Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-09-2003, 13:46
niek
niek is offline
Ik ben student we hebben op school opdracht gekregen om een ondernemersplan te maken. Nu zou ik het fijn vinden om van iemand een replica te mogen gebruiken om als voorbeeld voor mijn verslag te gebruiken.

BVD Niek
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-09-2003, 21:05
Dwarfie
Dwarfie is offline
Wat ben jij voor een ongelofelijke MBO-student? Doe zelf eens iets. Je docent heeft je die opdracht vast niet zonder enige uitleg op je eerste schooldag gegeven!
Oud 02-09-2003, 09:08
Thomas
Thomas is offline
Citaat:
Dwarfie schreef op 01-09-2003 @ 22:05:
Wat ben jij voor een ongelofelijke MBO-student? Doe zelf eens iets. Je docent heeft je die opdracht vast niet zonder enige uitleg op je eerste schooldag gegeven!
Inderdaad. Als wij hem een bussinessplan zouden overhandigen dan zou hij deze zeker voor zichzelf gebruiken. Overigens, een ondernemingsplan schrijven is helemaal niet moeilijk. Probeer er eens voor te werken.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2003, 14:57
StijnSpoortNiet
StijnSpoortNiet is offline
ik heb er thuis 1 die voor een niet-bestaand bedrijf is geschreven, maar het dinkie telt wel zo'n slordige 50 pagina's + 40 pagina's bijlagen. Die kan ik je mailen, maar als je mbo doet kan ik me voorstellen dat je opdracht om een kleiner verslag vraagt..

en een beetje zelf zoiets inelkaar draaien kan ook geen kwaad, naar mijn mening, als m'n ondernemingsplan heel hard nodig hebt, kan je hem onder opgaaf van een hele goede reden alsnog krijgen.
Oud 02-09-2003, 15:00
StijnSpoortNiet
StijnSpoortNiet is offline
voor als je besluit het zelf te gaan doen:
klik hier
Oud 04-09-2003, 11:41
checko
checko is offline
zo moeilijk is het toch niet om een ondernemingsplan te schrijven???
En het is toch per bedrijf afhankelijk van hoe het eruit komt te zien...
Met citaat reageren
Oud 30-09-2003, 10:53
Verwijderd
een ondernemersplan is duidelijk niet moeilijk te maken....doe het zelf, dan leer je r nog wat van, je moet het niet voor niets doen. Als je alleen een leiddraad wil hebben dan kan je gewoon naar de kamervankoophandel site gaan... Ik was 15 toen ik mijn complete ondernemersplan heb geschreven... (ben bezig met toekomst dus vond het leuk alvast een beetje te doen). Is overigens door mijn oom die dat dus 10 jaar geleden heeft gedaan als opleiding goedgekeurd, hij runt nu zijn eigen zaak...Succes
Met citaat reageren
Oud 30-09-2003, 11:28
Thomas
Thomas is offline
Citaat:
Mendacem schreef op 30-09-2003 @ 11:53:
een ondernemersplan is duidelijk niet moeilijk te maken....doe het zelf, dan leer je r nog wat van, je moet het niet voor niets doen. Als je alleen een leiddraad wil hebben dan kan je gewoon naar de kamervankoophandel site gaan... Ik was 15 toen ik mijn complete ondernemersplan heb geschreven... (ben bezig met toekomst dus vond het leuk alvast een beetje te doen). Is overigens door mijn oom die dat dus 10 jaar geleden heeft gedaan als opleiding goedgekeurd, hij runt nu zijn eigen zaak...Succes
Ik vrees dat je reactie iets te laat komt.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten