu zit... mischien denkt hij wle hetzelfde van jou... en geloof niet meteen anderen als die iets zeggen over dat hij gebruikt e.d. vraag het zelf) |
![]() |
|
Ik denk dat je niet zo veel aandacht moet geven. Als je iemand veel aandacht geeft, dan doet ie altijd arrogant (zo denk ik in iedere geval).....dus..........zeg af en toe hoi, maar als hij nix zegt ,ga dan ook nix zeggen...
Ik heb ongeveer zoiets ook meegemaakt. Maar we hadden nix met elkaar gehad ofzo...we waren net vrienden geworden. En hij zat ook bij me in de klas..Ik vond hem wel aardig. In het begin was ie ook aardig. Ik hielp m altijd enzo. Een tijdje later toen ie doorhad dat ik m een beetje leuk vond en veel aandacht aan hem besteede , deed ie vet arrogant. En nu zit ik gelukkig niet meer bij m in de klas en als ik m op school tegen kom zeg ik niet eens hoi ofzo...... Maar wat nu?? Nu vindt hij mij leuk...........maar kweenie waarom.....ik vind hem niet meer leuk.... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Verwijderd
|
Het "type" dat jij beschrijft is denk ik moeilijk om te vertrouwen. Als het echt zo'n leuke, lieve jongen zou zijn, zou hij soms niet zo raar en arrogant doen.
En het is duidelijk dat je die aardige kant van hem wil en dat je hoopt dat die kant vaker naar voren komt. Maar je kunt hem niet veranderen en hij zal altijd aan de andere kant arrogant blijven. Ik ken het wel een beetje, met een jongen met een aardige kant en een ontzettend botte, gemene kant. Op een gegeven moment vraag ik me dan zelfs af of die aardige kant niet ook gespeeld is. Het is echt ontzettend vervelend en het kost je heel veel pijn en energie om met zo iemand om te gaan. Je kunt je beter een paar keer bedenken of je wel echt wat met hem wil.. ![]() xx |
![]() |
|
![]() |
jaah, jullie hebben ook wel gelijk jah. Ik ga ook niet veel aandacht aan hem besteden, tenminste niet zodat hij het merkt. En dan zien we wel verder. Ik ga ook niet een beetje achter hem aan lopen (wordt ie alleen maar arroganter
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Zijn Vrouwen Nou Zo Moeilijk Of Mannen Nou Zo Makkelijk? JonathanJohnson | 20 | 19-01-2010 17:54 | |
Liefde & Relatie |
Moeilijk om hem los te laten Anijs | 22 | 01-08-2005 12:40 | |
Verhalen & Gedichten |
Wat vind je moeilijk? Black Sugar | 13 | 02-10-2002 22:39 | |
ARTistiek |
Wat vind je moeilijk? Black Sugar | 13 | 02-10-2002 22:39 | |
Games |
Soldier of fortune 2 single player moeilijk Hellracer_NL | 8 | 07-06-2002 07:26 |